Als die Baardmans scorend bijblijft krijgt die het nog moeilijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dubbels lopen wel wat stroef bij Barney.
Zelfs McClaren zou zich voor zo'n cliché schamen denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
'Als van Barneveld goed blijft gooien dan wint hij'
Ik wed dat deze zin voorkomt in de analyse.
'je ziet dat van barneveld wat moeite heeft met zijn dubbels, maar als hij zo blijft scoren maakt dat niet uit.'quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Koert leest mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Machielovic het volgende:
Wow, onder t kopje een goed begin is t halve werk![]()
Hij heeft het volgens mij altijd al van de 140 en 180 moeten hebben toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
'je ziet dat van barneveld wat moeite heeft met zijn dubbels, maar als hij zo blijft scoren maakt dat niet uit.'
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Machielovic het volgende:
Wat zei je koert? :-Pquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Machielovic het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
Dit zei Koert ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Machielovic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |