Ik bedacht me ook net dat ik heel blij moet zijn dat ik de lapo hadquote:
uhmmmm, wacht maar, het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat ik heel blij moet zijn dat ik de lapo had
Honderd miljoen miljard Fred TT's vanavondquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhmmmm, wacht maar, het is vrijdagavond he
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Ik haak, als man, hierbij af.
Veel te veel denkwerk tijdens de sexquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompoir
Té educatief?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Komt er bij jou ook stof uit?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
heeft nog lang geduurdquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Ik kan niet veel, maar dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
nee man, wikipedia, jeweetz!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel te veel denkwerk tijdens de sex
Komt dit uit zo'n sex met een handicap boekje van je werk?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan niet veel, maar dat dan weer wel.
Vooral leuk als hij net tegen het hoogtepunt aan zit maar nog ff wil rekken, en ik het wel zat ben
Of als je het net wél wil rekken maar nog wat wil pesten thehehehquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vooral leuk als hij net tegen het hoogtepunt aan zit maar nog ff wil rekken, en ik het wel zat ben
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me gaf een keer toe dat ze soms nept dat ze klaar komt, zodat ze GTST of ene matige film op tijd kan zien![]()
![]()
Ga je mee naar de tractorpulling?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij doe ik mee met ijs, want na 1 wc is alles weg
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me gaf een keer toe dat ze soms nept dat ze klaar komt, zodat ze GTST of ene matige film op tijd kan zien![]()
![]()
Sorry, ik moest hoestenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]En dan zo van, oooh sorry dat ging vanzelf, ik had het niet onder controle
Oh,joh, heeft dat ook echt een naam?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je mee naar de tractorpulling?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
haar vriend zat erbij toen ze het vertelde, echt..... zijn gezicht....quote:
Die met die lilliken vent?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
blijkbaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh,joh, heeft dat ook echt een naam?
IS ZE ER AL?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Truste chick
ik ga zo ook, denk ikals liggen lukt.
Of is het die vriendin met die enge vriend? Dan is het misschien wel begrijpelijk en is gtst slechts een excuusquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
haar vriend zat erbij toen ze het vertelde, echt..... zijn gezicht....
En wij haar uitlachen man... echt![]()
kun je beter even een handje helpen en hoppa even snel afmaken bij jezelf
Dat inderdaad! niets onbevredigender dan wel seksen maar niet komen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want klaarkomen verplicht? Ik fake nooit een orgasme. Ever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
slaap je op je werk op een slaapbank?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou, ik vind het prachtig, maar ik moet vannacht op een zeer matigen slaapbank slapen en morgenochtend staan er weer twee koters om me heen te springen
Dus ik geef het op voor vandaag. Maar mooien avond wel.![]()
![]()
Trusten allemaal
nee niet eens.quote:
O nee dat heb ik weer niet..... Soms is het gewoon 'fijn'quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad! niets onbevredigender dan wel seksen maar niet komen!
jij bent nog geen 30quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel wat er op die Wikipedia pagina staat, is dat niet normaal dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |