Idd. Je zult er nooit paupers in zien rijden, want die moeten een protserige wagen hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat allemaal inderdaad!Die auto kan, voor mij dan, ook gewoon nooit een foute auto zijn. Niet zoals bijvoorbeeld een S-klasse (wat overigens ook gewoon een mooie vette auto is) dat wel kan zijn.
Haha reed je dat in de standaard uitvoering ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Maserati Quattroporte
262 Km/h op de GPS met 't zweet in m'n bilnaad overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hy liep normaal 70. 80 was met veel toeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Hyperdude het volgende:
HY, halen die 80?
Je kan wel zien waarom de Golf 3 de slechtste Golf ooit is; wordt er nog uitgeboekt door een bijna 40 jaar oude Kever.
die heeft meer dan 2 versnellingenquote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef Hyperdude het volgende:
Zijn ze toch iets sneller geworden in die 40 jaar.![]()
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die nooit harder dan 200 gereden hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat dit topic over je huidige auto gaat, toch?
Met mijn huidige auto heb ik in ieder geval 190-200 km/h op de teller gereden, speciaal voor m'n vriendinnekes, omdat ze nog nooit zo hard hadden gereden (ook niet als bijrijder). En daar moesten ze dus ook een foto van maken;
[ afbeelding ]![]()
.
Was overigens ook netjes op de autobahn.
Klopt, maar ik reed richting NLquote:
Er stond "huidige auto", dus ik ga er voorshands vanuit dat het met een eerdere auto wel raak is geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die nooit harder dan 200 gereden hebben
Anders begon het te gillen in het kippenhok zekerquote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reed richting NLdus ik moest op een gegeven moment toch wel het gas los laten en dat was vlak na bovenstaande foto.
quote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er stond "huidige auto", dus ik ga er voorshands vanuit dat het met een eerdere auto wel raak is geweest.
Ik doelde op het vetgedruktequote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat dit topic over je huidige auto gaat, toch?
Met mijn huidige auto heb ik in ieder geval 190-200 km/h op de teller gereden, speciaal voor m'n vriendinnekes, omdat ze nog nooit zo hard hadden gereden (ook niet als bijrijder). En daar moesten ze dus ook een foto van maken;
[ afbeelding ]![]()
.
Was overigens ook netjes op de autobahn.
Ik denk dat ie op m'n vriendinnen doeldequote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er stond "huidige auto", dus ik ga er voorshands vanuit dat het met een eerdere auto wel raak is geweest.
Valt wel mee. Ze vertrouwen mijquote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Anders begon het te gillen in het kippenhok zeker
quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Meike26 het volgende:
Mijn eerste autootje, Innocenti DeTomaso, 85 Pk op iets wat 640 kilo woog ging ook nog best wel hard. Vorige eigenaar reed er wel eens rally's en TimeTrials mee en had o.a. racenokkenasjes + dubbele weber gemonteerd. Topsnelheid, een dodelijke 205km/h, actieradius was ook wel killing voor mijn spaargeld.
1 op 3(en half)![]()
Verkocht doordat ik er geen tijd/ruimte/geld voor had. Toch kan ik blijven zeggen dat ik zo'n gek doosje als eerste auto heb gehad
Dat vind ik overigens een tof karretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dan voel je je toch ook wel bescheten denk ik als DS4 in zn station je voorbij vliegt met 340km/uquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:50 schreef noSKIT het volgende:
Maserati Quattroporte Grandturismo Sport S / 590pk
290km/h op de autobahn verder was die begrensd.
Met de Labrador tegen de achterruit geplaktquote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan voel je je toch ook wel bescheten denk ik als DS4 in zn station je voorbij vliegt met 340km/u
Het kan aan mij liggen, maar een Maserati Quattroporte Granturismo Sport S bestaat toch niet?quote:Op zondag 30 december 2012 00:00 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Haha reed je dat in de standaard uitvoering ?
Heb 295 aangetikt op de GPS met een Quattroporte Grandturismo Sport S god gloeiende dan krijg je t wel even warm hoor allemachtig ( hij kon ook niet harder was begrensd erop. )
ahumquote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die nooit harder dan 200 gereden hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |