SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gifjes van j0rdiiii![]()
Had ik niet verwacht.quote:
ook bij sumowerpen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik pink een traantje weg.
Maar dat doe ik ook na dwergworstelen.
Gast doe niet zo emoquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik haat hem echt enorm. Er zijn weinig mensen die me zo snel agressief krijgen.
Nu Taylor - Hamiltonquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Vooral ongebruikelijk matig op zin dubbels.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Whitlock gooide vrij slecht zeg. Ondanks al die 180s.
Nu het mannetje zijn maar als het tegenzit zich door niemand laten interviewen .quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Taylor - Hamiltonquote:
Ja, echt een heel ergerlijk karakter heeft die vent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu het mannetje zijn maar als het tegenzit zich door niemand laten interviewen .
Echte winnaar....
Ja. 8 uit 25. En die 8 allemaal maar slechts om 1 set te winnen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ongebruikelijk matig op zin dubbels.
Ja want dit was lekker spannendquote:
Het is soms net een oud wijf in de overgangquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een heel ergerlijk karakter heeft die vent.
Didi die van darten houdt. Ik kan het me niet voorstellen.twitter:diederiksamsom twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 21:31:52Prachtige partij van Barney weer. Zo heeft ie in jaren niet gespeeld. Kijk nu al uit naar halve finale #Taylor reageer retweet
Dat mag, maar kom dan niet met die onzin over dat het een echte verliezer is. Het is een groot kampioen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Hij vindt ook Laura van Jan Smit het beste nummer ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Didi die van darten houdt. Ik kan het me niet voorstellen.twitter:diederiksamsom twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 21:31:52Prachtige partij van Barney weer. Zo heeft ie in jaren niet gespeeld. Kijk nu al uit naar halve finale #Taylor reageer retweet
Blijkbaar.quote:
ie.... Maarja sommigen van zijn partijgenoten hebben het al moeilijk met lezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Barney gooit hem vaak in de roos.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Afgelopen zomer had Ben Verwaayen bij zomergasten ook een dartsfragment. De opvallendste mensen houden van dartsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben gewoon een loser!"quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom dan niet met die onzin over dat het een echte verliezer is. Het is een groot kampioen.
In het verleden wilde hij mensen geen handje geven of interviews geven als die verloor . de grote kampioen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom dan niet met die onzin over dat het een echte verliezer is. Het is een groot kampioen.
Inderdaad, kijk ons elitaire Fok!kers eens hier posten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Afgelopen zomer had Ben Verwaayen bij zomergasten ook een dartsfragment. De opvallendste mensen houden van darts
Ja en?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het verleden wilde hij mensen geen handje geven of interviews geven als die verloor . de grote kampioen.
+1quote:
Niet op een onrespectvolle manier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en?
Mag je je even rot voelen als je net verloren hebt?
Co heeft ook wel eens gewonnenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel pro Barney aangezien hij in tegenstelling tot Koos ook nog wel eens wint.
Ja , maar dan moet je wel je werk gewoon uitvoeren en de verslaggever je laten interviewen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en?
Mag je je even rot voelen als je net verloren hebt?
1996 Spring Cupquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet op een onrespectvolle manier.
Probleem is dat Co nooit wint als het live op TV komtquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Respect dan voor Koos, ik kan me hem alleen herinneren als analyticus nadat hij in ronde 1 werd uitgeschakeld.
Sylvia was uit elkaar, maar is daarna weer in elkaar gezet zo te zien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Maar over die Sylvia he, ik dacht dat ze uit elkaar waren?
In de finale zelfs van Taylor gewonnen daar.quote:
SBS 6 maakte Co rijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de finale zelfs van Taylor gewonnen daar.
Ik herinner me overigens zijn tijd bij de bdo. Was ie weer eens in de eerste ronde uitgeschakeld, mocht ie als analist bij sbs komen zitten. Zei edward steeds: nou co, tot volgend toernooi. Co: ,,Hoezo dan? Ik ga het volgende toernooi gewoon winnen hoor". Publiek keihard lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |