SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even kijken hoeveel ik heb.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:29 schreef JRRY het volgende:
lolol mijn pa heeft 485 fb vrienden en ik 286 AAAH
Jou pa hoort bij de mafia en heeft al zijn bende leden op fb.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:29 schreef JRRY het volgende:
lolol mijn pa heeft 485 fb vrienden en ik 286 AAAH
aap. dat is teveel, jij bent gewoon zoon neurd die iedereen die hij van gezicht op school kent toeveogt.quote:
Alleen bij naam en gezicht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
aap. dat is teveel, jij bent gewoon zoon neurd die iedereen die hij van gezicht op school kent toeveogt.
zo stoerr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ging allemaal mensen toevoegen op fb uit china enz
Dat doe ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar mensen toevoegen die je nog nooit GESPROKEN hebt#notsayingthatudodat
Waarom?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
over 4 uur moet ik al opstaan
dat is wel een beetje wannabe vind je niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel weer.
Maar niet veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |