quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet op een onrespectvolle manier.
Probleem is dat Co nooit wint als het live op TV komtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Respect dan voor Koos, ik kan me hem alleen herinneren als analyticus nadat hij in ronde 1 werd uitgeschakeld.
Sylvia was uit elkaar, maar is daarna weer in elkaar gezet zo te zien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Maar over die Sylvia he, ik dacht dat ze uit elkaar waren?
In de finale zelfs van Taylor gewonnen daar.quote:
SBS 6 maakte Co rijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de finale zelfs van Taylor gewonnen daar.
Ik herinner me overigens zijn tijd bij de bdo. Was ie weer eens in de eerste ronde uitgeschakeld, mocht ie als analist bij sbs komen zitten. Zei edward steeds: nou co, tot volgend toernooi. Co: ,,Hoezo dan? Ik ga het volgende toernooi gewoon winnen hoor". Publiek keihard lachen.
Zijn engels is een stuk beter dan in 1990quote:
Allemaal koolzuur op.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een zuur topic is dit geworden
Ligt maar aan 1 persoon. Gewoon negeren die gastquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Die belgische verslaggever deed alsof hij niet wist wat dat wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:42 schreef Grifte het volgende:
Toon is wel iemand die na deze wedstrijden nog even de palendansverenigingen bezoekt
De Nederlander heeft al gespeeld, driekwart is zo dus wegquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
De zuurste en irritantste is mod GGMM.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |