Uiteraard, de koe is nog niet leegquote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef Alfisti het volgende:
oh ja, nog wat betreft de Volvo C70
[..]
Wat doe je me aan op deze vroege ochtend.quote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef Alfisti het volgende:
Gelukkig is er een nieuwe van Zanger Rinus!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef Alfisti het volgende:
Gelukkig is er een nieuwe van Zanger Rinus!![]()
![]()
![]()
Napalm is de enige optie voor dit soort mensenquote:Op zondag 30 december 2012 11:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat doe je me aan op deze vroege ochtend.
eenschquote:Op zondag 30 december 2012 11:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Napalm is de enige optie voor dit soort mensen
Napalm en vroege ochtendquote:Op zondag 30 december 2012 11:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Napalm is de enige optie voor dit soort mensen
quote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Napalm en vroege ochtendyou did that intentionally didn't you?
Hehequote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]nee eigenlijk niet, maar nondeju wel scherp ja
Nee hoor, ooit lang geleden een 850 T5 gehad. Sinds dien dat plaatje niet meer veranderdquote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben hier echt al heeeul lang niet meer geweest dus vergeef mijn vraag; heb je een C70 T-5 ofzo?Of hou je gewoon van die motor.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
Al zat ik gisteren nog te joetoeben en zag ik een apache die in Afghanistan aan het huishouden was.
Dat werkt misschien nog wel beter
Ah mooie auto's welquote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor, ooit lang geleden een 850 T5 gehad. Sinds dien dat plaatje niet meer veranderd![]()
Wel een erg puik motorblok trouwens ja
http://pethconi.nl/gallerij/quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor, ooit lang geleden een 850 T5 gehad.
A10 klinkt echt zo goedquote:
voor het zelfde geld raak je toch die apachequote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A10 klinkt echt zo goed![]()
Maar zo'n Apache kun je toch als zandhapper niks tegen beginnen![]()
Ik snap niet dat die lui er zelfs aan beginnenVrij heftig filmpje vind ikzelf maar toch
![]()
Wat ik ook niet snap is dat die amerikanen gewoon zo'n hellfire gebruiken om 1 mannetje uit te schakelen. Je hebt daar toch wel andere manieren voor![]()
Ik heb geen idee hoe hoog deze apache zit, maar ik krijg niet echt de indruk dat die gastjes in de gaten hebben dat er iets rond vliegt.quote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
voor het zelfde geld raak je toch die apache*denkt aan battlefield 3*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |