Hallo fokkertjes. Ik ben niet zo heel erg slim geweest.
Ik had 10 minuten geleden trek in shoarma, dus dat wilde ik gaan maken.
Voordat ik de shoarma in de pan deed, ging ik eventjes madame jeanette pepers snijden voor in de shoarma. Na dat te hebben gedaan moest ik nodig plassen. Met mijn stomme kop natuurlijk vergeten mijn handen te wassen. Gevolg: sap van de peper op mijn eikel en om mijn ballen.
Ik heb nog geprobeerd mijn leuter in een glas water te deppen, maar dat werd alleen maar erger natuurlijk

Zit nu constant aan mijn zak en leuter te krabben.
Voor wie niet weet wat madame jeanette is:
quote:
Smaak & toepassingen
De Madame Jeanette is een zeer hete, aromatische peper. De Niet beschikbaar bij NEVO scherpe smaak van pepers wordt veroorzaakt door de stof capsaicine, die zich vooral concentreert in de zaadlijsten en pitjes van de peper. Capsaicine lost nauwelijks op in water,
maar zeer goed in vet en alcohol. Spoelen met water helpt dus niet om de hete smaak weg te krijgen, melk wel. En ook alcohol, mits voldoende sterk, werkt goed. Meestal wordt de Madame Jeanette in zijn geheel meegekookt om later uit het gerecht te worden verwijderd. De zeer ervaren gebruiker waagt het erop om de peper ook te eten. Pepers worden als smaakmakers aan gerechten toegevoegd. De Madame Jeanette wordt veel gebruikt in de Surinaamse en Antiliaanse keuken en combineert uitstekend met tomaten en gerechten met tropische vruchten.