Die laatste foto is na 1 dag!quote:I wore this for two-three days before it started looking a mess, so it is able to last more than one night.
neenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik moet gewoon om jou lachen altijd. in goede zin wel![]()
is die dame niet gewoon een kluns?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.studdedkisses.(...)hic-nail-polish.html
[..]
Die laatste foto is na 1 dag!![]()
Oh. fair enoughquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Ricardo1989 het volgende:
Die meiden met hun 'hard to get', ik ben al bezet hoor
Ik kon niets verzinnen wat rijmde op stof.quote:
witlof?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon niets verzinnen wat rijmde op stof.
Dan nog liegt ze!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is die dame niet gewoon een kluns?
kan niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:59 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik wil trouwens mijn naam veranderenhoe moet dat?
Stof uit Fred z'n witlof?quote:
Henkquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Raad eens wat mijn naam zou worden
hij heeft de bof, zure knof, is niet zo tof, is stiekem een mof, niets dan lof, leeft op de pof?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
ik kijk dat filmpje van Priem, die heb ik dus nog nooit horen praten blijkbaar want ze is helemaal niet zo Belgisch en hele andere stem als ik dacht![]()
![]()
![]()
![]()
dit!quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Iets met trollen niet voeren, kthxbai.
Ik faal in rijmen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft de bof, zure knof, is niet zo tof, is stiekem een mof, niets dan lof, leeft op de pof?
het klopt niet in mijn hoofd!quote:
En dat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Iets met trollen niet voeren, kthxbai.
Iedereen is altijd zeer teleurgesteld op een meet als ik m'n bakkes open doe. 'HOEZO HEB JIJ GEEN BELGISCH ACCENT'quote:
Neenquote:
Jij praat wel altijd zoals je typtquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zeer teleurgesteld op een meet als ik m'n bakkes open doe. 'HOEZO HEB JIJ GEEN BELGISCH ACCENT'
ik heb je zo in mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zeer teleurgesteld op een meet als ik m'n bakkes open doe. 'HOEZO HEB JIJ GEEN BELGISCH ACCENT'
Conclusie: ik zit te veel op fokquote:
allemaal poppen, nuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:06 schreef Mss het volgende:
Honderd miljoen miljard vellen bubbeltjesfolie vinden
NEEENNNNquote:
whehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |