Op de 1.4 injectie iig wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef Hendroit het volgende:
. Zit er eigelijk een toerenbegrenzer op mijn auto?
Haha, hij zal ook wel niet voor hoge cruize snelheden zijn gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:27 schreef Meike26 het volgende:
Met de Materia, 1.3 liter, heb ik pas 2 keer geprobeerd topsnelheid te rijden. Bij de 165 op de teller houdt het dan wel op, waarbij ik schat dat ie net de 155 aan zou tikken op GPS.
Niwt echt een pretje, auto is bij 120 al hoog in de toeren, ik voel elke keer aan de versnellingspook of ie wel in z'n 5 staat of niet.
Een 6e versnelling was dus niet overbodig geweest
Dus je kunt er alleen mee naar de supermarkt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:14 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, toch rijdt dit doosje erg relaxed, na 130km/h word hij wat lichtvoetig, wat waarschijnlijk door de smalle banden & de aerodynamica van een broodrooster komt.
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef dijon het volgende:
[..]
Dus je kunt er alleen mee naar de supermarkt?
Wel iets denk ik nog inderdaad. Maar de 318 is natuurlijk niet de best gemotoriseerde 3 seriequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef XSbig het volgende:
Met m'n BMW 318I E90 haalde ik 180 op de teller maar ging toch maar niet harder. Regende ook dusja. Zal toch wel harder gaan?
Achja, voor een eerste auto en iemand die af en toe is door het centrum cruised en niet echt ver hoeft te rijden is het toch een tof ding hoor hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel iets denk ik nog inderdaad. Maar de 318 is natuurlijk niet de best gemotoriseerde 3 serie
Ik zeg ook niet dat ie niet tof isquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef XSbig het volgende:
[..]
Achja, voor een eerste auto en iemand die af en toe is door het centrum cruised en niet echt ver hoeft te rijden is het toch een tof ding hoor haha
Doet jouw laadstroommeter het niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:54 schreef daNpy het volgende:
Pfff, 250 in een moderne Mercedes is nog steeds hetzelfde als in de trein zitten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |