Ja leuk en aardig, maar dit hoort hier niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:01 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik verwacht vanavond eigenlijk dat de kandidaten alsnog de test moeten maken (ik hoor het Art al zeggen: "het spel is onverbiddelijk").
Dan maakt Art iedereen bang door ze op de stoeltjes voor z'n tafel te laten zitten... En dan zegt ie... "jullie hoeven dit niet te doen. voor 700 euro uit de pot (want 7 kandidaten nog) hoeft niemand zijn scherm vandaag te zien".
Zoiets verwacht ik
Rin, go! Iemand met de initialen R.I.N. dit jaar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik toen ook over zitten nadenken inderdaad, ik zat aan de namen van de Beatles te denken: John, Ringo, Paul, George
Jo(hn) en George zijn ex-mollen, Paul een winnaar in het verleden... blijft Ringo over, maar geen idee wat ik daar mee moest
Hoezo niet? Het is immers het grootse hints en theorieën topic. Het gaat dan weliswaar niet over wie de mol is, maar het is toch wel degelijk een theorie over WIDMquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar dit hoort hier niet.
Okequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is immers het grootse hints en theorieën topic. Het gaat dan weliswaar niet over wie de mol is, maar het is toch wel degelijk een theorie over WIDM
hier is misschien ook nog wel 'spiegelbeeld' aan te koppelen. Da's ook een soort dubbele a kantquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Geen van de kandidaten komt uit '66, maar misschien kunnen we hier iets uit halen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eleanor_Rigby
[..]
De Mol heeft natuurlijk ook een dubbele kant, dus misschien dat we het dan juist moeten zoeken in deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yellow_Submarine_(lied)
ik hou je graag scherp.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:44 schreef MrManiak het volgende:
Buuf, ik was net klaar met dat gedicht, nu denk ik er weer aan plus de mogelijke hints die er in kunnen zitten
(Mmmh... Dertiende letter van elke zin?)
Wat WIDM met je kan doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:44 schreef MrManiak het volgende:
Buuf, ik was net klaar met dat gedicht, nu denk ik er weer aan plus de mogelijke hints die er in kunnen zitten
Vind het nog best een goede theoriequote:Waarom denk je dat Tim een karatetrap tegen die paal heeft gegeven? Zomaar? Om te showen? Nee! De reden dat Tim de paal kapot heeft getrapt, is dat hij het woord ''mollen'' wou uitbeelden. Als er kandidaten zijn die iets verdachts zien, zeggen ze: ''Hij/zij molt''. Nou, en wat heeft Tim gedaan? Nou, die paal gemolt!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik was op zoek naar een gifje van een paalomtrappende Tim, en toen vond ik dit:
[..]
Vind het nog best een goede theorie
Ik was naar de nummers van de stoeltjes aan het kijken waarop de kandidaten zatenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:44 schreef MrManiak het volgende:
waarquote:
Hoe kun je nou in spiegelbeeld praten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei Tania. Wel opletten als je kijkt he.
De letters M O L verkeerd om.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in spiegelbeeld praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |