quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niemand wil ginger zien hoor wantWat betekent dat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Ik ga wel ff zappen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Weet niet, me ouders kijken tv en de tv staat op geluid x100
nu niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb ook een kantoor, alleen die is geheim.
Stuur via DM naar mij, dan krijg je 10 coins op runescape.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, sorry dat ga ik niet doen, probeer anoniem te blijven
Dat linkt naar geen 1 van mij tracks, ook al heb ik er 3 in 1 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
We hadden je twitter en youtube anders wel gevonden![]()
DM dan iets. Ik doe er verder niks mee. Heb het zelf ook gereppert toen ik jouw leeftijd had. Waren best goede tracks je weet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, sorry dat ga ik niet doen, probeer anoniem te blijven
Hoeft niet, want we hebben KerstSnol ook!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen met choco een geheim lab maken en jou ginger klonen...
Dat wil niemand man, een ginger is al te veel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen met choco een geheim lab maken en jou ginger klonen...
Vraag het naa de grote bazen.quote:
DM?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
DM dan iets. Ik doe er verder niks mee. Heb het zelf ook gereppert toen ik jouw leeftijd had. Waren best goede tracks je weet.
AppelCakequote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Stuur via DM naar mij, dan krijg je 10 coins op runescape.
We komen er wel achter dat begrijp je natuurlijk wel he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat linkt naar geen 1 van mij tracks, ook al heb ik er 3 in 1 jaar
in 2013 ga ik het weer oppakken
Heel de wereld weet nu wel dat jij dat hebt dus geheim is het niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, een geheime deur met daarachter een kleine kamer van 4 vierkante meter.
Stuur maar naar mij op Whapp gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iedereen wil DM.
Ten eerste, het is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet waar ze staan.
Ik beloof dat ik me eerste track in 2013 wel drop in DM
We blijven connected.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iedereen wil DM.
Ten eerste, het is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet waar ze staan.
Ik beloof dat ik me eerste track in 2013 wel drop in DM
is dat die wendy van dijke?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dushi is een echte hottie. :$:$:$:$
Jonge die naaktfoto's van me ex had ik niet meer rememberquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Je had geen leuke filmpjes zei je vannacht ......
Ze weten niet waar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel de wereld weet nu wel dat jij dat hebt dus geheim is het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |