Sowieso SA = nostalgie!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt.SA is 100x beter dan IV. Snap niet dat mensen dat niet inzien. Men laat zich afschrikken door de hip-hop sfeer, terwijl dat maar 10% van het spel is o.i.d.
SA is heerlijk divers. Liberty City is mooi gemaakt, maar naar mijn mening minder geschikt als spelomgeving. In Los Santos heb je grote viaducten, heuvels, strand, etc. Die missie dat je die fopneger op zijn kart moet achtervolgen in Los Santos, had nooit net zo leuk gekund in Liberty City. Om nog maar niet te beginnen over de dorpjes, Area 52, San Fierro en Las Venturas. Zo leuk gemaakt gewoon.
Speel ik nu nog dagelijks,. Alleen zi eje steeds meer modders erop en dat is minder leuk.quote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
En ik hoop zo dat ze die free mode/free roam erin laten zoals in GTA 4. Beste multiplayer mode die er maar bestaat voor sandbox games.
Hahahahaha dat is toch net geniaal man!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Speel ik nu nog dagelijks,. Alleen zi eje steeds meer modders erop en dat is minder leuk.
Komt er ineens een dinogeraamte voorbij rijden met neon eronder
Precies hoe ik er ook over denk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt.SA is 100x beter dan IV. Snap niet dat mensen dat niet inzien. Men laat zich afschrikken door de hip-hop sfeer, terwijl dat maar 10% van het spel is o.i.d.
SA is heerlijk divers. Liberty City is mooi gemaakt, maar naar mijn mening minder geschikt als spelomgeving. In Los Santos heb je grote viaducten, heuvels, strand, etc. Die missie dat je die fopneger op zijn kart moet achtervolgen in Los Santos, had nooit net zo leuk gekund in Liberty City. Om nog maar niet te beginnen over de dorpjes, Area 52, San Fierro en Las Venturas. Zo leuk gemaakt gewoon.
Ja ik kan de humor zeker waarderen, alleen krijg je hun vaak niet dood. En dat is dan klote.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is toch net geniaal man!
Free mode gaat niet om vermoordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja ik kan de humor zeker waarderen, alleen krijg je hun vaak niet dood. En dat is dan klote.
dan doe ik het al jaren verkeerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Free mode gaat niet om vermoorden
Niets leuker dan in free roam een paar nietsvermoedende autorijders kapot te knallen. (om ze vervolgens achter je aan te krijgen)quote:Op woensdag 2 januari 2013 05:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
dan doe ik het al jaren verkeerd
daar gaat het wel om.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Free mode gaat niet om vermoorden
dat dus. lekker een avondje rondscheuren met een meute scheldende pubertjes achter je aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Niets leuker dan in free roam een paar nietsvermoedende autorijders kapot te knallen. (om ze vervolgens achter je aan te krijgen)
of erlangs rijden, c4 op de wagen droppen en BOEMquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Niets leuker dan in free roam een paar nietsvermoedende autorijders kapot te knallen. (om ze vervolgens achter je aan te krijgen)
Die mensenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef Rogan het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=539819
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=539072
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=539839
Topics op dat forum gaan echt nergens over.
Mensen bedenken rare dingen op het moment dat er een tijd geen nieuws is geweest over de game..
Lijkt me wel awesomequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |