Ik bedacht me ook net dat ik heel blij moet zijn dat ik de lapo hadquote:
uhmmmm, wacht maar, het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat ik heel blij moet zijn dat ik de lapo had
Honderd miljoen miljard Fred TT's vanavondquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhmmmm, wacht maar, het is vrijdagavond he
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Ik haak, als man, hierbij af.
Veel te veel denkwerk tijdens de sexquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompoir
Té educatief?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Komt er bij jou ook stof uit?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
heeft nog lang geduurdquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef bleiblei het volgende:
Jezus.
Ik kan niet veel, maar dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, er is hoop!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pompoir
nee man, wikipedia, jeweetz!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel te veel denkwerk tijdens de sex
Komt dit uit zo'n sex met een handicap boekje van je werk?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan niet veel, maar dat dan weer wel.
Vooral leuk als hij net tegen het hoogtepunt aan zit maar nog ff wil rekken, en ik het wel zat ben
Of als je het net wél wil rekken maar nog wat wil pesten thehehehquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vooral leuk als hij net tegen het hoogtepunt aan zit maar nog ff wil rekken, en ik het wel zat ben
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me gaf een keer toe dat ze soms nept dat ze klaar komt, zodat ze GTST of ene matige film op tijd kan zien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |