We weten dat je Van Barneveld niet mag. Dat hoef je niet in elke post te laten doorschemeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet zo geinteresseerd in de wereldranglijst, ik wil spannende wedstrijden en Taylor die tegen Lewis of Van Gerwen moet in de finale.
Idd ik ben voor MVG en lekkere wedstrijden. Die wereldranglijst boeit me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet zo geinteresseerd in de wereldranglijst, ik wil spannende wedstrijden en Taylor die tegen Lewis of Van Gerwen moet in de finale.
Taylor v Lewis, zoals Taylor v Bristow in 1990, óf Taylor/Van Barneveld tegen Van Gerwen. Sowieso geen 5-0, 5-1 of 6-0, 6-1 of 7-0, 7-1 wedstrijden meer, zo groot kan het verschil toch niet zijn in de top.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
We weten dat je Van Barneveld niet mag. Dat hoef je niet in elke post te laten doorschemeren.
In de openingspost staat dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is het programma voor vanavond?
zie OPquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is het programma voor vanavond?
Jij ook al problemen met je voet?quote:
Ik zit ook klaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij ook al problemen met je voet?
Ik zit al klaar
Hmmm Wade verliezen? Wel, Als het 4-4 wordt misschien maar ik denk dat eerder de pijlen beter vallen voor Wade. 3-5 lijkt me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit ook klaar.
Denk
Newton 5-4 Wade (met tiebreak)
Lewis 3-5 Van Gerwen
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit ook klaar.
Denk
Newton 5-4 Wade (met tiebreak)
Lewis 3-5 Van Gerwen
Geen idee? Omdat hij nog niks heeft laten zien dit jaar... En MVG iedereen weg speelt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Fargo het volgende:
Ik denk dat Mighty Mike het erg lastig gaat krijgen vanavond. Ik vind Lewis een klasbak. Geen idee waarom men hem hier nauwelijks een kans geeft tegen Van Gerwen.
Oke dan kijk ik ook niet meer. Weer geen spanning.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques heeft altijd gelijk. Dus Wade en van Gerwen winnen.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke dan kijk ik ook niet meer. Weer geen spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |