natuurlijk niet alleen standjes maar ik zou het wel ns wat vinden om m'n vriendin te vingeren als ze in de douche staat of te likken, wie heeft er nog bruikbare tips voor mij?
quote:Als je haar beft, vooral niet in de straal gaan staan. Dan krijg je namelijk geen adem meer
natuurlijk niet alleen standjes maar ik zou het wel ns wat vinden om m'n vriendin te vingeren als ze in de douche staat of te likken, wie heeft er nog bruikbare tips voor mij?
quote:lol
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef jochem8 het volgende:[..]
Als je haar beft, vooral niet in de straal gaan staan. Dan krijg je namelijk geen adem meer
quote:Ben je niet zo sterk dan? Of val je op wat mollige vrouwen?
Op woensdag 28 augustus 2002 18:37 schreef jeann het volgende:
meisje optillen?pfffff meeste meisjes zijn mij te zwaar.
quote:Snorkel standje gebruiken
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef jochem8 het volgende:[..]
Als je haar beft, vooral niet in de straal gaan staan. Dan krijg je namelijk geen adem meer
dan moet je op je hoofdstaan met je armen wijd, en zij kan dan zeg maar aan je stekende olifantje zuigen.
quote:En dan je nek breken
Op woensdag 28 augustus 2002 18:44 schreef Flaman het volgende:
Met kamasutra had ik de rijzende watervogel geleerd;dan moet je op je hoofdstaan met je armen wijd, en zij kan dan zeg maar aan je stekende olifantje zuigen.
Normale mensen zijn geen acrobaten hoor....
quote:KLOTS KLOTS KLOTS!
Op woensdag 28 augustus 2002 18:46 schreef n00fer het volgende:
Misschien een bad kopen.... daar gaat het makkelijker in..*
Dweiltje?
Onder de douche vind ik zelf wat minder. Maar tuurlijk moet je het eens proberen. De enige twee standjes die nog goed te doen zijn imo: 1) van achteren en 2) zij tegen de muur (in het begin een beetje koud) en dan tilt ze een been op zeg maar.
Staand seks hebben is sowieso een beetje moeilijk. Eist wat ervaring...
quote:Je kan als meisje zijnde ook opgetild worden
Op woensdag 28 augustus 2002 18:51 schreef rufus het volgende:
Oke, de eerste serieuze reactie dan maar:Onder de douche vind ik zelf wat minder. Maar tuurlijk moet je het eens proberen. De enige twee standjes die nog goed te doen zijn imo: 1) van achteren en 2) zij tegen de muur (in het begin een beetje koud) en dan tilt ze een been op zeg maar.
quote:Het hoeft ook geen hard-core sex te zijn...
Op woensdag 28 augustus 2002 18:47 schreef davinci het volgende:[..]
KLOTS KLOTS KLOTS!
Dweiltje?
maar in bad gaat het best goed.. OK het klotst een beetje, gewoon het bad niet te vol doen en de ramen dicht i.v.m. geluid dat het klotsen maakt
*
quote:16, maat 26 hooguit, 50 kilo max en niet langer dan 1,75
Op woensdag 28 augustus 2002 18:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Je kan als meisje zijnde ook opgetild worden
ja hèhè
ben het helemaal eens met rufus
quote:Ja, ik wou net zeggen. Ik ben al zeg ik het zelf, best sterk, maar een vrouw optillen en er zo seks mee hebben... pfff... dan moet ze idd niet veel zwaarder zijn dan 50 kg... en dan nog niet langer dan 1 minuut
Op woensdag 28 augustus 2002 18:56 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
16, maat 26 hooguit, 50 kilo max en niet langer dan 1,75
ja hèhè
quote:Wel makkelijk!
ja hèhè
quote:neu...
Op woensdag 28 augustus 2002 19:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Wel makkelijk!
nee, deze is te makkelijk
quote:weet je niet toch?
Op woensdag 28 augustus 2002 19:04 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
neu...
nee, deze is te makkelijk
quote:dan toch: neuken?
Op woensdag 28 augustus 2002 19:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
weet je niet toch?
quote:Nee dat uis natuurlijk neuken duh
Op woensdag 28 augustus 2002 19:07 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
dan toch: neuken?
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 19:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Nee dat uis natuurlijk neuken duh
he sweet16
quote:Je moet het ook wel willen he? Een beetje moeite voor "andere" seks doen is toch niet teveel gevraagd?
Op woensdag 28 augustus 2002 18:37 schreef jeann het volgende:
meisje optillen?pfffff meeste meisjes zijn mij te zwaar.
Ik ben zelf een "gespierde spijker", maar mijn vriendin ff optillen voor een nummertje lukt me ook nog wel, okee ik ben moe daarna, maar ik heb wel lekkere en anders aanvoelende seks gehad.
quote:Je bedoelt de vagina in zepen? Dat is slecht voor de zuurgraad van de vagina, doe maar niet de meesten hebben geen zeep nodig om glad van binnen te zijn!
Op woensdag 28 augustus 2002 19:23 schreef juniorm3 het volgende:maar fijnste vind ik nog van achteren terwijl je de
voorkant in zeept
glijd zo lekkerhe sweet16
quote:hoop voor jou dat je een goede anti-slip mat in je douche hebt.. want door het optillen raak je ff je evenwicht kwijt en kun je goed onderuit gaan.. heb het wel eens gedaan.. dat wel.. maar is oppassen..
Op woensdag 28 augustus 2002 18:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm gewoon als jij dan staat (jongen neem ik aan) dat meisje zo optillen ne dan floep erin!hihih!
quote:Kwestie van oefenen..
quote:Jahoor, dan word je even keihard tegen de muur aangeknald en dan gaan je er lekker tegenaan!
Op woensdag 28 augustus 2002 23:22 schreef MegA het volgende:[..]
hoop voor jou dat je een goede anti-slip mat in je douche hebt.. want door het optillen raak je ff je evenwicht kwijt en kun je goed onderuit gaan.. heb het wel eens gedaan.. dat wel.. maar is oppassen..
quote:ik heb een badkuip met een douche erin.. en dat ding is harstikke glad.. en keihard tegen de muur? daar zit zo'n douche stang.. niet prettig hoor.
Op woensdag 28 augustus 2002 23:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Jahoor, dan word je even keihard tegen de muur aangeknald en dan gaan je er lekker tegenaan!
quote:nee doos, de voorgevel.
Op woensdag 28 augustus 2002 23:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Je bedoelt de vagina in zepen? Dat is slecht voor de zuurgraad van de vagina, doe maar niet de meesten hebben geen zeep nodig om glad van binnen te zijn!
quote:Aah, maar de voorkant impliceert wel meteen dat een jongen/man daar de voorgevel mee bedoelt dus
Op woensdag 28 augustus 2002 23:28 schreef HighLander het volgende:[..]
nee doos, de voorgevel.
de voorkant impliceert niet meteen dat een jongen/man daar de vagina mee bedoelt.
quote:neuh ook niet echt.met een zacht buikje eronder is immers ook niets mis.
Op donderdag 29 augustus 2002 13:06 schreef RickN het volgende:[..]
Aah, maar de voorkant impliceert wel meteen dat een jongen/man daar de voorgevel mee bedoelt dus
![]()
quote:Ach ja als je gewoon een douchekabine hebt met MEERDERE muren dan kan je niet zo snel uitglijden en dan tegen een doucestang aanknallen. Het is gewoon leuk!
Op woensdag 28 augustus 2002 23:25 schreef MegA het volgende:[..]
ik heb een badkuip met een douche erin.. en dat ding is harstikke glad.. en keihard tegen de muur? daar zit zo'n douche stang.. niet prettig hoor.
quote:je bent lekker aan het meelullen maar heb je eigenlijk al ervaring ??
Op donderdag 29 augustus 2002 18:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ach ja als je gewoon een douchekabine hebt met MEERDERE muren dan kan je niet zo snel uitglijden en dan tegen een doucestang aanknallen. Het is gewoon leuk!
quote:met die douchestang wel volgensmij.
Op donderdag 29 augustus 2002 18:57 schreef MegA het volgende:[..]
je bent lekker aan het meelullen maar heb je eigenlijk al ervaring ??
quote:Jahoor al twee jaar verkering dus ik heb zeker wel ervaring, wat denk je nou?
Op donderdag 29 augustus 2002 18:57 schreef MegA het volgende:[..]
je bent lekker aan het meelullen maar heb je eigenlijk al ervaring ??
quote:gezien je username =16jaar? maar ja.. die jeugd van tegenwoordig
Op donderdag 29 augustus 2002 19:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Jahoor al twee jaar verkering dus ik heb zeker wel ervaring, wat denk je nou?
quote:ey rufus mooie reactie heb je evenals je nickname die doet mij denken aan een goeie ouwe tijd van online gaming (q2) waarin ook een rufus speelde die jij waarschijnlijk niet kent:P
Oke, de eerste serieuze reactie dan maar:Onder de douche vind ik zelf wat minder. Maar tuurlijk moet je het eens proberen. De enige twee standjes die nog goed te doen zijn imo: 1) van achteren en 2) zij tegen de muur (in het begin een beetje koud) en dan tilt ze een been op zeg maar.
het was helaas niet doorgegaan onder de douche gisteravond omdat d'r moeder het niet goed vond dat ze zo vroeg om 21:00 uur al ging douchen terwijl ik bij d'r thuis was, d'r moeder wist niet dat ik met d'r onder de douche stond, hehehe:)
Van achter, meisje bukt.
Tegen de muur, je vriendin optillen ikzelf hou dit maar 10 minuten vol.
quote:Opschepper.
Op zondag 01 september 2002 00:09 schreef Tasma het volgende:Tegen de muur, je vriendin optillen ikzelf hou dit maar 10 minuten vol.
Wat ook nog wel kan lukken is gewoon van voren, tegen elkaar aan staan, beiden je bekken kantelen en beetje mikken.. kan ie er niet zo ver in, maar er zit dan genoeg been enzo omheen om het toch nog leuk te maken. Hangt beetje af van beide personen, maar dat lukt ook nog wel der es (moet je wel even groot zijn ongeveer
)
Nou ik vind in de douche best relaxed.. hoef je daarna niet nog eens te douchen na het sexen
quote:mooie reactie alleen voor velen moeilijk uitvoerbaar denk ik... mijn meisje is ook wel lenig trouwens, ik gaat toch nog ns een keer proberen met haar onder de douche.... laatste keer lukte niet want d'r ouders waren thuis en gingen moeilijk doen
Op zondag 01 september 2002 01:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
.............
ik ben ook niet écht enorm gespierd dus opheffen, dat zal ik niet lang uithouden:?
quote:maat 26
ja hèhè
Ik vind onder de douche sexen eigenlijk helemaal niet zo leuk, het is zo'n gewring en gedoe voor dat alles eindelijk zit en dat doet een beetje afbreuk aan de spanning. Bovendien vind ik het niet zo om de hele tijd met een been in de lucht te bungelen.
Heb 1 keer gehad dat er een hele goede stang hing waar ik me aan vast kon houden en toen werd het een stukkie beter... Maar anders...
* PS denkt dat ie in zijn nieuwe badkamer maar eens een stang gaat plaatsen
[Dit bericht is gewijzigd door PS op 31-08-2003 19:47]
quote:Nou, niet zo zeer ervaring, vind het vooral inspanning eisen, soms net het idee of je een stukkie hebt hardgelopen, maar ja dat doet me weer denken aan het volgende: 5 min sex staat gelijk aan 5 km hardlopen
quote:.. en een bed waar t voor gemaakt is: ongehoord neuken!
Op zondag 31 augustus 2003 20:12 schreef Ingridh007 het volgende:
gebruik een douche gewoon waar die voor gemaakt is.....douchen!
quote:Nou schijnen er op de markt dubbele douchekoppen te zijn
Op zondag 31 augustus 2003 20:12 schreef Ingridh007 het volgende:
gebruik een douche gewoon waar die voor gemaakt is.....douchen!
quote:Jij hebt een grote douche!
Op woensdag 28 augustus 2002 18:38 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
69
quote:Ja dat vroeg ik me nu ook al af , maatje 26 .. of je bent bij de leeftijd van 16 vergeten om een komma er tussen te zetten
Op zondag 31 augustus 2003 14:57 schreef Scandalous het volgende:[..]
maat 26
Maatje 26 ben ik nog nooit tegengekomen
quote:Ach ja dat is van dat sleutelgat-formaat wat je ook wel eens op de catwalk ziet!
Op zondag 31 augustus 2003 23:59 schreef Rollufie het volgende:Ja dat vroeg ik me nu ook al af , maatje 26 .. of je bent bij de leeftijd van 16 vergeten om een komma er tussen te zetten
Of je hebt een heroinehoer van de Keileweg opgepiktMaatje 26 ben ik nog nooit tegengekomen
Ben het eens met de hierbovenstaande reactie: gewoon lekker zelf proberen! Je bent jong: gebruik je fantasie!
Succes!
Het is ons nog nooit gelukt onder de douche eigenlijk...
Ik heb wel in de cosmo een keer gelezen hoe dit gemakkelijk hoort te gaan: de man staat rechtop en tilt de vrouw een eindje op. De vrouw klampt zich aan de man vast, en slaat handen/benen om de man heen (een beetje zoals een baby-aapje z'n moeder vastklampt dus). Op die manier schijnt het te kunnen. De vrouw kan dan met haar rug tegen de muur leunen, zodat het minder zwaar is voor de man.
Maar nogmaals, het is ons nooit gelukt.
quote:Yeah right, neuk jij Barbie maar, onwerkelijk figuur...tenzij ze anoria heeft....
ja hèhè
En dan ben ik nog geeneens dik.... 1.73 en 61 kilo jeans maat 29
een beginnetje voor de sex maken onder de douche is ook totaal niet erg. het betere handwerk, pijpen, beffen, geen probleem, beginnen met neuken onder de douche trouwens ook niet...
Maar zodra ik dan helemaal geil ben en er tegenaan wil gaan, dan zet ik liever de douche uit en ga ergens anders verder. Dat water is geen probleem, maar de ruimte in mijn douce en de gladheid (vooral gevaarlijk bij optillen of moeilijke balansstandjes) zijn wat vervelend...
quote:Jawel dat zijn die andere maten....
Op zondag 31 augustus 2003 23:59 schreef Rollufie het volgende:[..]
Ja dat vroeg ik me nu ook al af , maatje 26 .. of je bent bij de leeftijd van 16 vergeten om een komma er tussen te zetten
Of je hebt een heroinehoer van de Keileweg opgepiktMaatje 26 ben ik nog nooit tegengekomen
Miss sixty enzo....dan is het niet zo extreem meer....
- zij staat voorover, benen wijt jij erin. Kun je kiezen uit 2 gangetjes maarliefst.. oei oei!
quote:Alleen bed is saai
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef vlabakje het volgende:[..]
.. en een bed waar t voor gemaakt is: ongehoord neuken!
En je hebt zeker weten dubbele douchekoppen. Heb ze zien liggen in Leiden. Lijkt me wel wat voor in badkamer.
quote:Mijne kraakt als de tyfus vooral bij neuken iig is onder de douche echt krap vaak maar op z'n hondjes is wel oké
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef vlabakje het volgende:[..]
.. en een bed waar t voor gemaakt is: ongehoord neuken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |