Leer, Limburgquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
Wacht wacht wacht.. heeft iemand gehoord waar hij vandaan komt?
limboquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
Wacht wacht wacht.. heeft iemand gehoord waar hij vandaan komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
hij kan zeker zingen!
En zijn vriendinnetje heeft meer rimpels dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
hij kan zeker zingen!
Ja, zie, het ligt niet aan mij, ik vond het echt shockingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij kan zeker zingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
hij kan zeker zingen!
Dat krijg je met die foundationlagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij kan zeker zingen!
Geen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van haar neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je met die foundationlagen
Hahahahaha, ik niet wel aardig ingehaald later klassen:-)quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. misschien ben ik de enigste die een halve klas in een jaar heeft gehad
Een 38 jarige die jaloers is op een 12 jarige?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
De dames die negatief op zijn vriendin reageren zijn jaloersch
Het kind is 13....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
nou onwijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Een 38 jarige die jaloers is op een 12 jarige?
Het moet niet gekker worden.
Ja, ik geef het toe, ik ben ontzettend jaloers op een 13-jarige met 1000x meer rimpels dan ikzelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Zij heeft rimpels, jij nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
van haar neem ik aan?
Ik gebruik nauwelijks foundation namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |