Bij Paulien was in de achtergrond een kind met een basketbal te zien, kan weer slaan op dat nummer dat het twitter account getweet heeft..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef staticdata het volgende:
Bij de eliminatie, wanneer tim wordt gescreend, komt er wel heel duidelijk een vrouw in beeld met dozen. Op de middelste staat zz2. Misschien als hint naar Zarayda? Misschien vergezocht, maar met het getal 82 dat ik vorige keer zag staan, blijf ik op zarayda.
Mijne ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
Daniel de Bosseven (oid) is mijn mol
Tijdens het spel waaar hij 750 euro ophaalde liet hij dit trots zien aan zn medekandidaten. De andere enveloppen bleven dicht. Hiermee toonde hij zijn goede wil. Daarna heeft hij geld teruggejat om andere mensen verdacht te maken.
Andere mensen zouden Daniel niet snel verdenken van geld jatten: immers had hij dat willen doen had hij net zo goed kunnen zeggen dat hij slechts 300 euro had opgehaald toen hij terug kwam in het kamp,
Daarnaast had hij een groen t-shirt aan, net als de kleur van de enveloppen
mijn 2 centen
Volgens mij had dat Joep dan wel op moeten vallen, toen hij het geld in beslag nam. Maar zou kunnen. Ik zit nog op Zarayda, maar ja, ik heb voorlopig nog niet zo veel argumenten (buiten de '82)quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
Daniel de Bosseven (oid) is mijn mol
Tijdens het spel waaar hij 750 euro ophaalde liet hij dit trots zien aan zn medekandidaten. De andere enveloppen bleven dicht. Hiermee toonde hij zijn goede wil. Daarna heeft hij geld teruggejat om andere mensen verdacht te maken.
Andere mensen zouden Daniel niet snel verdenken van geld jatten: immers had hij dat willen doen had hij net zo goed kunnen zeggen dat hij slechts 300 euro had opgehaald toen hij terug kwam in het kamp,
Daarnaast had hij een groen t-shirt aan, net als de kleur van de enveloppen
mijn 2 centen
Fuck, het klopt tot nu toe nog.....Ewout, Janine en Joep waren groep 1.....Dat betekent dat de winnaar, verliezer en mol in het groepje Tania, Kees, Paulien zouden zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)
Groep 1 is Ewout, Janine, Joep en Groep 2 is Tim, Zarayda, Daniel, Carolien
[ afbeelding ]
Groep 3 is Paulien, Kees, Tania.
[ afbeelding ]
Kunnen we hier uit afleiden dat de afvallers in groep 1 en 2 zitten? Tot nu toe klopt dat wel iig (Janine vliegt er in aflevering 2 of 3 uit)
quote:[..]
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)
Groep 1 is Ewout, Janine, Joep en Groep 2 is Tim, Zarayda, Daniel, Carolien
[ afbeelding ]
Groep 3 is Paulien, Kees, Tania.
[ afbeelding ]
Kunnen we hier uit afleiden dat de afvallers in groep 1 en 2 zitten? Tot nu toe klopt dat wel iig (Janine vliegt er in aflevering 2 of 3 uit)
Paulien zei ergens in aflevering 2 wel dat ze Tania sterk verdacht, dus wie weet! Zou het wel een erg makkelijke hint vinden, de winaar, mol en verliezer samen in een foto zetten.quote:Fuck, het klopt tot nu toe nog.....Ewout, Janine en Joep waren groep 1.....Dat betekent dat de winnaar, verliezer en mol in het groepje Tania, Kees, Paulien zouden zitten.
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 10-01-2013 om 23:15:56Er blijkt al op internet een prachtige verborgen zin gevonden te zijn, in de speech van de priester. De eerste letters vormen ; ISTHEMOLE reageer retweet
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 10-01-2013 om 23:15:56Er blijkt al op internet een prachtige verborgen zin gevonden te zijn, in de speech van de priester. De eerste letters vormen ; ISTHEMOLE reageer retweet
Yep;quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:SietsRoskam twitterde op donderdag 10-01-2013 om 20:18:09Alle eerste letters priester bij verhaaltje over Zuid-Afrika: EHSCIMTELO -> C IS THE MOLE als je husselt. Carolien de mol? #moltalk @schemer reageer retweet
Morgen toch maat testen of dit zo isquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Yep;twitter:SietsRoskam twitterde op donderdag 10-01-2013 om 20:18:09Alle eerste letters priester bij verhaaltje over Zuid-Afrika: EHSCIMTELO -> C IS THE MOLE als je husselt. Carolien de mol? #moltalk @schemer reageer retweet
Dat zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Yep;twitter:SietsRoskam twitterde op donderdag 10-01-2013 om 20:18:09Alle eerste letters priester bij verhaaltje over Zuid-Afrika: EHSCIMTELO -> C IS THE MOLE als je husselt. Carolien de mol? #moltalk @schemer reageer retweet
Is niet het officiële Mol-account hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou als mol die theorie juist niet extra onder de aandacht brengen. Of toch wel.. Of misschien daarom juist weer niet Aaargh!
WIDM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |