Altijd goed ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef Neo-- het volgende:
ik haak mee in dit topic, ik heb een stuk of 10 van die dingen liggen...
Maar die zijn dan waarschijnlijk niet allemaal te gebruiken bij een aankoop van 25 euro? Anders zou je er dus 5 in kunnen leveren en dan is het gratis?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef Neo-- het volgende:
ik haak mee in dit topic, ik heb een stuk of 10 van die dingen liggen...
Nee inderdaad. Helaas zijn de winkels ook niet gek.quote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar die zijn dan waarschijnlijk niet allemaal te gebruiken bij een aankoop van 25 euro? Anders zou je er dus 5 in kunnen leveren en dan is het gratis?
DM (zal ik Ireth doen xatlad? anders moet jij er 1 sturen en ik 1quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Als er dan toch niemand zich hiervoor meldt dan zou ik er wel 2 willen hebbenSusanne heeft van oma een kadokaart van de Toy'sXL gehad met een waarde van 50 euro er op en we willen daar dus binnenkort langs gaan
Is prima! Dat schiet anders inderdaad niet op.quote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef Neo-- het volgende:
[..]
DM (zal ik Ireth doen xatlad? anders moet jij er 1 sturen en ik 1)
quote:Op maandag 31 december 2012 11:44 schreef Neo-- het volgende:
Kaarten zijn trouwens geldig t/m 31 Januari 2013!
Help jij deze xatlad?quote:Op maandag 31 december 2012 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil er wel 1 tot wanneer kun je ze inleveren? Ben aan het verhuizen dus vaak bij de karwei te vinden.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:36 schreef xatlad het volgende:
Beste lieve fokkers,
Ik heb hier een Volle Spaarkaart van de C1000 die 5,- korting waard is bij een aantal winkels bij besteding vanaf 25,- euro.
Aangezien ik er zelf niks mee doe en ook niet vaak bij deze winkels kom mag hij weg voor nopes en voor niks.
De spaarkaart is op te halen in Venlo of op te sturen voor 50 cent.
Geldig bij de volgende winkels:
Top 1 Toys
Toys XL
Woon Express
Free Record Shop
Halfords
Karwei
Siebel
Livera
Groenrijk
Kwantum
Miss Etam
Intersport
De Slegte
Kijkshop
C&A
Van Haren
DMquote:Op maandag 31 december 2012 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil er wel 1 tot wanneer kun je ze inleveren? Ben aan het verhuizen dus vaak bij de karwei te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Neo--
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oblahim
PMquote:Op maandag 7 januari 2013 01:54 schreef Sally het volgende:
Ben ook wel geïnteresseerd in 2 of 3 kaarten. Heb geld gekregen van 'kantoor' om kleding te gaan halen, en er zitten ook kledingwinkels bij.
Meer info per PM graag ivm privacy.
Ik heb nog 14 stuks liggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik heb aan mijn zusje gevraagd of ze nog meer kaarten nodig heeft en hoeveel. Haar antwoord: Ehm ja zoveel hij er missen kan. Kon er nu al 6 inleveren bij 4 rollen behang.
Ze heeft nog meer behang nodig en ook laminaat. Wie heeft er nog kaarten voor mijn zusje?
Bedankt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |