quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoop dat dit een troll is anders ben je echt een randdebiel
Welk gedeelte snap je hier niet aan dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
Een paar weken geleden vertelde ze dat ze zo'n leuke vriendin had die nog steeds single is en dat ze daar wat aan wilde doen.
Ik zit op de Macbook, in Safari. Als ik tap wil sluiten krijg ik dat gezeik weerquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
In chrome gewoon cancelen/tabje sluiten
TR al gemacht.
Blijven sluiten, als t goed is krijg je vraag of site nog meer popups mag openen. Lukt t om escape ingedrukt te houden? Anders je browser process killenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zit op de Macbook, in Safari. Als ik tap wil sluiten krijg ik dat gezeik weer
nsb'er!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
In chrome gewoon cancelen/tabje sluiten
TR al gemacht.
Krijg jij effe een flinke partij kanker dan.quote:
Sukkel!quote:
Waar heb ik dan schuld aan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:57 schreef iFok. het volgende:
![]()
![]()
'Onduidelijk vrouwen'![]()
![]()
Oke, vrouwen zijn vaak onduidelijk. Maar dit is toch echt je eigen schuld
Ik krijg hem op geen enkele manier weg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Blijven sluiten, als t goed is krijg je vraag of site nog meer popups mag openen. Lukt t om escape ingedrukt te houden? Anders je browser process killen
Normaal gesproken hoor je het te wetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Sukkel!
Hoe haal ik dit weg?!
[..]
Waar heb ik dan schuld aan?
Als zij duidelijker was wat de bedoeling dan wel precies was..
je moet je startpagina opnieuw instellen, sorry lieverdquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoor je het te weten
Ze heeft een vriendin die single is en maar eens aan de man moet...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef VeX- het volgende:
Waar heb ik dan schuld aan?
Als zij duidelijker was wat de bedoeling dan wel precies was..
enter in.gedrukt houden bij die popupquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik krijg hem op geen enkele manier weg.
Popupjes krijg ik wel weg, maar ik kan de tabblad niet afsluiten... Krijg dan de popupjes weer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
enter in.gedrukt houden bij die popup
heb je hem als homepage ofzo? doe taakbeheer en dan je browser afsluiten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Popupjes krijg ik wel weg, maar ik kan de tabblad niet afsluiten... Krijg dan de popupjes weer.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Krijg jij effe een flinke partij kanker dan.
okeee beer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:36 schreef neebur het volgende:
ctrl alt del en taak beeindigen
Kut kind die pussyc....oll!
Dat gaat niet op de Apple. Maar op de een of andere manier is het toch gelukt. Bedankt jongensquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:36 schreef neebur het volgende:
ctrl alt del en taak beeindigen
Kut kind die pussyc....oll!
Kutkind, nogmaals.quote:
Appeltje+Option+Escape, Safari selecteren, op "Forceer Stop" drukken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat gaat niet op de Apple. Maar op de een of andere manier is het toch gelukt. Bedankt jongens
[..]
Kutkind, nogmaals.
Deed ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:45 schreef StalkerHenk het volgende:
[..]
Appeltje+Option+Escape, Safari selecteren, op "Forceer Stop" drukken.
Klaar.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deed ikToen opende ik Safari weer en kreeg ik herstellende tabbladen ....
Maar het is al gelukt!
Je moet inderdaad wel een enorme nicht zijn om niet te weten wat een dubbeldate isquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:12 schreef Monky het volgende:
Prachtig verzonnen verhaalMade my night
grapje zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
Dus ik had vandaag het plan om de stad in te trekken voor een borrel. Even een drankje doen zo aan het einde van het jaar, heerlijk man.![]()
Nu ga ik toevallig al een paar weken met een dame om die ik online ken via een datingsite. Ze is leuk om te zien, gezellig en lief dus ik ben wel erg blij met d'r. Het is alleen nog best een beetje pril van beide kanten.
Een paar weken geleden vertelde ze dat ze zo'n leuke vriendin had die nog steeds single is en dat ze daar wat aan wilde doen. Ze stelde dus voor dat wij met z'n allen eens gingen dubbeldaten! Zij heeft het een beetje druk dus ze vroeg of ik de dubbeldate wilde regelen en ik vind dat natuurlijk wel leuk om te doen dus ik zei ja.![]()
Die dubbeldate was dus VANDAAG. Ik had om 22:00 afgesproken in een leuk, hip eetcafetje in het centrum van Amsterdam. Had zelfs een tafeltje weten te reserven ondanks dat het stervensdruk is. De bediening was extra attent want ik zei dat ik een dubbeldate had met twee mooie dames en reserveerde dus voor mij het mooiste/romantische tafeltje bij het raam.![]()
![]()
Een paar minuten over tien kwamen ze aan en m'n dinnetje had gelijk. Die vriendin (Lise) is erg aantrekkelijk. Slank, blond, lang. Zo'n meisje waarvan iedereen denkt dat ze allang bezet is en niemand d'r durft aan te spreken.![]()
Ze stelde d'r aan me voor en het eerste wat me vriendin zegt is, 'en waar is jouw date? Dus ik zo van, heh hoe bedoel je dat is dit toch?" Dus zij zegt, "ja maar we zijn toch aan het dubbeldaten joh." Toen ik zei "ja maar ik date toch ook dubbel met jullie twee tegelijk?" dacht ze eerst dat ik een grapje maakte. Wat bleek, bij een dubbeldate is het de bedoeling dat ik ook een man meeneem die zij koppelt aan haar vriendin.![]()
Mijn (waarschijnlijk ex-)dinnetje maakte vervolgens, fucking midden in het drukke cafe een hele scene over wat een viespuik ik wel niet was en dat het over was. Nadat het hele cafe op de hoogte was dat ik een "trio" wilde, zijn ze toen samen de deur uitgestormd. Heb niet het idee dat het goed komt want ze was echt boos en negeert sindsdien m'n telefoontjes en sms'jes.![]()
KLACHT: Onduidelijke vrouwen die jou de schuld geven van hun gebrekkige communicatie en je dan openlijk voor schut zetten![]()
![]()
Wist trouwens niet of ik dit hier of in R&P thuishoort. Schopje anders.
Toeval bestaat niet haha.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
Dus ik had vandaag het plan om de stad in te trekken voor een borrel. Even een drankje doen zo aan het einde van het jaar, heerlijk man.![]()
Nu ga ik toevallig al een paar weken met een dame om die ik online ken via een datingsite. Ze is leuk om te zien, gezellig en lief dus ik ben wel erg blij met d'r. Het is alleen nog best een beetje pril van beide kanten.
Een paar weken geleden vertelde ze dat ze zo'n leuke vriendin had die nog steeds single is en dat ze daar wat aan wilde doen. Ze stelde dus voor dat wij met z'n allen eens gingen dubbeldaten! Zij heeft het een beetje druk dus ze vroeg of ik de dubbeldate wilde regelen en ik vind dat natuurlijk wel leuk om te doen dus ik zei ja.![]()
Die dubbeldate was dus VANDAAG. Ik had om 22:00 afgesproken in een leuk, hip eetcafetje in het centrum van Amsterdam. Had zelfs een tafeltje weten te reserven ondanks dat het stervensdruk is. De bediening was extra attent want ik zei dat ik een dubbeldate had met twee mooie dames en reserveerde dus voor mij het mooiste/romantische tafeltje bij het raam.![]()
![]()
Een paar minuten over tien kwamen ze aan en m'n dinnetje had gelijk. Die vriendin (Lise) is erg aantrekkelijk. Slank, blond, lang. Zo'n meisje waarvan iedereen denkt dat ze allang bezet is en niemand d'r durft aan te spreken.![]()
Ze stelde d'r aan me voor en het eerste wat me vriendin zegt is, 'en waar is jouw date? Dus ik zo van, heh hoe bedoel je dat is dit toch?" Dus zij zegt, "ja maar we zijn toch aan het dubbeldaten joh." Toen ik zei "ja maar ik date toch ook dubbel met jullie twee tegelijk?" dacht ze eerst dat ik een grapje maakte. Wat bleek, bij een dubbeldate is het de bedoeling dat ik ook een man meeneem die zij koppelt aan haar vriendin.![]()
Mijn (waarschijnlijk ex-)dinnetje maakte vervolgens, fucking midden in het drukke cafe een hele scene over wat een viespuik ik wel niet was en dat het over was. Nadat het hele cafe op de hoogte was dat ik een "trio" wilde, zijn ze toen samen de deur uitgestormd. Heb niet het idee dat het goed komt want ze was echt boos en negeert sindsdien m'n telefoontjes en sms'jes.![]()
KLACHT: Onduidelijke vrouwen die jou de schuld geven van hun gebrekkige communicatie en je dan openlijk voor schut zetten![]()
![]()
Zeer zeker niet. Hier krijg je de beste ongezouten mening (lees backfire) als je stupiditeiten begaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |