quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij heeft rimpels, jij nietFoundation accentueert dat echt
Als je dan fronst trek je alle smeer mee, waardoor het zich ophoopt en lijkt of je een alpenlandschap op je hoofd hebt.
ja ik stem ook voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
Ik zou ook voor Nick en Simon kiezen als ik door was bij The Voice Kids.
En voor Ilse de Lange bij TVOH.
als ik een meisje was koos ik voor Angelaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
ah ok hihi. Ja das waar ja, je kop wordt alleen maar ouder door al die lagen plamuur op je bek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij heeft rimpels, jij nietFoundation accentueert dat echt
Als je dan fronst trek je alle smeer mee, waardoor het zich ophoopt en lijkt of je een alpenlandschap op je hoofd hebt.
Waar zie jij Ilse de Lange?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
een vriend van hemquote:
Deze man weetttt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog nergens, maar die zou ik wel graag ipv Trijntje zien
Angela en Ilse in. Trijntje en N&S out.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog nergens, maar die zou ik wel graag ipv Trijntje zien
Ah zo.. nou hoop eerder dat ze trijntje vervangt.. dt vind ik echt een akelig mensquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben helderziend. Zij vervangt N&S.
Hoop ik.
ook goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
Angela en Ilse in. Trijntje en N&S out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |