Precies, daarom heb ik dat hok ook gekocht.quote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar dat je dan een volkswagen rijdt
heb jij geen turbodruk en laadstroommeter?quote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Anne het volgende:
Zo ziet de mijne er uit, ook wel tamelijk rustig;
[ afbeelding ]
Alleen die metertjes onder in het middenconsole heb ik niet.
Nee, is ook niet standaard.quote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef densmee het volgende:
[..]
heb jij geen turbodruk en laadstroommeter?
je post onder het verkeerde account, je had grunningstrots moeten kiezenquote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmmmm laatste tijd toch wel wat boetes...
¤28 op 26-09 voor 5 km te hard
¤85 op 29-10 voor parkeren in strijd met parkeerverbod
¤227 op 14-11 voor inhalen over doorgetrokken streep
En dan mis ik er nog een paar. Ach, is nog wel te overzien als je het verhoudingsgewijs berekend
gelukkig maarquote:
Van die metertjes had ik ook in m'n golf type 1quote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die metertjes onder in het middenconsole en dat logo voor de versnellingspook heb ik niet.
quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van die metertjes had ik ook in m'n golf type 1![]()
analoge metertjes zijn wel leuk
Hehehe, dat had ik wel in de CRXquote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar
[ http://img7.imageshack.us/img7/2245/sa400034.jpg (copy/paste deze link) ]
Pauperzooi, die dingen horen op het dashboard.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die metertjes onder in het middenconsole en dat logo voor de versnellingspook heb ik niet.
Wat is de kwaliteit van de bouten/moeren/meuk als je die erbij krijgt? Kun je niet beter een lege kast kopen en je eigen merk bouten/moeren/meuk kopen?quote:Op zondag 30 december 2012 14:29 schreef densmee het volgende:
ik zit te twijfelen om een voorraadkast te kopen voor mijn ijzerwaren, alleen die bakkenkasten zijn teringduur.
en ik heb er een paar jaar geleden een gemaakt van hout, alleen die is alweer te klein.
dus of ik koop een kast a 500 euro, of ik bestel de moby voorraadkast voor ruim 600 euro.
http://www.arie.nl/gereed(...)ast_kantelbakjes.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat is dus de vraag, er staat overal 8.8 in de lijst bij de bouten en andere dingen voldoen ook aan de din normen, maar ik zal komende week eens gaan kijken bij hatech, daar haal ik altijd mijn spul aan gereedschap lagers bouten en moeren enzquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is de kwaliteit van de bouten/moeren/meuk als je die erbij krijgt? Kun je niet beter een lege kast kopen en je eigen merk bouten/moeren/meuk kopen?
Ik heb alles in 1 bak gelazerd en zoek mij elke keer de pleuris, kan niets vinden dus haal maar weer wat bij de lokale gereedschaptoko / dhz zaakquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb me de tering gegeten aan roggebrood, en al die bakkies toen opgespaard
quote:Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 bak gelazerd en zoek mij elke keer de pleuris, kan niets vinden dus haal maar weer wat bij de lokale gereedschaptoko / dhz zaak
Neh, voor schroeven heb ik een aparte vakkieskoffer, voor spijkers en nagels idem., en dan nog eentje voor diversen. In de bakkies heb ik alleen losse zooi zitten wat ik minder vaak gebruik; zijn denk ik 50 of 60 bakkies bij elkaar.. en ik heb een apart systeempje voor ampies en andere kabelschoenzooi.quote:Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 bak gelazerd en zoek mij elke keer de pleuris, kan niets vinden dus haal maar weer wat bij de lokale gereedschaptoko / dhz zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |