Andere bond man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Laatste keer dat ik iets als dit volgde heette het nog 'the embassy' en werd het publiek gevraagd stil te zijn.
Hoop veranderd.
dat viel mij ok al op, king was er altijd over aan het zeikenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Laatste keer dat ik iets als dit volgde heette het nog 'the embassy' en werd het publiek gevraagd stil te zijn.
Hoop veranderd.
Toen keek ik het ook nog geregeld, met Ted Hankey en Martin Adams.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Hoop veranderd.
GGMM is geheelonthouder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Biertje pakken ook goed?
Je mist nu wel weer het deskundige commentaar van Co Stompie.quote:
Ted Hankeyquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen keek ik het ook nog geregeld, met Ted Hankey en Martin Adams.
En De Cuil.
Ze zouden Frenk van der Linden ook uit moeten nodigen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je mist nu wel weer het deskundige commentaar van Co Stompie.
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zouden Frenk van der Linden ook uit moeten nodigen.
Met zijn cape, en dan vleermuisjes publiek in gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ted Hankey
Die dracula mongool met zn gouwe zooi![]()
Gisteren had Whitlock maar 4 maximums tegen Chisnall over 31 legs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Monolith het volgende:
Veel scoren, weinig finishen is ook niet echt gebruikelijk voor Whitlock volgens mij.
Recorduitzendingen voor SBS6 waren dat. Jammer dat het te veel amusement werd, daardoor moest De Cuil wel afhaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen keek ik het ook nog geregeld, met Ted Hankey en Martin Adams.
En De Cuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |