Naja, leuke dingen doen en dan komt het wel weer goed!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik ben ook best wel verdrietig, maar het leuke is dat ik nu alles mag van papa en mama die belt de hele tijd enzo en morgen ga ik met pappie schaatsen enzo, normaal niks noppes lololol
Nou en jij bent nog niet helemaal ingeburgerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent toch te jong. En je gaat met Appel om. Dat is al sowieso een no go.
Je hebt mij nogquote:
vast wel..quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, leuke dingen doen en dan komt het wel weer goed!
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou en jij bent nog niet helemaal ingeburgerd.
doe je best jonge.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga nog een leuke video maken.
jay-zquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weten jullie een onderwerp? Ik maak er wel iets van..
Poker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Seks moet verboden worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Post dan weerquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga nog een leuke video maken.
Wil ik zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
word me 3de danik ben video maker
Reageer op DMquote:
AppelCake en mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wou net zeggen: als OerBaas gaat, ga ik ook maar slapenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oké dan blijf ik. Speciaal voor jou. Oneluv.
En als timmmmm is slapen danzen AppelCake en ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: als OerBaas gaat, ga ik ook maar slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |