SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik had lapo niet door dus geen TT paraatquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
Lastig wachten op iets dat je niet verwacht.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja. Wij wonen samen bij mijn ouders
gaat dat?
Ik moet/moest er niet aan denken bij schoonouders te wonen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook niet, dan moet je een TT bedenken en dat doe ik nooit voor ik door heb dat ik de LP hebquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat ik niet de laatste post wil hebben.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wat voor bericht?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Prima hoor. En daar?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gaat prima hier hoor. Maar mijn ouders zijn dan ook wel vrij relax in zoiets. Niet ideaal, maar ach, het is wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat dat?
Ik moet/moest er niet aan denken bij schoonouders te wonen![]()
![]()
ZIJN wij niet leuk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Saai, ik ben al uren aan het wachten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bedtijd![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Begin maar alvastquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maarja, zal ik nog even wachten of...?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
nog steeds geen duidelijke foto van foto in d'r fobo![]()
Steeds in mijn fotoboek kijken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: