Want? De programma makers moeten natuurlijk wel in het begin van de serie aanwijzingen gaan geven over wie mogelijk de Mol is. Deze aanwijzing geeft 3 opties, waardoor in principe tot de finale onbekend kan blijven wie nu uiteindelijk de Mol is, een prima hint dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef Zocalo het volgende:
Wel een bummer als het klopt en nu al bekend is...
Meestal zijn er in het begin wat subtielere hints of hints die over meerdere afleveringen verspreid zitten. Denk aan bijvoorbeeld de vingerhint van Inge.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? De programma makers moeten natuurlijk wel in het begin van de serie aanwijzingen gaan geven over wie mogelijk de Mol is. Deze aanwijzing geeft 3 opties, waardoor in principe tot de finale onbekend kan blijven wie nu uiteindelijk de Mol is, een prima hint dus.
nou ja, zó groot is die hint niet iedereen redeneert m tot nu toe naar z'n eigen mol. Voor hetzelfde is het de C die Tania zong in de toren, of moet het samen met de missende i in de achternaam van Daniel betekenen dat hij de winnaar is ( I C the mole)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef Zocalo het volgende:
Wel een bummer als het klopt en nu al bekend is...
Ja, ik zit ook in de Keestunnel hoor,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef JohnDDD het volgende:
Voor mij is het nu duidelijk dat het Kees is, samen met de afvallershint en de 82-hint. Verder wordt het onruststokerverhaaltje ook nog eens verteld aan Kees.
Meh, ik heb wel ingezoomed maar het wordt te onduidelijk..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:47 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand achter het webadres van de tablet komen die zij bij opdracht 3 gebruiken? Na 37 minuten en 49 seconden zie je het
Die tweede screenshot vind ik interessant, zeker in vergelijking met het nagel-torens-verhaal van vorige week. Haar nagels waren toen blauw en vuurmotief.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
Een paar dingen die mij opvielen:
Opmerkelijk gebaar van Zarayda tijdens de biecht, waar ze het heeft over waakhond Tanya. Probeert ze ons iets te vertellen met die nadruk zo rond de ogen? Een slechtziende mol of zo?
[ afbeelding ]
Of was dit weer zo'n moment waarvan ze later zeggen dat we al hadden kunnen weten wie de mol was, omdat het gewoon in beeld stond?.
[ afbeelding ]
Waarom zou de mol het geld pakken bij het laserspel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die tweede screenshot vind ik interessant, zeker in vergelijking met het nagel-torens-verhaal van vorige week. Haar nagels waren toen blauw en vuurmotief.
Nu zijn beide nagels blauw, wat verwijst naar de titel van de aflevering: 'spiegelbeeld'. Verder houdt ze twee jokers omhoog wat ook spiegelbeeld is (nota bene met twee keer de tekst: De Mol).
In combinatie met die CISTHEMOLE zit ik nu dus op Carolien als mol
Je moet als mol toch ook een keer geld pakken, als je helemaal geen geld binnenhaalt ben je direct verdacht. Doordat zij nu als laatste en in haar eentje ging, had ze de ideale mogelijkheid om als sleutelfiguur geld binnen te brengen en gelijk alle verdenkingen van zich af te schudden, als zij geld binnen zou brengen in de paintballopdracht zou het minder opvallen dat ze geld binnenhaalde. Ik denk dus dat zij voorlopig geen geld binnenhaalt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Waarom zou de mol het geld pakken bij het laserspel?
Misschien omdat ze na aflevering 1 al door meerdere mensen verdacht werd... Dus even beetje je best doen en na aflevering 2 verdacht (volgens mij) niemand haar meer......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Waarom zou de mol het geld pakken bij het laserspel?
Onzin. Ook al is het maar 1000 euro, het is 1000 euro die de Mol niet in de pot wil. Tenzij er een geld-uit-de-pot opdracht komt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je moet als mol toch ook een keer geld pakken, als je helemaal geen geld binnenhaalt ben je direct verdacht. Doordat zij nu als laatste en in haar eentje ging, had ze de ideale mogelijkheid om als sleutelfiguur geld binnen te brengen en gelijk alle verdenkingen van zich af te schudden, als zij geld binnen zou brengen in de paintballopdracht zou het minder opvallen dat ze geld binnenhaalde. Ik denk dus dat zij voorlopig geen geld binnenhaalt.
Verder wist zij dat het natuurlijk 'maar' 1000 euro was terwijl het 3000 had kunnen zijn.
Ten koste van 1000 euro in de pot? Nah. En iedereen verdacht iedereen na de eerste twee opdrachten...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:07 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze na aflevering 1 al door meerdere mensen verdacht werd... Dus even beetje je best doen en na aflevering 2 verdacht (volgens mij) niemand haar meer......
1000 euro in de pot maar wel alle verdenkingen van je af, ik zou t wel wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Ook al is het maar 1000 euro, het is 1000 euro die de Mol niet in de pot wil. Tenzij er een geld-uit-de-pot opdracht komt...
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom zou de mol als laatste gaan, de opdracht laten lukken én twee jokers meenemen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je moet als mol toch ook een keer geld pakken, als je helemaal geen geld binnenhaalt ben je direct verdacht. Doordat zij nu als laatste en in haar eentje ging, had ze de ideale mogelijkheid om als sleutelfiguur geld binnen te brengen en gelijk alle verdenkingen van zich af te schudden, als zij geld binnen zou brengen in de paintballopdracht zou het minder opvallen dat ze geld binnenhaalde. Ik denk dus dat zij voorlopig geen geld binnenhaalt.
Verder wist zij dat het natuurlijk 'maar' 1000 euro was terwijl het 3000 had kunnen zijn.
Hier zit ik het meeste mee...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom zou de mol als laatste gaan, de opdracht laten lukken én twee jokers meenemen?
Nogmaals, je moet als Mol helemaal niet een keer geld pakken. Echt niet.quote:
"Joep zegt dat Hees tegen hem zei dat Ewout op een enkel persoon heeft gestemd, namelijk Daniël. Dit is fout: In de biecht tijdens de executie heeft Ewout gezegd dat hij volledig op Joep zat."quote:
Hij schreeuwde veel dus nu heet hij andersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Joep zegt dat Hees tegen hem zei dat Ewout op een enkel persoon heeft gestemd, namelijk Daniël. Dit is fout: In de biecht tijdens de executie heeft Ewout gezegd dat hij volledig op Joep zat."
Kees heet ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |