Ik bedacht me ook net dat ik heel blij moet zijn dat ik de lapo hadquote:
uhmmmm, wacht maar, het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat ik heel blij moet zijn dat ik de lapo had
Honderd miljoen miljard Fred TT's vanavondquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhmmmm, wacht maar, het is vrijdagavond he
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Ik haak, als man, hierbij af.
Veel te veel denkwerk tijdens de sexquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompoir
Té educatief?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Komt er bij jou ook stof uit?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
heeft nog lang geduurdquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Ik kan niet veel, maar dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
nee man, wikipedia, jeweetz!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel te veel denkwerk tijdens de sex
Komt dit uit zo'n sex met een handicap boekje van je werk?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan niet veel, maar dat dan weer wel.
Vooral leuk als hij net tegen het hoogtepunt aan zit maar nog ff wil rekken, en ik het wel zat ben
Of als je het net wél wil rekken maar nog wat wil pesten thehehehquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vooral leuk als hij net tegen het hoogtepunt aan zit maar nog ff wil rekken, en ik het wel zat ben
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me gaf een keer toe dat ze soms nept dat ze klaar komt, zodat ze GTST of ene matige film op tijd kan zien![]()
![]()
Ga je mee naar de tractorpulling?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij doe ik mee met ijs, want na 1 wc is alles weg
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me gaf een keer toe dat ze soms nept dat ze klaar komt, zodat ze GTST of ene matige film op tijd kan zien![]()
![]()
Sorry, ik moest hoestenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]En dan zo van, oooh sorry dat ging vanzelf, ik had het niet onder controle
Oh,joh, heeft dat ook echt een naam?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je mee naar de tractorpulling?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
haar vriend zat erbij toen ze het vertelde, echt..... zijn gezicht....quote:
Die met die lilliken vent?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
blijkbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh,joh, heeft dat ook echt een naam?
IS ZE ER AL?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Truste chick
ik ga zo ook, denk ikals liggen lukt.
Of is het die vriendin met die enge vriend? Dan is het misschien wel begrijpelijk en is gtst slechts een excuusquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
haar vriend zat erbij toen ze het vertelde, echt..... zijn gezicht....
En wij haar uitlachen man... echt![]()
kun je beter even een handje helpen en hoppa even snel afmaken bij jezelf
Dat inderdaad! niets onbevredigender dan wel seksen maar niet komen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want klaarkomen verplicht? Ik fake nooit een orgasme. Ever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
slaap je op je werk op een slaapbank?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou, ik vind het prachtig, maar ik moet vannacht op een zeer matigen slaapbank slapen en morgenochtend staan er weer twee koters om me heen te springen
Dus ik geef het op voor vandaag. Maar mooien avond wel.![]()
![]()
Trusten allemaal
nee niet eens.quote:
O nee dat heb ik weer niet..... Soms is het gewoon 'fijn'quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad! niets onbevredigender dan wel seksen maar niet komen!
jij bent nog geen 30quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel wat er op die Wikipedia pagina staat, is dat niet normaal dan
als je twijfelt kom je niet, duidelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom men zou faken.
hoewel ik bij mijzelf nog altijd twijfel of ik uberhaupt wel kom, dus het zal wel niet![]()
oh, dan staan je nog leuke dingen te wachtenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
hoewel ik bij mijzelf nog altijd twijfel of ik uberhaupt wel kom, dus het zal wel niet![]()
Neinzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en dat ik dan bijna 'diner' schrijf in de spoilertags)
3!
LOL!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar die vriendin van Bbq wel
deze.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat heb ik weer niet..... Soms is het gewoon 'fijn'Ik hoef écht niet elke keer klaar te komen
bang om teleur te stellen weet ik het, onzinverhaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want klaarkomen verplicht? Ik fake nooit een orgasme. Ever.
Omdat het pijn doet maar je dat niet wilt zeggen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
wel snellerquote:
Naah, volgens mij zou het dan toch wel al lang gebeurd zijn. Mijn brein stopt gewoon nooit met denkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan staan je nog leuke dingen te wachten
whuuuuuut?????quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat het pijn doet maar je dat niet wilt zeggen?
Nee, pijn doet het niets. Dat is alleen soms als ik nog te droog benquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat het pijn doet maar je dat niet wilt zeggen?
en als je rampetampt met jezelf??quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah, volgens mij zou het dan toch wel al lang gebeurd zijn. Mijn brein stopt gewoon nooit met denkenen dan gebeurd er lichamelijk wel vanalles zoals beschreven wordt, maar ik heb dan echt niet zoiets van wooow
Oh ja dat doe ik ook wel. Soms wil je hoofd gewoon niet mee..dan wordt het niks meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog nooit gefaket! Wel vaker gezegd dat-ie maar beter kon kappen want het ging hem niet meer worden.
misschien zijn je verwachtingen te hoog? Het is net als niezen na een uur lang kriiebel in je neusquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah, volgens mij zou het dan toch wel al lang gebeurd zijn. Mijn brein stopt gewoon nooit met denkenen dan gebeurd er lichamelijk wel vanalles zoals beschreven wordt, maar ik heb dan echt niet zoiets van wooow
Of dat alles helemaal rauw isquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik ook wel. Soms wil je hoofd gewoon niet mee..dan wordt het niks meer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel sneller![]()
aftakeling is reeds ingezet!
Nouja dat had ik toen R. handwerk deed maar mijn clitoris een beetje overprikkeld raakte ofzo.quote:
Dan gebeurd dus wat ik net zei, dan is er wel opeens een punt dat er lichamelijk vanalles gebeurd maar dat vind ik verder dus niet bijzonder of wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en als je rampetampt met jezelf??
dan gewoon nog sneller doorbatsen en dan klaarkomen en dan pas voelenquote:
Jup. Als ik alweer aan de boodschappen denk enzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog nooit gefaket! Wel vaker gezegd dat-ie maar beter kon kappen want het ging hem niet meer worden.
zo van "oh leuk friemelen! HOPPA RECHT OP DE CLITORIS SCHUREN JONGUH!"quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja dat had ik toen R. handwerk deed maar mijn clitoris een beetje overprikkeld raakte ofzo.
Dan zeg je toch gewoon dat-ie beter kan kappen en dan ga jij met zijn penor dino-en. Dan ga je toch niet faken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja dat had ik toen R. handwerk deed maar mijn clitoris een beetje overprikkeld raakte ofzo.
Ja dat denk ik ook soms. En dan heb ik er weer rust mee, maar dan zit ik weer in een fase van "Neeeee, als het zo is dan weet je het zeker etc." en dan voel ik mij weer kutquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zijn je verwachtingen te hoog? Het is net als niezen na een uur lang kriiebel in je neusmaar dan tussen de pootjes.
Ik kom niet klaar van batsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan gewoon nog sneller doorbatsen en dan klaarkomen en dan pas voelen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Als ik alweer aan de boodschappen denk enzo
ow.... hmmm, en als je door gaat? is toch wel duidelijk een "heeeeeeee lekker, zuchhhhtttttttt" moment erna.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan gebeurd dus wat ik net zei, dan is er wel opeens een punt dat er lichamelijk vanalles gebeurd maar dat vind ik verder dus niet bijzonder of wat dan ook.
je moet meer zuipen, dan maak je hersencellen doodquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook soms. En dan heb ik er weer rust mee, maar dan zit ik weer in een fase van "Neeeee, als het zo is dan weet je het zeker etc." en dan voel ik mij weer kut
"hoor ik daar nou Eny op de mat schijten?'quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Als ik alweer aan de boodschappen denk enzo
Oh, ik heb ook niet echt gefaked hoor. Maar daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen, wanneer je elkaar nog maar net kent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat-ie beter kan kappen en dan ga jij met zijn penor dino-en. Dan ga je toch niet faken?
Naah, zelfs met stimulerende middelen lukt het nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet meer zuipen, dan maak je hersencellen dood
Maar er zijn toch genoeg houdingen waarbij je beiden hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zijn maar enkele vrouwen die kunnen klaarkomen van batsen. De meesten hebben (indirecte) clitstimulatie nodig
met hand/voet/koelkast erbij danquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van "oh leuk friemelen! HOPPA RECHT OP DE CLITORIS SCHUREN JONGUH!"
zoiets?
of de pousse ineens mee zit te kijken naast het hoofd van je vriendjequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"hoor ik daar nou Eny op de mat schijten?'
Lijkt me ook niet lustbevorderend
Au, godverdomme, lachen doet pijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met hand/voet/koelkast erbij dan
(op je clit he, niet helemaal erin)
nooit faken, nooit. Als iets een prille relatie omzeep helpt of vernachelt is dat het welquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook niet echt gefaked hoor. Maar daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen, wanneer je elkaar nog maar net kent.
Jawohl. Maar vaak heb ik langer nodig dan hij het neuken volhoudtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar er zijn toch genoeg houdingen waarbij je beiden hebt?
Ja, dan wel, maar soms lukt het niet en dan is het rauw enzo. Batsen is dan prima, maar klaarkomen lukt dan voor mij niet, wat opzich niet zo'n probleem is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met hand/voet/koelkast erbij dan
(op je clit he, niet helemaal erin)
Hont die je voeten zit te likken of naast je komt zitten OHAIquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of de pousse ineens mee zit te kijken naast het hoofd van je vriendje
Dan ga je aan zijn piemel zuigen en vindt hij t wel prima, slotje opgelostquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het was niet schuren. Ik vond het heel wel fijn, maar dat 'hoogtepunt' kwam niet en toen het pijn ging doen was ik er wel een beetje klaar mee.
traumatized for lifequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dankje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je aan zijn piemel zuigen en vindt hij t wel prima, slotje opgelost
dit exactquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl. Maar vaak heb ik langer nodig dan hij het neuken volhoudt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl. Maar vaak heb ik langer nodig dan hij het neuken volhoudt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nooit faken, nooit. Als iets een prille relatie omzeep helpt of vernachelt is dat het wel
ik last naast je kont komt zittenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hont die je voeten zit te likken of naast je komt zitten OHAI
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben de vent in de relatie, ik kom meesal sneller klaar als hij
QFTquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen piemels zuigen weten niet wat ze missen
Ik had dat alleen wanneer zwanger. Alstie naar me wees was het al raak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh hai.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
HOEquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan ook heel niet faken want ik weet niet hoe het is.
was dit Brum?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
ook nooit zelfbevlekking gedaan???quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee dat niet gelukkigquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik last naast je kont komt zitten
Piemelhappen, doet hij dat weleens?
tip: begin met masturberen voor je gaat sexen, dan weet je alvast wat je zelf lekker vindtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tja nouja...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE
Maar hebben jullie nog een date in de planning staan?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik had dat alleen wanneer zwanger. Alstie naar me wees was het al raak.
En een libido om gek van te worden. En dan wilde hij eens niet..moest ik janken als een malle
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]Zei je zoiets laatst ook niet over het voorspel? Haha dat jij het daar eerder mee gehad hebt dan hij heeft?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ die is bij aan het lezen
Eigenlijk alleen met massagestand van douchekop. En naar mijn idee nooit tot dat punt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook nooit zelfbevlekking gedaan???
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Voorspel is best leuk, maar na eventjes denk ik 'DUURT LANG!'
Zal ik je ff laten voelen hoe het is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu is het helemaal leuk ja, het kost wel wat meer moeite want 3x kramp tussendoor en harde buiuken en zulks.. Maar dan sterretjes voor mijn ogen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik had dat alleen wanneer zwanger. Alstie naar me wees was het al raak.
En een libido om gek van te worden. En dan wilde hij eens niet..moest ik janken als een malle
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal ik je ff laten voelen hoe het is?![]()
grapje he, grapje
Dat heb ik soms ook wel hoor, dat ik het gewoon tijd vind voor het betere batswerk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ja fuck die harde buiken ernaquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu is het helemaal leuk ja, het kost wel wat meer moeite want 3x kramp tussendoor en harde buiuken en zulks.. Maar dan sterretjes voor mijn ogen.
wel filmpjes gaarne!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
grapje he, grapje
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat wel met zoenen, vind dat toch vaak al snel een beetje saai, als het echt alleen zoenen is. Had ik zo'n brave christelijke jongen, was het 3 uur lang alleen zoenen en daarna uitzwaaien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
wie niet horen wil, moet maar voelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
grapje he, grapje
dat doet je baarmoeder toch soberso na een orgasme?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja fuck die harde buiken erna
Ja nouja, ik weet dus ook niet zo goed hoe, zeg maar. Heb niet het idee dat puur mijn eigen handwerk genoeg gaat zijn. En het idee is gewoon nog een beetje awkward voor mij.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
Bambi gewoon spelen joh! Als iemand anders het bij je gedaan heeft kun je ook makkelijk zelf vanalles gaan proberenVeel te fijn.
Preciesquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie niet horen wil, moet maar voelen
Christineleduc.nlquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik weet dus ook niet zo goed hoe, zeg maar. Heb niet het idee dat puur mijn eigen handwerk genoeg gaat zijn. En het idee is gewoon nog een beetje awkward voor mij.
Ja echt, hou op met dat flauwe gedoe en rg 'm erinquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel hoor, dat ik het gewoon tijd vind voor het betere batswerk.
Daarom juist moet je vanalles proberen! Kun je daarna de jongen commanderenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik weet dus ook niet zo goed hoe, zeg maar. Heb niet het idee dat puur mijn eigen handwerk genoeg gaat zijn. En het idee is gewoon nog een beetje awkward voor mij.
Ja maar als je zwanger bent kan dat echt heel onaangenaam voelen. Loeihard en velen druk erop. Was vooral na de 7e maand niet te hardenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet je baarmoeder toch soberso na een orgasme?
Ja.quote:
Dat dus. En dan al die christelijke vriendinnen die niet snappen dat ik zo snel wat verder ga met een jongen. Waarop ik dan denk "maar anders is het zo saaaiquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef Mss het volgende:
Muilen is lekker maar na een tijdje verveelt het idd wel
Theheheh dat... of praktisch meteen in slaap vallen... toch op willen staan en je benen maar half mee werken....quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterretjes zien.
Daarna bijna op je bek gaan als je naar de wc wil.
Spierpijn in je wangenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
Of dat je vriend vindt dat je ook wel 3 uur kunt pijpen want je kunt ook 3 uur muilen
Daar heb ik inderdaad wel vaker kramp van gehadquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
Of dat je vriend vindt dat je ook wel 3 uur kunt pijpen want je kunt ook 3 uur muilen
en een schrale kinquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Maar als je 3 uur muilt krijg je toch kramp?
Ik heb de laatste paar keer tijdens het seksen dat ik gewoon barstende koppijn kreeg op m'n hoogtepunt, echt fucking irritantquote:
ja, snap ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja maar als je zwanger bent kan dat echt heel onaangenaam voelen. Loeihard en velen druk erop. Was vooral na de 7e maand niet te harden
Ook leuk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheheh dat... of praktisch meteen in slaap vallen... toch op willen staan en je benen maar half mee werken....
Mwah, viel mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Maar als je 3 uur muilt krijg je toch kramp?
Maaarrrrrr er zijn ook hondermiljoenmiljard vrouwen die daar geen last van hebben dus er is nog hoop voor jequote:
kaak die terug schiet met een harde *KNAK*quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
3 uur pijpenhallo kaakdislocatie
Gewoon je hand gebruikenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat durf ik al helemaal niet.![]()
Als je 3u lang moet pijpen; doe je toch iets niet helemaal goed lijkt mequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gewoon xhamster aanslingeren en je vingers gebruiken, die heb je niet voor niks van de lieve heer gekregenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze bezorgen DISCREET hequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm..goed puntquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als e 3u lang moet pijpen; doe je toch iets niet helemaal goed lijkt me
drie uur alles behalve slapenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zoog hij 'm naar binnen ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kaak die terug schiet met een harde *KNAK*![]()
en eerste keer zoenen bij mij was gescheurd tongriempje, bloedbek dit dat alles
je weet toch niet hoeveel mannen Mss in d'r slaapkamer hadquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als e 3u lang moet pijpen; doe je toch iets niet helemaal goed lijkt me
yepquote:
ik kom toch zelden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maaarrrrrr er zijn ook hondermiljoenmiljard vrouwen die daar geen last van hebben dus er is nog hoop voor je
Amenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon xhamster aanslingeren en je vingers gebruiken, die heb je niet voor niks van de lieve heer gekregen
zo, alles gelezen meneer Brum?quote:
gangbangquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet toch niet hoeveel mannen Mss in d'r slaapkamer had
Ik ben heel bescheiden hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en datquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je 3u lang moet pijpen; doe je toch iets niet helemaal goed lijkt me
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uberhaupt het idee.quote:
en als je stopt met AD? je ging ermee stoppen toch?quote:
4 Bijlmernegers?quote:
Maar hij mag je dan wel weer kietelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Uberhaupt het idee.
Hier werd bij mij vroeger ook echt niet over gepraat he. Er zijn christenen die vinden dat masturberen geeneens mag. Daar ben ik er niet één van, maar merk wel dat de mentale drempel hoog is terwijl de behoefte er niet zo is. Dus waarom dan al die moeite doen?
ja, dat weet ik dus niet, wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en als je stopt met AD? je ging ermee stoppen toch?
omdat je anders niet weet wat je mist en als je ooit seks gaat hebben niet weet wat je fijn vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Uberhaupt het idee.
Hier werd bij mij vroeger ook echt niet over gepraat he. Er zijn christenen die vinden dat masturberen geeneens mag. Daar ben ik er niet één van, maar merk wel dat de mentale drempel hoog is terwijl de behoefte er niet zo is. Dus waarom dan al die moeite doen?
Logisch nadenkend klopt het ook niet. Maar gevoelsmatig...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar hij mag je dan wel weer kietelenHij wel.... maar jij bij jezelf niet.... Is toch raar
Imho
Een vrouw heeft haar clitoris gekregen voor genot. En je moet van jezelf houdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Uberhaupt het idee.
quote:
grayvee.com kan ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
En xhamster ken ik dus heel niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat je anders niet weet wat je mist en als je ooit seks gaat hebben niet weet wat je fijn vindt.
en dan word je een zure bejaarde met een verschrompelde pruim en 30 katten op een woonboot
en maak je eigen invulling van wat jij wil als Christen, de rest is gek
probeer hetquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat weet ik dus niet, wat er dan gebeurt
Jazekers, normaal hoor ik alleen mannen dit soort taal uitslaan, de andere kant van het verhaal is wel 'verfrissend'.quote:
Jappen? Oh nee, dan had je geen kramp in je muil gehad.quote:
dat weet ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
probeer het![]()
AD heeft grote negatieve invloed op libido en hoogtepunten bij de meeste mensen
ja wijven zijn net zo, en we poepen ook nogquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazekers, normaal hoor ik alleen mannen dit soort taal uitslaan, de andere kant van het verhaal is wel 'verfrissend'.
En onze scheten ruiken ook niet naar bloemetjes ERMAHGERDquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wijven zijn net zo, en we poepen ook nog![]()
RIP aan de nabestaanden
en zeker tegen jou zeggen dat hij vandaag geen zin had?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muhaha brum had YouTube maar dan anders als tabblad open op telefoon
Is geen moeite, het is gewoon fijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Uberhaupt het idee.
saai gekut... iedere keer denk ik... jezus. wanneer gaan ze naakt in de gordijnen hangen... softe porno is geen porno.quote:
Poepende vrouwen bestaan niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wijven zijn net zo, en we poepen ook nog![]()
RIP aan de nabestaanden
Wij hoorden van spees iets andersquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poepende vrouwen bestaan niet.
klopt, Spees is eigenlijk een man, net als Metaquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poepende vrouwen bestaan niet.
Allesch Hollandschquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jappen? Oh nee, dan had je geen kramp in je muil gehad.
Polen dan?
deze man weet duidelijk niet waar het over gaatquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
saai gekut... iedere keer denk ik... jezus. wanneer gaan ze naakt in de gordijnen hangen... softe porno is geen porno.
serieus, 4?quote:
Ik heb niet het idee dat ik dat probleem zal hebben. Het is ook echt niet dat ik niet opgewonden raak hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is geen moeite, het is gewoon fijnEn dan kun je later dus ook meer genieten. Best veel problemen in relaties doordat de seks niet goed is omdat de vrouw helemaal nooit iets bij zichzelf doet en dus ook niet weet waar ze opgewonden van kan raken etc.
Stel je gaat dalijk echt echt seksen, en je bent droog. Dan is het gewoon pijnlijk en lijkt het mij toch wel handig te weten hoe je nat kan worden
Ik kijk wel meestal de trio dingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
saai gekut... iedere keer denk ik... jezus. wanneer gaan ze naakt in de gordijnen hangen... softe porno is geen porno.
Dat liegt ze.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hoorden van spees iets anders![]()
Ja, ik heb het idee dat dat nog best een bescheiden aantal is. 3 relaties en 1 scharrelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus, 4?
Zonder vrouwen erbij? Hehehehe, relaxed!
Oh really?quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist.
dus Bambi gaat soppen vanavondquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik dat probleem zal hebben. Het is ook echt niet dat ik niet opgewonden raak hoor.
Maargoed, jullie hebben allemaal goede punten, die ik allemaal eigenlijk al wist, maar me allemaal nog niet zo ver hebben gekregen dat ik het ook echt doe.
kip dacht een quantetquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat dat nog best een bescheiden aantal is. 3 relaties en 1 scharrel.
oh, ik gaat eens kijkenquote:
vond het wel een goede binnenkomer welquote:Premium Quality HD Erotic Videos and Photography. Come inside.
deze man weet duidelijk wel dat het saaie hd porno is met mooie vrouwen. en gelukkig ook wel nette gozers in plaats van de standaard porno polen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze man weet duidelijk niet waar het over gaat
oh, was niet tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat dat nog best een bescheiden aantal is. 3 relaties en 1 scharrel.
door een grote Bijlmer negorquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Misschien moet je je gewoon eens goed laten uitwonen Bami.
dan weet je ook dat er genoeg geneukt wordt lijkt me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
deze man weet duidelijk wel dat het saaie hd porno is met mooie vrouwen. en gelukkig ook wel nette gozers in plaats van de standaard porno polen....
quote:
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, was niet tegelijkertijd?LOL, dat dacht ik dus
opgetutte Italianen of van die ranzige duitsersquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
deze man weet duidelijk wel dat het saaie hd porno is met mooie vrouwen. en gelukkig ook wel nette gozers in plaats van de standaard porno polen....
dat is waar. daar moet ik ook niets van hebben idd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kijk wel meestal de trio dingenAnders is er inderdaad soms wel wat weinig actie.
Alleen zijn die vrouwen tenminste normaal en wordt er niet alleen geragd en gespoten etc.
PIEMEL IN DE POESJESTIJDquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Mevrouw zit op de bank op de iPad porno te kijkenen maar dingen roepen die in dat filmpje gebeuren
ik dacht het echtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
GODVERDOMMEHAHAHAHAHA
Nee, ik dacht dat je vroeg met hoeveel mensen ik in totaal had gebatst.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook niet willen rukken vrouw.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dus Bambi gaat soppen vanavond
Als ik nou de/een goede vent kon vinden...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Misschien moet je je gewoon eens goed laten uitwonen Bami.
ja maar het is te saai...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan weet je ook dat er genoeg geneukt wordt lijkt me.
Kun je lang zoeken, want die is er niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou de/een goede vent kon vinden...
Dat deed ze ook toen ik er wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Mevrouw zit op de bank op de iPad porno te kijkenen maar dingen roepen die in dat filmpje gebeuren
De meeste kerels hebben wel een pik, volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Niet?!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook niet willen rukken vrouw.
zie boven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja maar het is te saai...
zullen we een "help Bami van haar maagdelijkheid af" inzameling doen a la Serious Request?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Is toch lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
zo'n spermabakkes en dan gaan muilen/spugen, dat hoeft dan weer niet van mij
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zullen we een "help Bami van haar maagdelijkheid af" inzameling doen a la Serious Request?
Ik ken nog wel een paar goedkoper geprijsde negers
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja maar het is te saai...
goeden ideequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zullen we een "help Bami van haar maagdelijkheid af" inzameling doen a la Serious Request?
quote:
Ik ga kutten en piemels haken voor het goede doelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook altijd meiden van holland snoerhard opzettenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat deed ze ook toen ik er was
NEE dat doe ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
maar goed, zullen genoeg liefhebbers voor zijn inderdaad
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste kerels hebben wel een pik, volgens mij
Een goede vent zal er heus wel zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je lang zoeken, want die is er niet.
ja dat wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spoelen jullie ook altijd door tot er iets gebeurt? Ik vraag me af welke mensen het hele filmpje afkijken
vrouwvriendelijke pornoquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga toch ook niet in een macho mannentopic uitkramen dat porno vrouwonterend is ofzo
Dat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het overigens totaal niet boeiend wat mannen leuke porno vinden. Geef ze tettn en een kut en ze zijn blij.
Daar droog je toch spontaan van op?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vrouwvriendelijke porno![]()
![]()
![]()
Iets treurigers als dat bestaat er geloof ik niet
ik kan wel masturbatieadvies geven, hoe vaak en waar enzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga kutten en piemels haken voor het goede doel
of in de camera kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of als ze dan eindeloos aan die pik gaan likken of maar half in hun mond stoppen, mens, doe normaal
JA ehrmahgerd. Ik vind prono best leuk maar geen nederlandsche pornoquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook altijd meiden van holland snoerhard opzetten
Dat boekquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan wel masturbatieadvies geven, hoe vaak en waar enzo.
Of plaatjes uit mijn gehandicaptensexboek kopiëren en dan mag je die kopen voor EINZ euro
En bier. Vergeet het bier niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het overigens totaal niet boeiend wat mannen leuke porno vinden. Geef ze tettn en een kut en ze zijn blij.
doorspoelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of als ze dan eindeloos aan die pik gaan likken of maar half in hun mond stoppen, mens, doe normaal
sorry meneer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En bier. Vergeet het bier niet.
ja precies, ik moet er altijd erg om lachen als ik zoiets zie. En dan moet ik aan Maya Eksteen enzo denken, van die nep feministenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar droog je toch spontaan van op?
Zo slecht is dat, he. Van die vieze mannetjes die over zo'n meisje lopen hijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JA ehrmahgerd. Ik vind prono best leuk maar geen nederlandsche porno
En foute blauwe oogschaduw enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEEL DE TIJD, zo irritant
Zo 'zwoel' of 'geil' met hun lelijke bakkes
zaaddodend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEEL DE TIJD, zo irritant
Zo 'zwoel' of 'geil' met hun lelijke bakkes
ik vind nederlandsche porno gewoon echt verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo slecht is dat, he. Van die vieze mannetjes die over zo'n meisje lopen hijgen.
En een wenkbrauwpiercingquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
En foute blauwe oogschaduw enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |