quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Fruitsalade het volgende:
Hey yo waar is die onderzeeër denn in de OP
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Nestalgie het volgende:
ik kan de nieuwe screens niet in de op zetten want zitmobiel en dan gaat her echt onhandig
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Fruitsalade het volgende:
Hey yo waar is die onderzeeër denn in de OP
Om terug te komen op het vorige topic.quote:
vond het wel vetquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Faazz het volgende:
Ik vond die jetpack in SA anders ook maar een gek ding dat niks met die gangsterscene te maken had.
dit wordt volgens mij ook niet echt een gangster verhaal. En ik denk dat rockstar het wel goed gaat doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om terug te komen op het vorige topic.
Met teveel content bedoel ik dat ze er teveel gameplay dingetjes instoppen een haai hoeft voor mij dus echt niet net als een duikboot.
Ik wil gewoon zo als in Gta 2 3 en 4 de gangster uithangen die zich met maffe missies tot gangsterbaas opwerkt. Een duikboot of een hazard in het water nee ik zie het nog,niet.
Mwoah, dat gezeik in gta4 met dates en roman en weet ik veel wie nog meer die je bleven stalken was irritant, maar verder is het juist cool als je meer kan doen dan alleen de missies. Vond het in SA juist vet om je auto bruut te pimpen en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om terug te komen op het vorige topic.
Met teveel content bedoel ik dat ze er teveel gameplay dingetjes instoppen een haai hoeft voor mij dus echt niet net als een duikboot.
Ik wil gewoon zo als in Gta 2 3 en 4 de gangster uithangen die zich met maffe missies tot gangsterbaas opwerkt. Een duikboot of een hazard in het water nee ik zie het nog,niet.
eens die zeg ik ook altijd af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, dat gezeik in gta4 met dates en roman en weet ik veel wie nog meer die je bleven stalken was irritant, maar verder is het juist cool als je meer kan doen dan alleen de missies. Vond het in SA juist vet om je auto bruut te pimpen en dergelijke.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De insteek van GTA SA was sowieso grappiger dan bij GTA IV. Als je je verveelde bij GTA SA kon je auto's tunen, offroaden, vliegen, berg beklimmen of een treintje van tractoren maken.
En vergeet al die myhtes nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt.SA is 100x beter dan IV. Snap niet dat mensen dat niet inzien. Men laat zich afschrikken door de hip-hop sfeer, terwijl dat maar 10% van het spel is o.i.d.
SA is heerlijk divers. Liberty City is mooi gemaakt, maar naar mijn mening minder geschikt als spelomgeving. In Los Santos heb je grote viaducten, heuvels, strand, etc. Die missie dat je die fopneger op zijn kart moet achtervolgen in Los Santos, had nooit net zo leuk gekund in Liberty City. Om nog maar niet te beginnen over de dorpjes, Area 52, San Fierro en Las Venturas. Zo leuk gemaakt gewoon.
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:50 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
En vergeet al die myhtes niet![]()
Al die X-files achtige Youtube videos over die myhtes![]()
Je hebt zo'n myhte en daar zijn mensen nog steeds mee aan het kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |