abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120875481
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_120875640
Nog een keer de laatste post:
Mijn baby rolt! Van rug naar buik, en dan zo'n triomfantelijk hoofdje daarna.... Superschattig O+

Ennnn weer verder...
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:27:52 #3
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120875702
Wat goed *O*. Gaaf gezicht he O+. Mijn baby kan er nu ook niet meer mee stoppen, ze rolt de hele dag :D
pi_120876240
:D leuk, die rollers!
pi_120876927
Nena rolt ook zo leuk! Heen en weer en rondjes draaien in de box.
Wat gaan we leuk gelijk op he!
Alleen net zat ze vast met d'r bijtring en een spijl, ging ze krijsen zeg. En toen ik d'r oppakte ging ze lachen!
En ze probeert ook al te tijgeren! kwam zelfs wat vooruit, maar dat zag er niet uit met d'r gezicht en open mond op het boxkleed...zo hoort het niet,haha
pi_120877411
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef freecell het volgende:
:D leuk, die rollers!
^^ *O*

Xanteh, ik ben ook erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen! Mijn mini wordt 's nachts sinds een maand ofzo ook weer 3-4-5x wakker. De laatste paar dagen gaat hij wel vaak meteen weer verder slapen als we hem zijn speen weer geven, maar fijn is absoluut anders.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:02:32 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120877500
Het is zeker leuk dat hier een aantal andere baby's van E's leeftijd zijn, die heb ik irl niet!

E. probeert ook idd te kruipen/tijgeren/vooruit te komen. En als ze dan 'klaar' is daarmee hijgt ze helemaal van inspanning :D. Wat wil je ook, je bent pas 5 maanden :').

Nog over het slapen gesproken, E. viel net niet aan de fles in slaap zoals normaal maar is na eventjes mopperen zelf in slaap gevallen. Dat lukt haar steeds vaker en dat vind ik zo knap *O*. Verder is het slapen zoals het is, zolang ze zelf tevreden is vind ik het best. Op het CB gaven ze aan dat ze misschien wel snel naar 2 (langere) slaapjes gaat maar dat trekt ze nu nog écht niet.

Wij gaan trouwens volgend jaar zomer lekker op vakantie met z'n drietjes O+, we hebben gister geboekt. Ik heb 'r zo'n zin in! Dan heb ik al een grote baby :o. Ben benieuwd hoe het gaat!
pi_120878349
Free wat een vooruitgang! :)

En tijgerende en rollende minies!

:( voor de onderbroken nachten .. ik knijp nog eens extra in mijn handjes voor de goede nachten. Alleen moet mamsie zelf ook nog leren om niet meer om 4 uur wakker te worden en daarna niet meer te kunneb slapen :( :D
pi_120880436
Rollen en tijgeren *O* Rollen lukt hier al een aantal maanden maar tijgeren lijkt nog nergens op :')

Betreft het slapen, geen borst meer aanbieden maar troosten tot ze weer rustig werd (wel in haar bedje gelaten, gewoon met mijn hand een beetje over haar hoofdje kriebelen en susgeluidjes maken) en daarna viel ze zelf weer in slaap. En heb haar ook veel laten huilen hoor, klinkt niet erg lief maar het huilen duurde steeds korter en bij de derde nacht sliep ze door.
Ze wordt nu rond een uur of 8 wakker en dan troost ik haar maar vanavond was ze zelf na 2 minuten weer stil en is weer verder gaan slapen.
pi_120881181
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Xanteh het volgende:
Rollen en tijgeren *O* Rollen lukt hier al een aantal maanden maar tijgeren lijkt nog nergens op :')

Betreft het slapen, geen borst meer aanbieden maar troosten tot ze weer rustig werd (wel in haar bedje gelaten, gewoon met mijn hand een beetje over haar hoofdje kriebelen en susgeluidjes maken) en daarna viel ze zelf weer in slaap. En heb haar ook veel laten huilen hoor, klinkt niet erg lief maar het huilen duurde steeds korter en bij de derde nacht sliep ze door.
Ze wordt nu rond een uur of 8 wakker en dan troost ik haar maar vanavond was ze zelf na 2 minuten weer stil en is weer verder gaan slapen.
Wel knap vind ik!
S laten huilen voelt voor mij niet fijn, ze huilt ook echt met snikken enz als een groter kindje met groot verdriet ipv het 'gewone' babyhuiltje

Ze huilt bij mij ook anders dan bij mijn vriend.
Rond etenstijd eet ze goed als mijn vriend naast haar zit, als ik bij haar zit wil ze borst en miept ze. Loop ik naar de keuken & neemt vriend het over, eet ze haar groente enz op.
Dus ik doe iets verkeerd |:(
(ik reageer op miepen en huiltjes en mijn vriend niet, vriend herkend het wel als er echt iets is, en ik vind het al lastig als ze miept)
pi_120882232
Wat knap al die rollende baby's!
Mijn dame doet dat nog niet, wel van buik naar rug (al een tijdje), maar andersom nog niet. Ze komt tot dr zij en dan vind ze t wel weer best. Ik vind het prima, grote broer rolde op deze leeftijd al (net opgezocht, vanaf 4 maanden). Hij ging zo snel, zij mag wel wat rustiger doen :P
Als je dr neerzet op de bank dan gaat ze wel op dr buik liggen en probeert ze te tijgeren. Vooral als de laptop van mn vriend op de bank openstaat, dan wil ze echt daarheen. Ook als ik mn telefoon vast heb wil ze die hebben :D

Leuk zeg Soesa,vakantie O+
Waar gaan jullie heen?
Ik ben ook druk aan t bedenken waar we naartoe gaan. Het lastige is dat vriend en ik andere dingen willen :D Ik wil het liefste naar t zuiden ofzo, ergens op een camping. Lijkt me fijn voor de grote.
Hij vindt dat dan weer iets minder.
Dus ik ben op zoek naar een compromis :P
pi_120882352
Zoë: mijn vriend heeft mij de eerste twee avonden ook bijna moeten vast binden hoor :X
Het is inderdaad erg moeilijk om de miepjes en huiltjes te negeren, je wil al snel troosten en haar weer 'gelukkig' maken. Misschien kan je proberen je vriend te laten troosten en er zelf wel bij gaan zitten? Ik zeg maar wat hoor.
Hoe vaak wordt ze nu wakker dan? Geef je haar dan de borst en drinkt ze dan goed of is het net als bij C een aantal slokjes en dan weer slapen?
Succes ieder geval, hoop dat jullie binnenkort ook weer goede nachten hebben :*
pi_120882811
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Xanteh het volgende:
Zoë: mijn vriend heeft mij de eerste twee avonden ook bijna moeten vast binden hoor :X
Het is inderdaad erg moeilijk om de miepjes en huiltjes te negeren, je wil al snel troosten en haar weer 'gelukkig' maken. Misschien kan je proberen je vriend te laten troosten en er zelf wel bij gaan zitten? Ik zeg maar wat hoor.
Hoe vaak wordt ze nu wakker dan? Geef je haar dan de borst en drinkt ze dan goed of is het net als bij C een aantal slokjes en dan weer slapen?
Succes ieder geval, hoop dat jullie binnenkort ook weer goede nachten hebben :*
Pff pittig! Maar C had het gelukkig snel door!
En idd iets om samen met (8> te doen

Afgelopen tijd snachts ongeveer om de 2-3uur. Het is een paar slokjes en daarna sabbelen.
Dankjewel :*
pi_120883125
Vanaf wanneer gaven jullie je baby rijstebloem?
pi_120883655
Ik heb net advies gekregen van een CB-arts. (mijn schoonmoeder, maar dat terzijde).
Zij adviseert om pas vanaf 4 maanden over te gaan naar 4 voedingen. En dan de laatste voeding evt in te dikken met rijstebloem.
En verder zei ze dat je goed naar je baby moet kijken.

Geen idee nu.
Hij komt de nacht prima door op 4 voedingen. We komen dan uit op 26 schepjes.
Of dan wakker gaan maken om 23u voor een 5e fles?

/ ook even vragen in het fv topic.
pi_120883999
Tja Mango .. lastig dit soort dingen.

Ik denk.. dat als ik in jouw schoenen zou staan .. dat ik het gewoom dan zo zou laten. Hij doet het er blijkbaar goed op.

Anders moet je hem nu iedere keer om 23 uur wakker gaan maken .. misschien gaat ie daar dan aan wennen en daarbij.. dikke kans dat hij zijn fles niet leeg drinkt.

Als M verder goed alert is en niet suffig.. tja waarom niet?
Kan me herinneren dat M al zes kilo woog toch?
Ik denk dat je niet altijf alleen naar leegtijd moet kijken maar ook naar gewicht en of je kindje het nodig heegt.

Blijft altijd lastig dit soort dingen! Doe waar jij je goed bij voelt.. dan doe je het altijd goed!
pi_120884471
Ik vind het ook echt lastig -O-
Ik vraag me af of ie wel genoeg binnenkrijgt, of hij niet teveel slaapt, of het wel goed is om hem af en toe na een voeding van 180/6 nog 30 aan te bieden, weet ik veel...

Maar je hebt gelijk Twinks, als ik naar hemzelf kijk... Hij is vrolijk, poept en plast goed, oogt gezond. Ik kan hem alleen niet wegen nu.

Stomme kinderdilemma's ook. Geen handleiding of FAQ of niks ook hè. :6
pi_120885245
Ja want als je mini een bepaalde leeftijd heeft bereikt en een bepaald aantal kg is. . dan mag het ineens. Misschien heeft M dan nog niet de leeftijd.. maar volgens mij wel het aantal minimale kg's.

Of zit het hem er in dat minies van zijn leeftijd hun bloedsuikerspiegel nog niet goed onder controle hebben? Dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Maar dan nog .. M doet het prima!

Ja lastig soms hoor. Ik merk aan mezelf dat ik veel beter naar de behoeftes van D kijk. En als zij tevreden is en het verder goed doet .. dan zal dat wel zo zijn. In de boekjes en theorieen staan richtlijnen. En daar durf ik steeds vaker vanaf te wijken op het moment dat ik merk dat dat D niet helpt zonder me gelijk onzeker te voelen.

Maar die momenten blijf ik soms ook nog wel houden idd.
Scheelt dat mijn man nu vakantie heeft. We doen het echt samen :)
Als we twijfels hebben hebben we het erover en dan komt hrt altijd wel goed :)
pi_120885976
Wat leuk om al die verschillende 'dagindelingen' met slaapjes en zo te lezen. Hier een mannetje dat goed slaapt maar ook vrij lang achtereen wakker kan zijn. Ik ben wel wat losser ermee dan sommigen, zo te lezen. Overdag was hij meestal beneden en sliep dan in de box. Maar omdat hij daar meer ging huilen/jengelen en minder sliep heb ik hem vandaag boven in zijn ledikant gelegd en meneer sliep prompt van drie tot half zeven (toen ik hem wakker maakte). :o wist niet wat ik met de tijd moest!
Op de arm slapen vind ik ook prima eigenlijk. Zit ik even rustig, haha. 'S nachts gaat het ook heel goed, meneer slaapt de laatste twee weken vaak van elf tot vijf/zes, lekker dus. Helaas valt hij daarna wat minder goed in slaap terwijl ik dan toch eigenlijk nog wel een uurtje zou willen slapen. Maar ik ben hier al erg blij mee.

Qua voedingen kan ik je niet helpen Mango, ik geef bv en mijne drinkt wel een keer of zes/zeven nog. Lastig lijkt me dat, vier voedingen lijkt inderdaad heel weinig, maar als hij het er goed op doet? Misschien tussendoor water geven?
pi_120885999
Fijn hè, zo'n vent thuis? ^O^
Gedeelde smart en gedeeld geluk O+
pi_120886353
Haha, die van mij weet ook niet wat hij meemaakt. Best vermoeiend, de hele dag met kind! Weeeer verschonen, speen terug, etc. En dan hoeft hij 's nachts nog niet eens iets te doen. Tot zover zijn goede voornemens om als hij vrij was meer met mini te doen :+

Maar ik hoor wel opeens de hele dag wat voor leuk ventje we hebben, en de iPad staat opeens vol met foto's en filmpjes O+
pi_120887674
Mango hij zal wel genoeg binnenkrijgen zeker als hij ook de nacht doorhaalt. Lisa is 8 maanden en teert op 4 x 210 ml met af en toe een paar happe groente die ze uitkotst en weegt toch 8,7 kilo dus niks mis mee hij geeft het echt wel aan als er meer nodig is rijstebloem pas geven wanneer hij niet meer voldoende vol zit :-)

Verder 4 voedingen i.p.v 5 kan best wij hadden ook dat gevecht met lisa. Gewoon kijken hoe hetbevalt

Merk wel dt haar lichaam nu tekort komt. Ze is maar 100 gram aangekomen in 2 maanden maar nog gemiddeld in de curve.maar kijk goed na je kleintje en als je rijstebloem wil geven kan je dat ook tussedoor op n bordje doen:-)

Mijn moeder had het van decweek over rijstewafels dus ik duik in de kast lees de verpakking koemelkvrij klein dansje en mevr heeft in 5 min. 1 grote rijstewafel weggewerkt... meteen vandaag zoutloze van bambix gekocht nu opzoek naar rollen want die grote houd ze beter vast.

Met mij gaat het weer redelijk mar erg moe door alle stres.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sam1993 op 28-12-2012 22:47:34 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_120887809
Trotse papa's O+
Ik merk wel dat mijn vent wat makkelijker is dan ik. Met voeden bijvoorbeeld gaat hij er veel sneller vanuit dat M "klaar" is terwijl er nog over is. En dan plemp ik er zo nog effe de rest in. :P
pi_120888751
Mango, dat gaat toch helemaal prima zo! Ik zou er niks aan veranderen. Of is er een fles waar die vaak nog meer zou willen? Vaak de ochtendfkes of de avondfles bijv. Dan kan je daar misschien 210 indoen, maar 26 scheppen per dag is echt genoeg hoor! Rijstebloem is niks vind ik.

Leuk soesa een vakantie!
Wij gaan naar centerparcs, dat vind ik genoeg uitdaging met 2 kinderen:-)
pi_120895390
Leuk om te lezen als minis gaan rollen en tijgeren, ik verheug me daar al op.

Bedankt allemaal voor de tips over het slapen.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel uur jullie baby wakker is op een dag en dan erbij hoeveel maanden hij/zij is. Bem benieuwd of F.leur inderdaad n wakkere baby is.
Ze is denk ik 9uur wakker op een dag. En 3maanden oud dus
pi_120895825
Jouw baby is langer wakker op een dag dan mijn peuter kwisted :D of.even lang misschien.
Vanochtend was ie om half 10 uit bed (geen idee hoe laat wakker), om kwart voor 2 ging ie naar bed, tot.half 5 en om half 8 lag ie weer. Meestal is t 8 tot half 2 en dan van half 4/4uur tot 7 uur/half 8.
Op een dag slaapt ie dus zo'n 14/15 uur.

Kleinste sliep gisteren van half 8 tot half 10 (met voedingen tussendoor), vanmiddag 4 uur (2 slaapjes, 1 hele korte in de wagen) en om half 7 lag ze.
Ze is 5 maanden
pi_120896010
Luc is ook wel 9 a 10 uur wakker. Hij is nu 10 weken.
Er zijn ook wel dagen dat hij minder wakker is. Maar hij heeft nogal de neiging voor 10/20 min in slaap te vallen en dan weer wakker te worden. Of ik hem nou in bed leg of niet... Wat vaak nog het beste werkt om hem langer te laten slapen is de draagdoek.

Hij ligt nu ook al weer een tijdje in bed maar is nog steeds wakker...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120896994
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Vanaf wanneer gaven jullie je baby rijstebloem?
M heeft nooit rijstebloem gekregen. Vond het zelf niet zonodig en hij deed het goed op zijn flesjes. Ik zou me er niet al te druk om maken :*
pi_120900581
Hier waren ze kwart over 9 wakker half 1 er weer in tot half 4 en toen half 8 er weer in. Geert is 9 maanden ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 06:51:02 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_120901297
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Wel knap vind ik!
S laten huilen voelt voor mij niet fijn, ze huilt ook echt met snikken enz als een groter kindje met groot verdriet ipv het 'gewone' babyhuiltje

Ze huilt bij mij ook anders dan bij mijn vriend.
Rond etenstijd eet ze goed als mijn vriend naast haar zit, als ik bij haar zit wil ze borst en miept ze. Loop ik naar de keuken & neemt vriend het over, eet ze haar groente enz op.
Dus ik doe iets verkeerd |:(
(ik reageer op miepen en huiltjes en mijn vriend niet, vriend herkend het wel als er echt iets is, en ik vind het al lastig als ze miept)
en jouw vriend heeft geen borst waar ze op terug kan vallen ;)
pi_120901326
Die van mij krijgt sinds 2 weken rijstebloem in zijn laatste flesje voor het slapen gaan. Niet zo zeer omdat ie niet genoeg krijgt maar meer dat ie een wat meer vullend gevoel heeft en dus doorslaapt.

Hij was overigens gister zo van de rel alleen maar huilen en hij kwijlt al sinds hij 3 maanden is hevig dus heb het idee dat tandjes beginnen door te komen. Verder is ie zo'n happy blije baby H. is nu 4 maanden overigens
pi_120901334
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 06:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

en jouw vriend heeft geen borst waar ze op terug kan vallen ;)
Ja dat ook natuurlijk. Maar zodra ik 'weg' ben is ze helemaal happy met (8> .
Alleen svonds/snachts is het een ander verhaal, dan mag ik niet weg :+
pi_120901343
O+
Heb een boekje met verhaaltjes enz over S van het 1e jaar, en bij 3mnd las ik dat ze van 22-6 sliep O+
En overdag ook veel, de hele middag, dat weet ik nog omdat we vakantie hadden en ik S mistte en we niet weg konden :+

Daarna werd het slapen overdag minder en nu gaat het weer beter en slaapt ze overdag makkelijker
pi_120901942
Maar ik vind t niet erg dat ze lang wakker is hoor, ik vind t wel prima zo. Wel gezellig zelfs haha. En ze doet t er goed op.

As we speak ligt madame naast mij uit te slapen. Ze ligt op haar buik, en dat vindt ze volgens mij echt fijn. Maar ze mag natuurlijk alleen zo liggen onder toezicht.
Ze is gewoon ff uit aan t slapen!
T was vannacht 19u(naar bed)-23u(wakker maken)-7u en nu slaapt ze nog. Wat n kanjer!
pi_120902012
Wat fijn kwisted!

S was 6:45 wakker en sliep weer van 8-9:30
pi_120902300
faye sliep hier vanaf 7 weken op haar buik, ook zonder toezicht. Zij sliep beter en wij dus ook :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_120903190
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef Kwisted het volgende:
Leuk om te lezen als minis gaan rollen en tijgeren, ik verheug me daar al op.

Bedankt allemaal voor de tips over het slapen.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel uur jullie baby wakker is op een dag en dan erbij hoeveel maanden hij/zij is. Bem benieuwd of F.leur inderdaad n wakkere baby is.
Ze is denk ik 9uur wakker op een dag. En 3maanden oud dus
7,5 week --> ongeveer 6 a 7 uur per dag wakker. Is volgens mij erg gemiddeld.

Volgens mij is 9u wakker met 3 maanden oud ook heel gemiddeld.
pi_120903753
Mijn dame is vandaag alweer 5 maanden :o waar blijft de tijd?!
Ze kreeg net een stuk kerststol in dr mond geduwd van grote broer, ze wilde gelijk happen :') nog maar even wachten ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:48:51 #39
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120904430
Sonnetje gefeliciteerd, 5 maanden alweer! *O*
Whaha die kerststol :')

Pff, hoe lang M hier wakker is.. Laat ik zeggen meestal een uur, 1,5u rond een voeding. 's Ochtends rond 9/10u wakker. Verschilt hoe laat ze 's avonds slaapt.. Kortom verschilt per dag en ik heb eigenlijk geen idee xD :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120907706
Kom me ook weer eens melden :@
Alles bijgelezen ! *O*
Sam hoe is het met de kleine ? Wat naar voor jullie :*
Kleine hier ook 5 maanden
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_120909135
Gefeliciteerd met de vermaandagen!

Wahaha ja stuk kerststol zullen we idd nog maar even mee wachten :)

D slaapt ongeveer 16 uur per sag gemiddeld. Op en rond de voeding is ze iedere keer zo'n uur/anderhalf uur wakker gemiddeld.
pi_120910766
*O* voor de vermaandagen!

*O* voor S die in haar eigen bedje in slaap viel!

(datum en temp kloppen niet, het is daar zo'n 19graden)
pi_120910830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:43 schreef Zoë23 het volgende:
*O* voor de vermaandagen!

*O* voor S die in haar eigen bedje in slaap viel!
+1 ^O^ *O*

Ik moet hier vaker "klagen" dat mijn gup overdag slecht slaapt, ze slaapt al twee uur :o
pi_120910881
:o fijn ophelia!

*O* :s) voor slapende babys
pi_120911292
Zoe fijn van het slapen in eigen bedje!
Ophelia wat fijn lekker he als je eventjes stilte en rust hebt dan merk je dat zon kleintje toch nog wel veel lawaai maakt:P

Nog 1.5 week dan is Lisa alweer 8 maanden:O

Kleinzusje,,
Op het moment gaat het goed met haar heb haar net in bad gedaan en haar handje geweekt en dan ziet het er ineens een stuk beter uit. ze heeft nog wel veel pijn. ik hoopte wat minder pcm te kunnen geven nu vanwege een opgebouwde spiegel maar ze helpt je wel eraan te herrinderen krijsen krijsen krijsen naja ze gaat er vast niet dood aan n weekje iedere dag een par pcm ze zullen het niet zomaar voorschrijven:) Ze speelt goed en ben nu aan het proberen haar uit een tuitbeker te laten drinken maar ze snapt het nog niet:) ach dat ze zich maar lekkker bezig houd met beter worden :)

Mijn mooi net schoon gewassen prinses!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120913652
Mooie kijkers heeft ze Sam!

Fijn Zoe en Ophelia day jullie minies zo goed slapen!

Wij gaan zo knedderen met gipsafdrukken van handje en voetje :D
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:11:07 #47
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120913982
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

+1 ^O^ *O*

Ik moet hier vaker "klagen" dat mijn gup overdag slecht slaapt, ze slaapt al twee uur :o
Mooi is dat hè :D. Mijne sliep vandaag ook ineens ruim een uur en viel na een half uurtje slapen weer zelf in slaap voor dus nog een ruim half uur *O*. Nu ligt ze weer O+.

Fijn Zoë!

Leuk Twink, ik ben benieuwd! Wij hebben t met mij neefje geprobeerd vorig jaar maar dat lukte voor geen meter haha

Mooi meisje Sam! Hopelijk gaat het snel beter met haar handje!
pi_120919945
Hier heb ik even weer een trucje toegepast uit ervaring. Het werkte bij de oudste, misschien ook bij de jongste?
En ja hoor, met een kussensloop van mij tegen zijn koppie slaapt hij wel in zijn wiegje _O-

Relaxed dagje hier verder :)

Mooi koppie heeft ze Sam O+ en PCM is erg onschuldig zolang je je aan de hoeveelheid houdt, gewoon doen!

En wat een goed slaapdagje is het blijkbaar :D

Mijn hummel valt overdag in slaap met pink,speen of niks.'s Nachts alleen met een borst in de mond. Dan geef ik 1 borst helemaal, de andere half en dan ga ik liggen en geef de rest. Ik word dan vanzelf ergens weer wakker van een hongerig kind. Wel iets waar ik op termijn iets aan wil veranderen, maar voor nu is het prima zo.

Twink: dat is echt leuk! Wij hebben van M een handafdruk van toen hij een weekje oud was, zo leuk! Wel moeilijk! Het is in klei en gedaan door mijn zus, die is professioneel pottenbakster. En zelfs voor haar is het stunten ;)
pi_120920751
Ging in 1 keer goed! :D

Het zal wel nationale slaapdag zijn dan ofzo. D heeft ook veel liggen tukken vandaag :)
pi_120922500
Och dat handje Sam. Sneu ! dat ze nog pijn heeft.
Zoe: geweldig die foto.
pi_120922543
Soesa zit ze al in maat 74 ? :D ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:41:55 #52
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120922761
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Soesa zit ze al in maat 74 ? :D ;)
Whaa, jij aast natuurlijk nog op dat paddenstoelenjasje ;) of niet?! Dan heb ik slecht nieuws...

1. Ze zit nog in maat 68 en past het jasje eigenlijk nog niet helemaal goed, het is nog te groot
2. Ik krijg in april een nichtje *O* en haar mama is he-le-maal verliefd op het jasje...

:*
pi_120923102
:D :*
Gefeliciteerd !! *O*
pi_120924453
Mooie meid Sam!
Hoop dat het snel beter gaat

Gefeliciteerd tante soesa!

Vanavond bij mijn ouders gegeten en zus en 2broers waren er ook. Vond S helemaal leuk :s)
En ze is weer in haar ledikant in slaap gevallen! Vanmiddag miepte ze maar ik aaide haar hoofdje, en net heeft ze helemaal niet gemiept! Ben zo trots op dr O+
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:18:51 #55
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120924663
Dank jullie wel :). Ik vind het zo leuk en ik heb laatst de naam geraden. Ik had erover gedroomd en wíst gewoon dat de naam in mijn droom dé naam was en ik had gelijk :D :7

Wat knap Zoë *O* Hier wilde het juist net ff niet. Ze heeft bijna een half uur gemopperd en geweigerd te slapen. Uiteindelijk is het haar dan toch gelukt om zelf in slaap te komen. Het leek ook wel alsof ze onze hulp niet wilde :?
pi_120924945
Ik vind het nu best raar in het babytopic. Verhalen over slaapjes, voeding en rollen. Lijkt allemaal zo ontzettend lang geleden als je een bijna-dreumes hebt die probeert te gaan staan, aan je broek trekt en een boekje op je schoot gooit en vervolgens zijn armpjes in de lucht gooit om opgetild te worden en voorgelezen wenst te worden. En toch is het ook allemaal zo kort geleden. Bijna niet meer voor te stellen.

Net zoals ook bijna niet voor te stellen is dat we straks weer 2 inimini babietjes erbij hebben en alles dus weer van voor af aan begint.

Ik ben hier dus voorlopig nog niet weg ;)
maar lurk wel al een beetje mee in het dreumestopic :@
pi_120925001
Haha soesa, leuk van die naam! Mijn schoonzus flikt dat ook elke keer bij mij!
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:30:34 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120925208
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het nu best raar in het babytopic. Verhalen over slaapjes, voeding en rollen. Lijkt allemaal zo ontzettend lang geleden als je een bijna-dreumes hebt die probeert te gaan staan, aan je broek trekt en een boekje op je schoot gooit en vervolgens zijn armpjes in de lucht gooit om opgetild te worden en voorgelezen wenst te worden. En toch is het ook allemaal zo kort geleden. Bijna niet meer voor te stellen.

Net zoals ook bijna niet voor te stellen is dat we straks weer 2 inimini babietjes erbij hebben en alles dus weer van voor af aan begint.

Ik ben hier dus voorlopig nog niet weg ;)
maar lurk wel al een beetje mee in het dreumestopic :@
Dat kan ik me goed voorstellen ja! Het gaat in dat eerste jaar ook zo ontzettend snel. Van een mini hulpeloos wezentje tot...nouja, zoals je nu M. omschrijft :D. Ik vind het verschil in 5 maanden al zo mega!

Free :D. Grappig! het is bij mij ook mijn schoonzus en bij haar vorige zwangerschap hadden we naam van mijn neefje op 1 letter na ook goed geraden :D . Ze wist niet wat ze hoorde toen ik heel kalm vertelde dat ik de naam wist en het nog goed had ook *)
pi_120925939
Sonnetje en kleinzusje 5 maanden met je baby *O*

Mooie foto's Sam. Hopelijk gaat het gauw beter met haar.

Tante_Soesa gefeliciteerd, wat leuk zeg.

Free fijn dat slaaptruuc werkte.

Ik word ook tante voor het eerst dit aankomende jaar. Maar alsjeblieft wie me persoonlijk kent nog even stilhouden.

Zoe fijn, dat S zo goed en makkelijk in slaap viel.

Hier nog even het bewijs voor mijn schuivende/ kruipende baby (ga de link later wel weghalen):
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_120926026
Leuk filmpje Tinu, en wat is hij groot geworden O+
En gefeliciteerd met je aankomend tanteschap!
pi_120926124
Tinu, wat leuk. O+ En jullie voeden L. en J. echt tweetalig op?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:50:57 #62
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120926144
*O* voor de vermaan dagen *O*

Lief Tinu O+

Kyara, zelfde gevoel hier.....ik wil helemaal niet naar het dreumestopic...Zo gezellig hier altijd ;)
Zou dat een geldig excuus zijn om nog een babytje te maken? :P :+

Sam, beterschap met je kleine meid... :*
pi_120926648
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef Soempie het volgende:
Tinu, wat leuk. O+ En jullie voeden L. en J. echt tweetalig op?
Vaak spreek ik Nederlands, wat voor mij zo normaal aanvoelt. Merk wel dat het wat beter wordt nu met de baan waarin ik veel meer Duits spreek. En ik probeer nu meer door te pakken omdat ik nu dus voor beide kindjes Duits spreek. Misschien dat het straks ook makkelijker is als ze met elkaar Duits spreken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120926704
Wat goed tinu! Toch tof om te zien aangezien lisa even oud is zogauw die op haar buik ligt gaat ze spugen dus als die zo door de kamer zou schuiven zou ze me vloer dweilen met oude melk haha:P
pi_120927097
@sam: Mijn neefje heeft als 1 jarige dreumes gloeiend hete thee over zich heen gekregen (hij ging net lopen en trok aan een tafelkleed met daarop een theepot) Hij had toen 2e en 3e graads brandwonden op zijn borst en rug, en dat zag er ook heel slecht uit, maar inmiddels is hij 13 en zie je nog heeeel vaag wat kleine plekjes ervan.
En zelf heb ik als kind met mijn kuit tegen een gaskachel geplakt gezeten :') met als gevolg een dikke rode brandwond, maar daar zie je nu ook niets meer van.

Misschien een kleine troost :)
S. 2014
J. 2016
pi_120927267
klinkt inderdaad goed gewoonmezelf87. Maar hoe het ook geneest het maakt niet uit ze blijft een mooie meid maar het is gewoon jammer ze heeft ook niet meer in de box gelegen ondanks dat de verwarmingskraan dichtgedraaid is haha:P hele dag op schoot of op de grond
pi_120927571
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Sam1993 het volgende:
klinkt inderdaad goed gewoonmezelf87. Maar hoe het ook geneest het maakt niet uit ze blijft een mooie meid maar het is gewoon jammer ze heeft ook niet meer in de box gelegen ondanks dat de verwarmingskraan dichtgedraaid is haha:P hele dag op schoot of op de grond
Ze blijft een prachtmeid! Dat veranderd idd nooit! Ik zou ook even niet meer in de box willen liggen :P Bij mama is veel veiliger en gezelliger. Zijn haar spiertjes ed wel in tact in haar handje?
S. 2014
J. 2016
pi_120927728
Ja dat is allemaal prima ze beweegt het ook wel maar als je er al naar kijkt beint ze al te piepen haha:p doet natuurlijk ook veel pijn maar voor nu vond ik het er goed uitzien en denk ik dat het prima geneest. maar nu nog zo snel mogelijk een verhuizing naar een veiliger huis servatius komt 4 januari langs voor een gesprek en dan zal ik ze eens wat laten zien.
pi_120928324
Zoe het is alweer gelukt! Keep up the good work!

Tinu wat een leuk filmpje van je mini! En gefeliciteerd dat je tante gaat worden. Ken jij een paar fokkers irl ja? Leuk!

PE rammelt het weer bij jou?

Pff Kyara ik heb weleens gegrapt dat ik wel een tweeling zou willen .. maar als ik terug kijk op week 3 t/m 7 ... dat was wel echt heel heftig met 1. Met 2 weet ik niet hoe het gegaan zou zijn. Is baby 1 eindelijk stil begint baby 2. Gelukkig hoeven we je niet lang te missen in het babytopic toch? :)

Ik heb al een jongensnaam voor als D ooit een brusje mag krijgen :$
Ben er nog maar niet over begonnen tegen manlief want die wordt gek als ie het hoort haha. Zoals ik al eerder zei.. wil eerst dat D een beetje mobiel en zelfstandiger is. En dan komt het er misschien ooit een keer van. Eerst wat jaartjes oefenen ... krijg je mooie kindjes van :p
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:48:15 #70
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120936238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
PE rammelt het weer bij jou?

Alweer? Nog steeds :P haha. Maar denk dat helaas bij rammelen gaat blijven..

Anyway, vandaag heb ik het hemeltje van het ledikantje afgehaald, ze trok m al een paar keer het bed in, en dat vond ik niet zo'n goed idee ;) En ik heb een dekbedje in dr bed gelegd, dat gek*t met dat dekentje elke keer, werd er gek van.
Nu morgen nog ff kleren die te klein zijn in een doos doen en naar zolder brengen..en andere kleding er weer vanaf halen...
pi_120937723
Mijn baby heeft vandaag een setje maat 62 aan. Hallo zeg. Hij is nog geen 4 weken oud.
Hij heeft t wel te verstouwen met zijn grote zus. Vanmiddag lag de bal in de kinderwagenbak. Luuk boeide het niks. Hij sliep lekker door!

Hij krijgt ook steeds meer pukkels. Komt dat nou door de bv? Bij Sofie gaf ik op deze termijn nog wel bv, en zij had het niet.
*poef* nu is het weg
pi_120937890
Fokwet :')
Zeg ik gisteren nog hoe makkelijk ze slaapt...vandaag is t echt bagger..
Uiteindelijk boodschappen gaan doen vanmiddag met haar in de wagen (valt dat ding om op de terugweg...kind viel er bijna uit, was even schrikken :X), sliep ze uiteindelijk nog.iets van 3 uur. Ze lag rond 7 uur op bed, werd om kwart over 11 wakker en wil niet meer slapen. En ik wel :') vannacht ook maar 5uur geslapen ofzo, omdat ze vanaf 6 uur niet meer wilde slapen (meerdere keren heengegaan en uiteindelijk er om half 8 uitgegaan).
Op dit soort momenten baal ik van de borstvoeding, ze wil wel drinken, maar ook weer niet. Ze is onrustig, vandaag niet zo'n fijn dagje :')
pi_120938099
Zo wat lijkt die op zijn zus zeg! En maat62 alweer!
Pukkeltjes komen van de zwangerschap, hormonen van jou zeg maar. Mex had fv en Nena bv en ze hadden het allebei.

Knap tinuviel en wat is ie alweer groot!

Het dreumestopic vond ik ook niet zo gezellig, maar dat komt omdat iedereen zo druk met zijn dreumes is denk ik. Vind de peuterleeftijd veel leuker eigenlijk.
pi_120938353
Luuk O+

Stomme fokwet Sonnetje hopelijk gaat het morgen beter ;)

En ik ga met je mee Troeta ik vind peutertjes echt veel leuker! Ze kan me eindelijk vertellen wat ze wil dat scheelt heel wat frustraties :D
pi_120938506
O balen sonnetje. En wat schrikken die wagen, verkeerd van een stoepje af ofzo?
Nena krijgt nu 1 flesje flesvoeding per dag en bevalt me erg goed. Dat gepruttel is nu niet meer en ik kan nu wat makkelijker even weg.
Niet dat ik je een flesje aan wil praten hoor:-) maar ik had zelf niet verwacht dat het zoveel zou schelen.

Haha rixtje, ben blij dat jij er ook zo over denkt.
pi_120938653
frustrerend zeg Sonnetje. Luuk heeft dat vaak in de nacht. Maar ik denk dat dat aan mij ligt. Ik leg hem aan, en val in slaap. Ik word dan weer wakker van Luuk. Maar hij drinkt dan maar 1 kant. Dus wordt hij (en ik) weer snel wakker. Ik geloof dat het vannacht 2-4- 6 en 7.30 was. Ik wilde vannacht eens zittend gaan voeden, maar ik ben ziek., dus vrees dat dat m niet gaat worden.

Luuk heeft vanavond geoefend met een flesje met bv, en ik vond het helemaal niet leuk. Ik wist dat het bij Sofie het begin van het einde was. Vanaf dat ze flesjes kreeg ben ik steeds meer voedingen gaan kolven en met de fles gaan geven.
Maar ondertussen krijgt hij alweer bijna 5 weken bv. Nog anderhalve week en ik geef net zolang aan Luuk als dat Sofie gehad heeft.

Ik vind de peuterleeftijd ook leuk, maar geniet ook wel van mijn babietje...

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 30-12-2012 13:45:18 ]
*poef* nu is het weg
pi_120938911
:D
Ik zat al te denken om de melk uit de koelkast te geven. Ik kijk t nog even aan, hoop dat ze zo gaat slapen. Ze wordt al wat rustiger geloof ik :')

Nee.ging.gewoon de hoek om, geen idee wat ik deed. Was wat aan t eten, dus 1 hand aan de wagen, tas hing er aan, maar die was niet.zwaar. Het waaide nogal op dat hoekje, denk dat t.daar.door kwam, maar.weet.ik niet.zeker. ik schrok me.rot iig. Allang blij dat ze er niet uitviel.

Ik vind de peuter nu ook geweldig, al word ik ook wel eens moe van het zn zin doordrijven :') maar over het algemeen is t een schatje O+
pi_120940266
Ik had eerst nooit iets met babietjes maar mijn mini vind ik wel ontzettend leuk en alles. Wist gewoon nooit wat ik ermee moest en mocht verwachten als ik er een in mijn armen gedrukt kreeg.

Woei Son dat was even schrikken zeker! Hjmm balen die gebroken nachten zo.

Ik heb dan echt een luxe probleem.Ben klaarwakker omdat we vanmorgen met zijn allen tot 10 uur in bed hebben gelegen. Om7 uur even voeden en daarna weer lekker verder tukken. Ook een relaxte dag gehad vandaag. Dus ik ga zo echt proberen te slapen want om 7 uur is ze er weer. En met een beetje pech nog eerder.

KJ wat een lekker ding zeg!

Hier fv maar ook kleinepukkeltjes hoor!
pi_120945606
En Sonnetje, hoe was je nacht?

Luuk heeft naar me geluisterd. Hij kwam o 3.30 en drinkt nu bij me. en om 3.30 kon ik hem zelfs in bed leggen. Zo fijn. Als ik ziek ben vind ik het niet prettig dat ie bij me ligt.

[ Bericht 28% gewijzigd door kaatjejannie op 30-12-2012 06:59:29 ]
*poef* nu is het weg
pi_120945873
Sam mijn baby spuugt ook behoorlijk hoor. Dus op de buik kan echt pas 1,5-2 uur na een voeding. Het filmpje is s'middags/ s'avonds opgenomen, dan is het spugen ook wat minder. Nu is mijn vloer alleen maar nat van het kwijl.

PE verse babytjes zijn ook zo lief.

KJ wat een schatje, erg mooie foto.

Son dat is schrikken zeg.

Volgens mij is hier een tandje aan het doorkomen. We dachten gisteren een witte schim te zien, maar die zat nog wel onder het tandvlees.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120945956
Whut, mijn baby sliep vannacht gewoon van half elf tot zeven uur! Om een uur of vijf hoorde ik hem even maar heb z'n speen gegeven en dat was de truc blijkbaar. Gister ook hier fokwet met een nachtvoeding om 3 uur en de hele dag gejengel, maar eind van de middag was hij weer z'n lieve zelf (en heeft tijdens visite gewoon een uur op schoot liggen slapen!)
En wij hebben gisteravond gewoon rustig aan tafel kunnen eten terwijl meneer in de box lag. Fijn! Hij slaapt nl vrijwel nooit rond etenstijd en rustig in de box liggen is er niet bij dan.

Son kinderwagen omvallen?! Jeetje! Gelukkig viel ze er niet uit zeg.

KJ, idd een kopietje van z'n zus! Wat een lieverd O+ en beterschap voor jou. Fijn dat Luuk rekening met je heeft gehouden ;)

Ik las nog over Lisa, wat naar Sam en wat zielig voor haar. Voel je niet schuldig hoor! Beterschap, zo sneu voor z'n kleintje. Hopelijk geneest het snel en goed. :*

En tandjes bij L van Tinuviel! Vanaf wanneer kun je eigenlijk tandjes verwachten? (Sorry, te lui om zelf op te zoeken)
pi_120946149
Oeh,Mineola en KJ, relaxte nachten *O*

Ik geloof dat mijn kereltje wat ziekjes is, wilde de hele nacht drinken en was daar eigenlijk ook niet echt tevreden. En snotteren, klinkt vol, spuugt veel en is bleekjes.
Ik dacht al helemaal dat ik te weinig melk had vannacht. Tot hij ging spugen. ;) Dat was echt een 'nou, er zit iig genoeg in'
  zondag 30 december 2012 @ 09:08:39 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120946194
Son :*

Mineola jeetje wat lang slapen! :D

Hier zitten we toch een beetje aan t begin van de 3-maanden sprong volgens mij.. Tis niet alleen de drukte van de afgelopen dagen. Ze kletst ineens de oren van onze kop namelijk, echt enorm veel nieuwe geluiden en ze kan een stuk langer de aandacht vasthouden (+/- 20min) O+ zowel spelen in de box of met iemand samen 'spelen'. Echt heel leuk. Maja, ook weer heftiger vechten tegen de slaap enzo. Maar tis toch anders nu, een kind van ruim 6kg in slaap wiegen is wel wat zwaarder, moet goed op mn houding letten :')
Gelukkig sliep ze vannacht prima, van half 11 tot 5 :) nu net weer een voeding en nu weer slapen denk ik dus manlief en ik blijven ook nog lekker liggen ^^
pi_120946360
Minneola, jeetje wat sliep je baby lang.

Tanden komen meestal dacht ik na 5-6 maanden. Maar de leeftijd van het eerste tandje kan ontzettend verschillen. Mijn peuter had de eerste tand met 9 maanden, lief met 7 maanden en ik pas op mijn 1e verjaardag. Heb weleens iets gehoord dat leeftijd dat de ouders tanden kregen epaald voor de kinderen, maar of het klopt geen idee en ook geen flauw idee hoe dat dan zit als de ouders kwa leeftijd van het eerste tandje ver uit elkaar liggen.

Enf succes met de 3 maanden sprong.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120947015
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 06:52 schreef kaatjejannie het volgende:
En Sonnetje, hoe was je nacht?

Luuk heeft naar me geluisterd. Hij kwam o 3.30 en drinkt nu bij me. en om 3.30 kon ik hem zelfs in bed leggen. Zo fijn. Als ik ziek ben vind ik het niet prettig dat ie bij me ligt.
Kut :')
Om 1 uur sliep ze om zich om half 3 weer te melden. Daarna was t 6 uur, toen half 8, toen weer 10 minuten later en toen heb ik een flesje gemaakt van 100 cc. Heeft ze rustig opgedronken en is toen gaan slapen en nu slaapt ze nog.
Ze kreeg,dus niet genoeg binnen denk ik ;(

Fijn dat jullie nacht goed was!
pi_120947828
Mineola Lisa had haar eerste tandje met 3,5 maand bij de gebooorte was hij al doorgebroke maar meer dan n scherp puntje werd het pas 3,5 verder. Nu is ze bijna 8 maanden en heeft er 4 xd kan dus erg veel verschillen

Hier een baggernacht.. 19.00 de fles 2 uur eerder dus ik geef haar bewust om 00.00 uur een melk fles vervolges was het weer 04.00 en 05.30 en net om 10.00 mn vriend normaal slaapt ze van 9 tot 8.30 dus dat was even een tegenvaller
pi_120947950
Tinu wat een leuk filmpje!
En dat over tandjes had ik idd ook gehoord

KJ wat een knapperd! En beterschap

:* voor de slechte nachten
Hier ook, op bed brengen ging goed maar binnen 2u weer wakker.
Ik was de enige die haar kon troosten en terug in bed kon leggen, dus vanmorgen heeft mijn vriend met dr gespeeld, eten(brood enz) gegeven en kon ik uitslapen :P , na de borst heeft ze even in de tafelstoel gezeten en is mijn vriend met haar naar boven gegaan, voorgelezen en in bed geled, beetje geaaid en nu slaapt ze O+ zonder miepen

Ben trots O+
pi_120948699
Dank voor de felicitaties. Ze is ietsje meer dan 5 maanden. Het gaat zo gruwelijk snel.

Sonnetje, hier ook zo'n nacht. :O
Een 5 maanden dip ? :D

Tinu wat een leuk filmpje. 8 maanden is ze ? Knap hoor. Was de eerste ook zo snel ?

KJ beterschap, mooie foto !

Zoe: lekker dat je kon uitslapen. Heb hier ook een deal gemaakt. Ik tot net, hij nu 2 uurtjes. Ha ! :D
  zondag 30 december 2012 @ 11:49:03 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120949024
Dan hebben we hier ook de 5 maanden dip ;) (morgen 5 maanden oud). Ze heeft ineens weer een nachtvoeding/late avond voeding nodig terwijl ze eerst van 7 tot 7 sliep. We hebben 'r eergister om 11 uur wakker geprobeerd te maken maar dat lukte gewoon niet :'). Áls ze slaapt, slaapt ze heel erg vast! Ze dronk 3 slokken en viel weer als een blok in slaap. Kriebelen, lichtje aan, niets hielp :D :'). Dus vannacht maar aangekeken en dan wordt ze om 1 uur heel erg hongerig wakker. Ook heeft ze een nieuwe wakkertijd...5 uur :O. Gelukkig slaapt ze met een klein beetje hulp (we leggen haar in ons bed) wel verder tot 7 voor een fles en daarna tot kwart voor 9. Ja, precies kwart voor 9 :D al 3 ochtenden achter elkaar.

Jammer hoor, ik was zo blij met ons ritme! Ach, dat zal nog wel 100x veranderen...

KJ, O+, wat een schatje (en mooie foto!)

Tinu, wat wordt 'ie groot :D

Son en Sam, ook een slechte nacht. Hopelijk kunnen jullie vandaag een beetje bijkomen.

Zoë, lekker uitslapen :D en knap dat S. steeds beter zelf in slaap kan vallen! Terecht dat je trost bent!
pi_120949854
Drinkt ze wel goed Soesa ?
Hier is het drama.
pi_120949958
Sam, dat is wel heel snel.

Kleinzusje onze baby iseen jongetje. Nog 1-1,5 week dan is hij idd 8 maanden oud. Nee, zijn grote broer was later. Die schoof/ kroop pas met 10-12 maanden.

Tante_Soesa wat een vroege wakkertijd zeg. Maar daarna nog lekker doorslapen is fijn.

Geen wonder van de slechte nachten en het kwakkelen hier. Als er tandje(s) komen, je bijna kruipt en niet lekker bent kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Vandaag maar even mijn lief zover krijgen om traphekjes vast te maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 30 december 2012 @ 12:17:51 #92
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120950024
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
Drinkt ze wel goed Soesa ?
Hier is het drama.
De afgelopen 2 weken is ze erg verkouden geweest en dronk ze slecht. Dat zie je ook meteen op de groeicurve, ze was 'maar' 230 gram in 3 weken aangekomen. Sinds 2 dagen drinkt ze weer goed en zou ze het liefst 6 x 180/6 drinken! Met die nachtvoeding erbij is het wel even schuiven en puzzelen want dan zou ze op 6 x 180 uitkomen en dat is echt teveel. Vandaag dan ook maar 150/5 x 6 doen met een klein beetje extra water per fles.

Wat drinkt jouw mini?
pi_120950227
Tinu: excuses :D
Soesa: Ze komt per dag net aan de 750 ml. 5x 150. Maar ze laat vaak veel staan.
Ze drinkt al van af het begin niet veel, maar groeit wel goed. Is nu 65 cm en 6,5 kilo.
pi_120950300
Oei dat klinkt inderdaad als weinig Soesa. Fijn dat het nu beter gaat!

Tinu heeft alles tegelijkertijd lijkt het wel .. Sterkte en succes!

Ik was even vooruit aan het lezen in het Oei ik groei boek en ik heb vent al gewaarschuwd dat beebjes zo rond de 3 maanden ook ineens weer 's nachts kunnen komen (wat altijd al kan natuurlijk) :p

Zoe lekker dat je even uit mocht slapen van je vriend!

Ja met die tandjes kan zo enorm verschillen! Bij een vriendin van mij kwam bij haar ventje al met 3 maanden het eerste tandje door! Maar die is sowieso best snel met alles.

Woow Enf ja dat klinkt inderdaad als de 3 maanden sprong dat ze meer gaat kletsen enzo!

Mineola wat heerlijk! Heb je lekker bij kunnen tanken zeker :)
Had je niet zo'n wtf moment toen je wakker werd en op de klok keek? :D
  zondag 30 december 2012 @ 12:27:53 #95
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120950383
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Tinu: excuses :D
Soesa: Ze komt per dag net aan de 750 ml. 5x 150. Maar ze laat vaak veel staan.
Ze drinkt al van af het begin niet veel, maar groeit wel goed. Is nu 65 cm en 6,5 kilo.
Dat is idd niet heel veel wat ze drinkt maar prima stats! Mijn baby is 3 cm langer en 1 kilo zwaarder dus op zich kan ze wel iets hebben ;).
pi_120951032
Twink nee, niet geschrokken, want ik was om vijf en zes uur ook al even wakker. Was benieuwd hoe lang hij zou volhouden. Hij dronk namelijk niet zoveel de afgelopen nachten waardoor ik me afvroeg of ik zijn signalen wel goed had geinterpreteerd. En idd, wakker betekende dus niet meteen honger :)

Enf leuk is dat gebrabbel hè! Hier ook steeds meer geluidjes, zo leuk! En maar lachen tegen de kerstboom en zo, haha.
Ik vind mijn baby zo leuk O+
pi_120953507
hihi beetje bewogen maar 4 tanden in beeld xd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 december 2012 @ 14:05:07 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120954287
Zoe wat tof dat ze zelf slaapt nu :D

Soesa das minder zeg.. Vast slapen is fijn maar de rest wat minder ja!

Twink ja tis zo schattig, ooohhh ahhhh en alles O+ en als ze moet slapen en ik dr speen terug wil doen eerst grote ogen en dan zo:n big smile... Whaha O+ :D
Mineola ja zo mooi joh, echt heerlijk. En je meer vastgrijpen als je dr beet hebt.. O+

Sam wat een lekkere bollert! O+
pi_120971955
tante soesa
balen van het veranderen van het ritme!
wel grappig dat ze elke keer precies om 8:45 wakker wordt :P

twinkle
rond de 3mnd klopte hier wel

Sam wat grappig die 4tandjes!

O+ sinds gister bezig om S in haar ledikant te laten slapen (eerder ook wel maar nu samen met mijn vriend & een ander ritme/ritueel)
was ik gister 30min bezig, net had ik haar gevoed, leg haar in haar ledikant en ze sliep eigenlijk gelijk. Haar nog wel even over haar bol geaaid maar niets geen huilen oid.

Blij dat er nog een andere oplossing is dan haar te laten huilen (vond het wel jammer dat ik dat advies ook van een lk kreeg)
pi_120972258
Wat fijn zoe!
Heb je daardoor ook het idee dat je iets meer rust krijgt?
pi_120972912
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat fijn zoe!
Heb je daardoor ook het idee dat je iets meer rust krijgt?
:Y
Het voelt fijn om niet heel erg lang bezig te zijn met op bed brengen, en als het dan niet lukt dan maar wiegen of wandelen etc. Dit is zoals het voor mijn gevoel "hoort" lekker in haar eigen bedje zonder al te veel gedoe.
Ik weet ook wel dat het grotendeels door mijn pijn&frustratie door pijn komt dat S ook onrustiger was.
Nu mijn vriend vakantie heeft gaat het ook goed en we zijn een goed team. Nu kan S mooi aan het ritme wennen en als mijn vriend weer aan het werk gaat kan ik dit doorzetten
  zondag 30 december 2012 @ 20:24:21 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120973059
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

:Y
Het voelt fijn om niet heel erg lang bezig te zijn met op bed brengen, en als het dan niet lukt dan maar wiegen of wandelen etc. Dit is zoals het voor mijn gevoel "hoort" lekker in haar eigen bedje zonder al te veel gedoe.
Ik weet ook wel dat het grotendeels door mijn pijn&frustratie door pijn komt dat S ook onrustiger was.
Nu mijn vriend vakantie heeft gaat het ook goed en we zijn een goed team. Nu kan S mooi aan het ritme wennen en als mijn vriend weer aan het werk gaat kan ik dit doorzetten
Klinkt hartstikke goed Zoë! Hoe ziet jullie slaapritueel er nu uit als ik vragen mag?
pi_120973908
We zijn qua tijden nog een beetje aan het puzzelen
- Maar svonds rond 18:00 avondeten (aardappels groente) pap en klein beetje zuivel
- Kort & rustig spelen
- Wassen of in bad
- Voorlezen en hierbij is het licht nog aan
- Borst op haar kamer, met alleen het ganglicht aan. (als ik zit valt ze niet in slaap, als we samen op bed liggen wel maar dan vind ze het dus vervelend dat ik haar optil omdat ze in slaap was gevallen. Nu kan ik haar wakker in bed leggen)
- Als ik haar in haar voorverwarmde bedje leg dan doet mijn vriend het muziekje van de babyfoon aan
- en dan stop ik haar in en aai haar over haar bol

(volgens mij wel een simpel ritueel, maar door de pijn die ik heb, ging ik altijd met haar op het grote bed liggen, dat voelde voor mij fijn, maar niet handig voor het slaap-ritueel enzo denk ik)
  zondag 30 december 2012 @ 20:47:11 #104
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120974798
Klinkt goed en herkenbaar. Doen wij eigenlijk net zo, op het voorlezen na. Daarvoor is ze vaak al te moe. Hier ging ze eigenlijk best rustig slapen op het muziekje van haar mobile maar toen gingen ze vuurwerk afsteken voor de deur ;(...grr
pi_120974886
Nou als je hetij vraagt klinkt dat als een heel mooi ritueel. Niks mis mee in mijn beleving hoor!

Hier was het vandaag voor de verandering de nationale ik-blijf-vandaag-de-heeeele-dag-wakker-dag. Alleen een paar hazenslaapjes. Pas om half 7 werd ze mopperig en jengelig. Lekker badje .. flesje en nu ligt madam in dromenland :)

De wereld is ook zo verrekte interessant!

Pfff morgen wel druk dagje voor de boeg (vooral ik). 'S middags nog verjaardag en 's avonds naar schoonfamilie. Ben benieuwd of het vuurwerk indruk op haar maakt.
pi_120975098
Tante soesa
Pff ja vuurwerk :( hoop dat het morgen wat meevalt

Twinkle
Ja een lekker simpel ritueel, niet teveel gedoe :)

Hoop dat jou meid ook even lekker slaapt, vermoeiend zo'n wakker dag
pi_120979552
Ja ik heb mezelf overtroffen door me erin te berusten dat D haar rust toch wel zou pakken als ze het nodig had. Genoeg mogelijkheden gecreeerd daarvoor vandaag :)
Fijn dat ik het zo kon los. laten :)
pi_120980127
Twinkle fijn dat je niet zo gek maakt.

Tante_Soesa, balen van dat vuurwerk. Hopelijk slaapt ze dan morgenavond/ nacht goed.

Zoe, fijn dat het nu zo goed gaat.

Hier komt zijn linker voortand onder door. Dus slapen overdag was een drama en vanavond ook. Hij sliep na een slokje op mijn schoot liggend, in zijn eigen bed ging absoluut niet. De borst is ook erg gevoelig vanwege het vele drinken of het veranderde kwijlen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120980386
Tinu heb je geen tandenspul in huis? hier deed het niks dus heb ik vanuit de huisarts wat gekregen tof spul werkte echt super goed! inmiddels heeft ze er geen last meer van gehad alleen die eerste had ze enorm veel pijn aan.
pi_120980755
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:59 schreef Sam1993 het volgende:
Tinu heb je geen tandenspul in huis? hier deed het niks dus heb ik vanuit de huisarts wat gekregen tof spul werkte echt super goed! inmiddels heeft ze er geen last meer van gehad alleen die eerste had ze enorm veel pijn aan.
Ik heb Gengigel in huis, dat smeer ik dan ook erop. Maar het zal niet alle pijn voorkomen c.q. Laten verdwijnen denk ik. Hij slaapt nu in elk geval in de co- sleeper.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120980821
iniedergeval fijn dat hij nu lekker ligt te slapen.
  zondag 30 december 2012 @ 22:11:18 #112
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120981365
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb mezelf overtroffen door me erin te berusten dat D haar rust toch wel zou pakken als ze het nodig had. Genoeg mogelijkheden gecreeerd daarvoor vandaag :)
Fijn dat ik het zo kon los. laten :)
Dat is ook alles wat je kan doen! Knap hoor, dat je het goed los kon laten. Wij hebben hier vaker dat soort dagen en ik vind het maar lastig, het loslaten.

Sneu, Tinu, dat L zo'n last van zijn tandjes heeft. Hier blijft het tot nu toe nog bij kwijlen en keihard tandvlees. Ben benieuwd!
pi_120991750
Pfff wat ben ik verliefd op mijn baby O+

we waren bij mijn ouders vandaag. En mijn vader is iemand die niet snel emoties e.d. laat zien. Maar ik hoef hem Luc maar te geven of hij smelt. Hij heeft vandaag meer dan 1 uur met Luc in zijn armen gezeten en zat de hele tijd naar hem te kijken. *smelt*
pi_120997485
Skoap O+

Dat heb ik ook zo vaak dat soort momenten: als ik mijn kinderen zo lief met elkaar zie spelen of in bad samen lol hebben, als mijn baby op schoot ligt te slapen en ik van dichtbij weer eens zie hoe mooi hij is of op supertrotse momenten zoals met het schuiven/ kruipen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120997523
Ja, verliefd op je baby O+

Ben benieuwd hoe het vannacht gaat eigenlijk. Ik denk dat we hem maar laten slapen eiken of ie waker wordt. :?
pi_120997565
Kyara toch spannend zo'n oud en nieuw nacht. Hier ook, ik weet niet of mijn baby anders is dan mijn peuter (die heeft tot nu toe elke oud en nieuw nacht door alles heen geslapen). Inbijzonder omdat mijn baby nu toch al zo slecht slaapt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_120997851
Ik ben ook benieuwd hoe mijnes het zal doen vannacht... Wij slapen bij mijn ouders.

Hier een paar vermoeiende dagen achter de rug. Een paar avonden op rij eters, en gisteren de verjaardag van mijn man. M heeft daar best last van en is dan veel huilerig en mopperig. En ik merk dat ik dan ook niet gezellig ben. Al dat gehang rond mijn kind, waar ie alleen maar meer stress van krijgt... En aan het eind van de dag ruikt ie naar andere mensen. :r

En oma's die, juist als ie zo'n huilbui heeft, lief aanbieden om hem de fles te geven. En dan ben ik weer de bitch, omdat ik het zelf wil doen. :6
Dat lijkt me namelijk net een rustmomentje voor hem. Dus ik even op zijn kamertje voeden, wat denk je, binnen 10 minuten staat er weer publiek omheen. "Drinkt ie goed? Heeft ie genoeg? Slaapt ie al?" :X

Ik ben echt niet meer goed in feestjes. -O- Lastig ook, want als ik er zo tegenop zie weet ik dat M dat aanvoelt en dan juist zo onrustig wordt.
pi_120998445
Wat lief skoap!

Ik blijf dat ook lastig vinden hoor mango, hier ging het vorige week met kerst heel goed, maar gisteren op een verjaardag weer niet.
Het was te druk, raar sfeertje en dan willen mensen d'r meteen al vasthouden en dat gaat gewoon niet. En dan hou ik d'r bij me blijven ze maar aan d'r handjes trekken en op d'r neus drukken. Daar kan ik zo sjaggerijnig van worden. Laat dat kind ff veilig bij moeder kijken waar ze nu weer is.
Ik moet weer zeggen dat ik d'r bij me hou en hun reageren daar weer raar op.
Ze weten het nou toch wel.

En idd...zo'n vraag of ze al slaapt, met keiharde stem terwijl ze weer een armpje pakken....ik vind dat zooooo dom!
pi_120998616
Pecies dat Troeta. En als ie dan huilt, zeggen ze vol medelijden "Ahh, ja het is ook veel te druk voor zo'n kleintje hè?" }:|

Ik hou mezelf maar voor dat het over een jaar al anders zal zijn. Toch? Hoe gaat dat met jouw grote?
pi_120998784
Wat irritant zeg Mangostine, dat mensen zo om je kind heen hangen en m geen 10 min rust gunnen... :{ :N

Mn zoon kon (en kan) daar gelukkig redelijk goed tegen. die slaapt ook makkelijk bij anderen. Moet nog maar zien of dat met mn dochter ook zo is, anders hebben ze mooi pech hoor. Dan blijft ze bij mij op schoot (of kom ik niet :P).

En om even zo binnen te vallen: mn dochter is 2 weken jong en spuugt zo'n beetje om de dag paar flinke golven melk eruit. Is dat normaal?? De eerste week spuugde ze niet trouwens, Is nu een week zo. Vannacht dr wieg ondergespuugt en kan de stof dus niet losmaken.. hoe handig. :') Mn zoon deed dat nl nooit (of hij was erg ziek) dus dit is nieuw voor mij..
thanks!
pi_120998878
hahah ja...alsof jij de boeman bent die zo'n kleintje meeneemt naar een druk feestje.

Mijn grote doet het inmiddels goed op verjaardagen, sinds hij 2 is ongeveer. Als er kinderen zijn gaat hij daar mee spelen en als er iemand op zijn neus drukt ofzo gilt hij zo hard dat mensen niet meer in zijn buurt durven te komen:D
We hebben ook zowat elke week een verjaardag, dus ben er echt blij mee.

Gister deed iemand ook wat slagroom op haar vinger en wilde dat geven aan hem en hij deed heel overdreven IIIEEEHHHLL en kneep zijn neus dicht. Zij meteen van, oooh hij lust geen slagroom, maar ten pikte hij zelf wat slagroom met zijn vinger en likte dat heel overdreven van zijn vinger af.
Vond het erg grappig dat hij zo zijn punt maakte...is toch ook vies van iemand ander zijn vinger!

oh, handig zo'n wieg ohnee! ik heb er geen ervaring mee, dus zou het niet weten.
Had ik je al gefeliciteerd? Bij deze dan!
pi_120998912
Octo, gefeliciteerd met je meisje! *O*
  maandag 31 december 2012 @ 09:38:45 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_120998970
ohnee, ik zou me niet direct zorgen maken. Het kan volgens mij zo zijn dat er wat lucht dwars zat of dat ze wat te veel heeft gedronken. Volgens mij sluit het maagklepje de maag ook nog niet goed af, dat moet zich nog verder ontwikkelen (kan iets met een klok en een klepel zijn, wat ik nu zeg?).

Als je kindje verder wel last lijkt te hebben (overstrekken, huilen, enz) en als het wel heel vaak gebeurt, dan zou ik contact opnemen met het consultatiebureau of de huisarts.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 31 december 2012 @ 09:39:02 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_120998977
quote:
17s.gif Op maandag 31 december 2012 09:35 schreef Kyara het volgende:
Octo, gefeliciteerd met je meisje! *O*
Dit *O* !
pi_120999175
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:38 schreef Soempie het volgende:
ohnee, ik zou me niet direct zorgen maken. Het kan volgens mij zo zijn dat er wat lucht dwars zat of dat ze wat te veel heeft gedronken. Volgens mij sluit het maagklepje de maag ook nog niet goed af, dat moet zich nog verder ontwikkelen (kan iets met een klok en een klepel zijn, wat ik nu zeg?).

Als je kindje verder wel last lijkt te hebben (overstrekken, huilen, enz) en als het wel heel vaak gebeurt, dan zou ik contact opnemen met het consultatiebureau of de huisarts.
Klopt, maagklepje sluit nog niet goed. ik heb het destijds op het cb gevraagd en spugen hoort er echt een beetje bij. Zolang je kindje er geen last van heeft tenminste. Tijdje rechtop houden na een voeding kan helpen.

Gefeliciteerd Octo!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_120999273
oke, dank dames :). ze heeft er verder geen last van. zodra ik haar heb schoongemaakt is ze alweer rustig. alleen snel weer honger. ze spuugt wel een halve fles terug nl.
pi_121000171
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 00:45 schreef Skoap het volgende:
Pfff wat ben ik verliefd op mijn baby O+

we waren bij mijn ouders vandaag. En mijn vader is iemand die niet snel emoties e.d. laat zien. Maar ik hoef hem Luc maar te geven of hij smelt. Hij heeft vandaag meer dan 1 uur met Luc in zijn armen gezeten en zat de hele tijd naar hem te kijken. *smelt*
O+

SPOILER
Hier vindt meneer het vuurwerk helemaal niks, hij schrikt er steeds wakker van -O-.

Octo, gefeliciteerd!! *O* Gek, ik dacht dat ze al even geleden jarig was :D :o My bad!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121000343
Octo gefeliciteerd *O*

ohnee, drinkt ze misschien te snel ? Te grote speen ?

Vuurwerk :( Hoop dat het vreselijk hard gaat regenen. Dat de illegale bommen van de buren drijfnat worden en meisje heerlijk kan doorslapen :@
  maandag 31 december 2012 @ 10:42:31 #129
30252 Soempie
Procreating
pi_121000522
We gaan vanmiddag naar een vriend die in een heel hoge flat woont. Dan kunnen we het vuurwerk wel zien, maar we horen het amper. Hopelijk kan M. daar een beetje slapen.

Hier in de buurt zijn ze al dagen met illegaal vuurwerk in de weer. Bij de eerste echt harde knal keek M. heel geschrokken naar mij en toen heb ik er maar een spelletje van gemaakt en veel gelachen. M'n man heeft vriendelijk gevraagd aan wat buren of ze tot vandaag konden wachten, maar hij kreeg alleen veel gescheld en een grote mond terug. :X Daarna hielden ze wel op.

Hopelijk slapen de kindjes er vannacht allemaal lekker doorheen.
pi_121000530
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:52 schreef ohnee het volgende:
oke, dank dames :). ze heeft er verder geen last van. zodra ik haar heb schoongemaakt is ze alweer rustig. alleen snel weer honger. ze spuugt wel een halve fles terug nl.
Het lijkt altijd meer bij het spugen omdat er ook maagsappen en speeksel enzo bijzitten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 31 december 2012 @ 10:49:23 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121000717
Skoap O+ herkenbaar.. ik moet de laatste tijd altijd ruiken aan mn baby (hoofdje oid), ze ruikt zoo lekker.. Ben denk verslaafd hihi :@ :D

Mango wat lastig joh.. Wij hadden hier ook verjaardagen bij die drukke dagen. Ik trek me er niks van aan en doe wat goed is voor mn baby. Mijn moeder bood idd ook aan om haar te wiegen, ik zei 'laat me gewoon even' xD ze begrijpt dat gelukkig wel. Later wel een aparte discussie tussen mijn moeder en zijn oma, omdat de speen op de grond viel en ik m tegenwoordig niet meer altijd afspoel; jaa das toch vies met zo'n kat, hersenvliesontsteking, bla bla :'). Ehh sure. Alsof het minder erg is als jij die kat aait en dan aan haar zit. :+ heb ik maar ff genegeerd.
Octo gefeli!! *O*
pi_121001073
Hier verblikt of verbloosd te gelukkig niet bij het vuurwerk.
Oudste riep gisteren bij een harde knal: Eng?
Dus maar gezegd dat het niet eng is, maar mooi is en zijn we even gaan kijken.
Ben benieuwd.of ze doorslapen, tot nu toe nog niet wakker geworden van het vuurwerk.
We blijven iig lekker thuis en er komen een paar.vrienden. Lekker rustig en geen gesleep met de kinderen :D
pi_121001443
ja klopt clubsoda, maar vind t evengoed erg veel. En kan zijn dat de speen wat groot is. Heb avent, en heb begrepen dat die vrij grote gaatjes heeft. Heb een andere fles maar die moet ik om de 5 tellen uit dr mond halen omdat t dan vacuüm zuigt. rotfles. Wil overgaan op difrax flessen. mn zoon dronk heel snel (zonder spugen thankgod) en die speen is wat kleiner en geeft ook geen krampjes.Vond ik wel een fijne fles. zodra ik weer de rit naar de winkel kan maken ff 1 halen :)
Heb dr net tijd rechtop gehouden, kijken of dat helpt.

Ga van de week wel even met CB bellen mocht ze nog een keer gaan spugen, voor de zekerheid.

Vuurwerk.. alleen de katten hebben er last van. Mn zoon sliep tot nu toe iig overal doorheen en de kleine meid kijkt er ook niet van op. Hopelijk blijft dat zo als om 12 uur het feest echt losbarst.. (hier zijn ze al sinds gister flink in de weer met klere knallers.. }:| En mn kat was naar buiten gesneakt dus die is nu extra van de kaart, gister thuis alles ondergepiest van de schrik, arm beest )
  maandag 31 december 2012 @ 11:20:17 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121001676
Son lekker thuis :D
Ohnee achgos die kat.. Die van ons is niet heel snel van streek maar zoekt altijd wel veilig plekje als t echt losbarst.
Wij gaan naar vrienden maar is voor ons lekker relaxed. Hebben ook een kleintje, die is 16 maanden.
pi_121002180
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 08:20 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe mijnes het zal doen vannacht... Wij slapen bij mijn ouders.

Hier een paar vermoeiende dagen achter de rug. Een paar avonden op rij eters, en gisteren de verjaardag van mijn man. M heeft daar best last van en is dan veel huilerig en mopperig. En ik merk dat ik dan ook niet gezellig ben. Al dat gehang rond mijn kind, waar ie alleen maar meer stress van krijgt... En aan het eind van de dag ruikt ie naar andere mensen. :r

En oma's die, juist als ie zo'n huilbui heeft, lief aanbieden om hem de fles te geven. En dan ben ik weer de bitch, omdat ik het zelf wil doen. :6
Dat lijkt me namelijk net een rustmomentje voor hem. Dus ik even op zijn kamertje voeden, wat denk je, binnen 10 minuten staat er weer publiek omheen. "Drinkt ie goed? Heeft ie genoeg? Slaapt ie al?" :X

Ik ben echt niet meer goed in feestjes. -O- Lastig ook, want als ik er zo tegenop zie weet ik dat M dat aanvoelt en dan juist zo onrustig wordt.
En anders gewoon go with the flow? Ik merk het ook op feestjes enzo, S. is meteen het middelpunt van de belangstelling. Wat logisch is, want ze is awesome :7 ;) Als het op een gegeven moment te druk wordt, dan breng ik haar gewoon naar bed*, of als we ergens anders zijn, dan leg ik haar daar op een rustige kamer neer.
* ze wordt namelijk alleen huilerig van 'te druk' als ze (er te) moe (voor) is.

En dat van die oma's: zal uiteraard ook afhankelijk zijn van de oma's in kwestie, maar ik laat hen S. altijd de fles geven als ze er zijn (of de opa's). Dan kunnen zij ook iedere keer een beetje lekker 'bonden' met hun kleinkind O+ Dat gevoel heb ik er tenminste bij. Saartje vindt sowieso vooral de fles zelf belangrijk :') Wel geef ik het aan als ze haar beter iets anders kunnen vasthouden, of als ik zie dat ze moet boeren ofzo.

Uiteraard moet iedereen zelf zijn/haar manier met zijn/haar kind kiezen, maar voor mij werkt het juist ontzettend goed om er heel relaxed in te staan. Niet teveel willen 'beschermen' en niet teveel alles in banen willen leiden (daar zou ik mezelf alleen maar gek mee maken). En misschien heeft je kind er meer aan om te voelen dat de sfeer lekker relaxed is en dat mama lekker chill is, dan dat er zoveel mogelijk rust 'gecreëerd' (met het gevolg dat mam juist strest en de sfeer niet relaxed is)?

Geen idee of dat zo werkt bij iedereen hoor, maar misschien het proberen waard? Ook voor jezelf, bedoel ik dan.
pi_121002214
Onze katten zijn trouwens ook niet blij met het vuurwerk. Saartje lijkt er verder geen last van te hebben, tot nu toe. Dat scheelt alweer :)

En opa's met hun kleinkinderen O+ Mijn vader is ook helemaal gek op zijn kleindochter. Zo geweldig om te zien idd! *;
pi_121002295
Oh, en ik heb me een paar dagen kunnen inhouden, maar nu moet ik 'm toch posten :@ :+
Kijk nou! De mensen die me op facebook hebben, zullen 'm wellicht al hebben gezien. Maar kijk nou! O+ O+ *;

SPOILER
pi_121002324
coco: *;
pi_121002706
AWWWWWW *;

en idd opa's (en oma's) met de kleinkinders. O+
ik geef dr ook makkelijk uit handen hoor. ik kan dr altijd nog de fles geven en met dr tutten.
:)
pi_121003320
Saar is leuk! Zo veel gezichtsuitdrukkingen al :D.

Mijn uk kan zitten! Opeens heeft hij door dat hij z'n handjes als steun kan gebruiken. Trotse mama *O* :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 31-12-2012 12:59:52 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121003823
das al een heul grote uk als hij al kan zitten. ^^ O+ (gaat zo snel he)
pi_121004032
Het gaat idd snel! 6,5 maand is hij nu.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121004058
Phaidra wat een schatje! En wat goed O+
pi_121004205
Ik laat inderdaad ook altijd opa of oma de fles geven (Of tante of oom ;) ) Vrijwilligers genoeg en ik vind het stiekem ook helemaal niet erg dat ik het zelf niet hoef te doen. Ik zeg het inderdaad net zoals Coco wel als ik vind dat iemand iets "verkeerd" doet. Mijn moeder is echt gek ;) en Luc had een vieze luier en ze vroeg of ze hem aalllssjeebllieeftt mocht verschonen. Nou graag! :D (Ze vindt het zo leuk om zijn blote beentjes te zien en hij rekt zich dan ook altijd zo schattig uit)
pi_121004435
Ik probeer ook altijd vrijwilligers te vinden voor poepluiers. En vreemd genoeg zijn die er altijd wel.
Hier sowieso een kleine familie dus Midas is daar echt heel vertrouwd. Maar ook met feest- en verjaardagen hou ik gewoon zijn ritme aan. Ik wil dat hij van de 2 slaapjes er minimaal 1 thuis in zijn eigen bedje slaapt. En om 19.00 uur ligt hij ook in zijn eigen bed. Rest is flexibel qua invulling maar daar houd ik mij wel aan vast. En doordat we een kleine familie hebben, houden ze daar eigenlijk altijd rekening mee.

En Midas maakt het niet uit wie hem eten geeft, zolang hij zijn eten maar krijgt.

Leuke foto's Phaidra en Coco!

Het is Midas vanochtend gelukt om -met een beetje hulp- te gaan staan in de box. Het is eigenlijk al geen baby meer.....
pi_121004972
quote:
17s.gif Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Het is Midas vanochtend gelukt om -met een beetje hulp- te gaan staan in de box. Het is eigenlijk al geen baby meer.....
Grote Midas ^O^ bijna naar het dreumestopic. En over een "paar" weken heb je een stel verse ;) O+

Go uk van Phaidra! *O* (dat pakje heeft mijn guppie in de meisjesvariant oO< )

Coco O+

Hier eigenlijk nog geen problemen gehad met mensen die zich "opdringen", misschien straal ik iets uit :+ Qua vuurwerk zitten we gelukkig ook in een rustige buurt. Zometeen even naar het consultatiebureau, naveltje is ruim twee weken geleden aangestipt en nog steeds viezig en vochtig.
pi_121005329
Midas, stoere bijna-dreumes ^O^

Ik ben ook verliefd op z'n apenpakje :D Hij heeft ook een appelpakje van Smafolk, wel uit de uitverkoop :+.

Balen van het naveltje :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121005579
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook verliefd op z'n apenpakje :D Hij heeft ook een appelpakje van Smafolk, wel uit de uitverkoop :+.
Appels liggen hier op de groei, tientje in de uitverkoop maar alleen nog in 68 :D
  maandag 31 december 2012 @ 14:07:08 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_121008193
quote:

*O*

In het dreumestopic vind ik op het moment ook meer herkenning, dan bij wat er hier besproken wordt. Er verandert zo ontzettend veel in een jaar.

Phaidra en Coco: O+ O+ O+ !!!
pi_121008447
*O* voor de mooie foto's O+
Knappe Midas voor het staan!
En *O* *O* voor octo! Gefeliciteerd
pi_121010225
quote:

Hier sowieso een kleine familie dus Midas is daar echt heel vertrouwd. Maar ook met feest- en verjaardagen hou ik gewoon zijn ritme aan. Ik wil dat hij van de 2 slaapjes er minimaal 1 thuis in zijn eigen bedje slaapt. En om 19.00 uur ligt hij ook in zijn eigen bed. Rest is flexibel qua invulling maar daar houd ik mij wel aan vast. En doordat we een kleine familie hebben, houden ze daar eigenlijk altijd rekening mee.

En Midas maakt het niet uit wie hem eten geeft, zolang hij zijn eten maar krijgt.

Dit is bij ons hetzelfde! En wat leuk dat Midas begint te staan!

Leuke foto Phaidra! Wat een leuk shirtje ook.

Mango, ik snap je heel goed. Soms is het net even te veel en dan wordt je daar kriebelig van. Herkenbaar hoor. Ligt er meestal ook aan wie het zijn, en hoe je jezelf voelt. En de geur van andere mensen vind ik ook niet zo fijn. Na zo'n dag gaat ze standaard in bad, zodat ik weer een lekkere zoete zwitsal baby heb.

Coco, wat een lief lachje heeft ze! O+

Zoë, las een paar paginas terug dat het slapen van S beter gaat. Fijn meid! *O*

Sonnetje: Eng? Schattig-zielig! Hopelijk vannacht geen last van t vuurwerk.

F.leur is net tijdens haar middagdutje wakker geschrokken van het vuurwerk, daarna kon ze niet meer slapen. Ze staan hier dan ook wel recht voor het huis op het veldje te stoken. Jammer, want meestal slaapt ze vrij diep en wordt ze niet snel wakker. Hopelijk is ze vannacht wel moe genoeg om door te slapen.
De katten zitten hier de hele dag onder de bank van de schrik :{
pi_121010258
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
We zijn qua tijden nog een beetje aan het puzzelen
- Maar svonds rond 18:00 avondeten (aardappels groente) pap en klein beetje zuivel
- Kort & rustig spelen
- Wassen of in bad
- Voorlezen en hierbij is het licht nog aan
- Borst op haar kamer, met alleen het ganglicht aan. (als ik zit valt ze niet in slaap, als we samen op bed liggen wel maar dan vind ze het dus vervelend dat ik haar optil omdat ze in slaap was gevallen. Nu kan ik haar wakker in bed leggen)
- Als ik haar in haar voorverwarmde bedje leg dan doet mijn vriend het muziekje van de babyfoon aan
- en dan stop ik haar in en aai haar over haar bol

(volgens mij wel een simpel ritueel, maar door de pijn die ik heb, ging ik altijd met haar op het grote bed liggen, dat voelde voor mij fijn, maar niet handig voor het slaap-ritueel enzo denk ik)
Dit had ik nog niet gelezen. Klinkt goed!! :Y
pi_121012213
Kyara een staande Midas! :D

Katten hier geven niks om vuurwerk, de hond daarentegen .. ligt onder de eettafel of in de bench en is niet naar buiten te krijgen.

Woei wat een vooruitgang Phaidra! :D

Coco heeft een lachende Saartje!

En ik ben heel heel heel dom bezig geweest de afgelopen dagen :@
PC format c gedaan en vergeten de map met alle foto's van D eerst even te laten ontwikkelen bij hema ofzo.
Dus nu dikke paniek hier om die foto's weer enigzins terug te kunnen toveren. Al het andere wat ik vandaag wilde doen gaat even van de agenda af. Dit is 10000 keer belangrijker

Dom dom wicht dat ik ben
pi_121012288
Ook weer eens :W

Wat fijn Zoë dat het slapen beter gaat!

Kyara zo doen wij dat hier ook. N.ina wordt nu makkelijker maar kan soms nog steeds heel gevoelig voor drukte zijn. Maar altijd 1 slaapje en het avondritueel thuis en normale tijd naar bed.

Ze slaapt nu al 2 uur lang door al het vuurwerk heen, hopelijk heeft ze er vannacht ook geen last van.

Hier gaat alles goed. Ik heb het erg druk met bijna fulltime werken en van mn meisje genieten, dus ben hier niet zoveel. Maar ze doet het heel goed. Groeit als kool, vrolijke kletstante, lekkere eter en rolt de hele kamer bijkans door :D.

En ik kom hier dan wel niet veel maar toch even vol trots showen:
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_121012403
Wat een knappert clauwhee

Door het kleedje waar de dame van clauwhee opligt moet ik ineens denken aan bijtje weet iemand hoe het met haar en haar jongens is?
pi_121012447
Wat een leukerd CLauw!

En ik gok dat bijtje het vooral erg druk heeft ;)

Vroeg me trouwens ook af of iemand weet hoe het met Nanadu gaat?
pi_121013109
In het topic is iniedergeval al een tijd niks meer gepost door bluuf. Ik hoop dat ze nog wat van haar kids kan genieten.

Alvast fijne jaarwisseling! wij gaan zo aan de gourmet en vanavond op bezoek bij de oude buren. Hopelijk slapen alle babytjes lekker door en hebben ze er niet teveel last van.
pi_121013275
Moest vandaag ook aan nanadu denken..

Wat een leukerd clauwhee O+

Ik ga zo voor het eerst sinds aug2011 weer eventjes de kroeg in.. Zal wennen zijn :9

Gelukkig nieuwjaar alvast! :*
pi_121014337
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Zoë23 het volgende:

Ik ga zo voor het eerst sinds aug2011 weer eventjes de kroeg in.. Zal wennen zijn :9

1 Tip: Doe rustig aan met de wijn! :') _O-

Ja Nanadu en bijtje .. daar moet ik idd ook wel eens aan denken. Bijtje zal het idd vooral druk hebben. Nanadu is hopelijk aan het genieten van haar gezinnetje.
pi_121015182
Wat een prachtige kindjes zittend en vrolijk lachend allemaal.
M. lacht al wel behalve als de camera in beeld komt :') Het is alleen oma en opa gelukt hem lachend op de foto te krijgen, die hebben er gewoon een half uur met de camera boven gehangen. :D

En M. heeft niet zo'n last van het vuurwerk geloof ik, hij schrok een keer toen ze net voor de deur zo'n ontzettend knalding afstaken maar dat was het dan ook. Vanavond hoop ik dat hij er doorheen slaapt, we zien wel. Hij is sowieso wat mopperig, bijna drie maanden, komt wel weer goed.

Ik vind het trouwens heel bijzonder dat ik een jaar geleden nog (net) niet zwanger was, niks wist en dit jaar met baby afsluit. Prachtig. O+
pi_121015274
Ik word toch stiekem ook wel een beetje emo, zo op de laatste dag van het jaar.

Nanadu...ja daar moest ik vorige week ineens aan denken...
pi_121015915
Phaidra : Wat knap ! ^O^
Kyara: Al staan, wouww !!

Wat een zoeterikjes O+
pi_121018777
Ik ging zwanger 2012 in en ga 2012 uit met de mooiste en leukste baby O+
  maandag 31 december 2012 @ 18:46:19 #164
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121018902
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Heuj, ik ook ;) :D O+

Vrees wel dat dit een moeilijke, lange nacht wordt. Veel geknal hier recht voor de deur. Arme meisje schrikt elke x. We shall see.

Veel plezier iedereen vanavond!
pi_121020963
Ha, en ik ook! Toevallig :P.

Fijne avond en jaarwisseling allemaal!
pi_121021211
Vorig jaar met de jaarwisseling lagen mijn man en ik op de bank, en besproken we hoe het zou zijn als Sofie een broertje of zusje zou krijgen. Half maart besloten we er voor te gaan, en eind maart hadden we een positieve test. En nu ligt dat kleine hummeltje gewoon op mijn buik te liggen. Ik wou tikken slapen, maar daar doet meneer in de avond niet meer aan.
*poef* nu is het weg
pi_121021212
F slaapt gelukkig! Fijne jaarwisseling allemaal!
pi_121021342
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Vorig jaar met de jaarwisseling lagen mijn man en ik op de bank, en besproken we hoe het zou zijn als Sofie een broertje of zusje zou krijgen. Half maart besloten we er voor te gaan, en eind maart hadden we een positieve test. En nu ligt dat kleine hummeltje gewoon op mijn buik te liggen. Ik wou tikken slapen, maar daar doet meneer in de avond niet meer aan.
O+

Mooi, die terugblikken! Vorig jaar nog nieuwsgierig naar het wezentje in m'n buik, we wisten nog niet of het een jongen of meisje zou worden... En nu alweer een hummel van ruim 6 maanden O+. Ik ben wel nog even moe als vorig jaar :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121021546
Ik werd dit jaar zwanger, trouwde en kreeg een baby O+
Zo'n jaar krijg ik nooit meer... En toch wordt het alleen maar leuker.

Iedereen een fijne jaarwisseling :*
pi_121021631
Ik kreeg op 22 sept 2012 mijn mooie dochter. Ben in juli met n dikke buik getrouwd. Vorig jaar mrt nieuw jaar was ik al zwanger maar wist ik het nog niet. f.leur is 28dec gemaakt haha, dat weet ik nog wel!
T was een prachtig jaar! Ik vond het geweldig om zwanger te zijn!
pi_121022151
In januari begon ik met een nieuwe baan, besloten om minimaal 6 maand te wachten met zwanger worden. Begin februari een positieve test hihi :D en nu met zijn 3'en 2013 inluiden O+ en jeetje wat ben ik verliefd op mijn zoon O+
pi_121022223
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Heuj, ik ook ;) :D O+

Vrees wel dat dit een moeilijke, lange nacht wordt. Veel geknal hier recht voor de deur. Arme meisje schrikt elke x. We shall see.

Veel plezier iedereen vanavond!
En ik ook!
  maandag 31 december 2012 @ 21:13:14 #173
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121022488
Lieve foto's O+

Kyara, wat goed van midas! ^O^

Fijne avond iedereen!
:Y)
pi_121022568
O+
pi_121022625
Feli Octo *O*

Wat een mooierds Coco en Clauwhee.

Sneu van al die schrikkende kindjes.
En fijn voor de doorheenslapers.

Leuk al die bijzondere 2012 verhalen. Vorig jaar october verhuisten wij naar dit huisje en toen was ik net 3 maanden zwanger. Dus in 2012 moest ik nog maar heel eventjes wachten op mijn baby.

Een fijne jaarwisseling en veel plezier voor iedereen.

Kyara wat goed van Midas!

Cristel O+

Mijn baby slaapt tot nu toe door vuurwerk heen. Vrienden van ons met hun kleuter en dreumes zijn hier en mijn schoonouders. Net allemaal gefondued, met de grote kids vuurwerk gekeken en nu dan alle kids naar bed (en baby terug naar bed). Dan gaan wij volwassenen lekker kletsen en toetje eten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121023853
Oh wat lief al die felicitaties! Dank jullie wel. Ben op vakantie in Oostenrijk bij mijn schoonouders dus weinig tijd voor Internet. Post voornamelijk nog op Facebook.

De kleine dame heeft een heerlijke dag gehad. Weinig last meer van de dubbele oorontsteking die gisteren is geconstateerd. Heerlijk verwend met cadeaus en taart. Misschien wordt ze straks nog wel wakker bij het vuurwerk, maar ik laat haar liever slapen.

Allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst en op naar een geweldig 2013.
pi_121027173
Mn baby is hartstikke wakker :( stom vuurwerk

Zo maar weer eens een poging doen tot slapen..

Gelukkig 2013!
pi_121027296
Gelukkig nieuwjaar meiden!

Mijn uk is er dwars doorheen geslapen, en t ging hard hier in de straat! Ongelofelijk!

Vervelend marjoleintje! Hopelijk wil ze dan wel n beetje uitslapen.
pi_121027592
Gelukkig nieuwjaar!
Hier een wakkere baby nu net. Wel door t vuurwerk heengeslapen. Nu fles en zo weer naar bed!
2 glazen champagne...voeden leek me geen goed idee :P

Oudste ligt tot zn oren onder de dekens (zelf gedaan, geniaal!). Gelukkig gelijk gaan slapen vanavond,daarvoor was ie een beetje bang.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:53:05 #180
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121028393
Gelukkig nieuwjaar!

Vervelend Marjoleintje! (wel toffe foto trouwens ;) )

Cristel heeft overal doorheen geslapen, slaapt nu nog steeds. Binnen viel het qua geluid nog wel mee gelukkig ;) En er waren een aantal harde knallen te horen.

heb net de jongens op bed gebracht, die hebben vanaf vanmiddag rotjes en grondbloemen staan afsteken :P
pi_121028832
Hopelijk hebben de meeste kindjes geen last van het vuurwerk
Marjo Wat een leuke foto

Lisa is van kwart voor 8 tot 1 uur wakker geweest die wilde niet slapen was boos etc en ineens uit het niets werd ze enorm vrolijk en blij. hebben nog samen gedanst en gezongen op guus meeuwis en ze was de eerste die een gelukkig nieuwjaar kreeg haha. daarna nog even buiten vuurwerk gekeken en eindelijk om 1 uur onderweg naar huis is ze in slaap gevallen. Ze heeft het super gedaan ondanks het wakker zijn.
pi_121030409
Gelukkig nieuwjaar! O+

Mijnes gaf ook geen kik ^O^
Ik wens iedereen een vrolijke en uitgeslapen baby toe om het nieuwe jaar mee te beginnen!
pi_121030651
en toen werd mijn baby ineens om 3.30u wakker voor n voeding. Misschien toch wat ontregeld door oud en nieuw..
pi_121030714
Gelukkig nieuwjaar! Luc is na zijn voeding van half 1 gelijk in slaap gevallen.. Vanaf 19h tot 0:30 heeft hij niet geslapen en was hij super onrustig. Het enige wat hielp was rondjes lopen terwijl hij in de draagdoek zat. Dat heb ik dus ook de hele avond gedaan...
pi_121031254
Gelukkig nieuwjaar gewenst!

Zag leuke foto's voorbij komen...en ja Nanadu inderdaad. Hoe zou het gaan..

Hier ook onrustig ukje, van 19.30-20.15 geprobeerd haar in slaap te krijgen. Uiteindelijk gelukt...om 23.45 wordt ze wakker voor eten. Dus ja, ben gaan voeden en ik heb geen vuurwerk gezien :P Ze viel weer in slaap en ik maar hoooopen dat ze zou blijven slapen. Het ging hárd joh! Stom vuurwerk. Maar ze heeft volgens mij lekker geslapen, tot 7 uur! Om 8.30 gaat ze weer naar bed, en kruipt de mama ook even terug :O
pi_121031277
Goed begin van het nieuwe jaar .. Uitgeslapen tot nu :D
pi_121031326
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 08:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed begin van het nieuwe jaar .. Uitgeslapen tot nu :D
+1 c_/
pi_121031346
Gelukkig nieuwjaar!

Meisje sliep er dwars doorheen. Om 20 uur gisteravond lag ze erin en om kwart voor zeven vanochtend werd ze pas wakker. En het ging nou niet bepaald zacht, ze slaapt ook nog eens aan de straatkant. Goed gedaan!
pi_121031440
Na de fles is ze lekker gaan slapen tot 8uur. Was wel lekker :D daarna gevoed en weer terug gelegd, nu slaapt.ze nog.
Jammer dat peuter om half 9 wakker was :D (en toen ik dat tegen mn vriend zei, zei hij: he wat zei je. Ik herhalen. Hij: hoe laat is het? Voelt.als.half 4. En toen sliep ie weer :') mannen...)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 09:27:05 #190
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121031449
Hier boven verwachting goed gegaan. Ze ging uiteindelijk lekker slapen rond 7 en werd om half 9 wakker van een knal waarvan de ramen trilden (de babyfoon bleef maar storingsmeldingen geven de hele tijd, die kon het geluid niet aan). Toen wilde ze niet meer slapen en hebben we haar uiteindelijk mee naar beneden genomen en in de wandelwagenwieg gelegd. Sliep als een roos verder O+, denk dankzij het achtergrondgeluid. Om 22:30 werd ze wakker voor een voeding en sliep gelijk verder. Half 4 voor een voeding (die is helaas standaard weer tegenwoordig :'( ) en daarna was het half 8. Nu slaapt ze alweer O+.

Het is gelukkig weer voorbij, op naar weer een ritme :P.
pi_121031482
Fijn al die kindjes die geen last van het.vuurwerk hadden :D

Hier was op gegeven moment een knal, het huis trilde gewoon, en allebei gewoon doorheen slapen he :D
Het was hier om half 3 ook wel weer.rustig. Wel tot 1 uur echt vuurwerk. Aan de overkant van het parkje waar ik aan woon hadden ze echt heel veel en moois.
Werd t overal minder kwam er daar echt super mooi vuurwerk
pi_121031483
Luuk was de hele avond onrustig, maar dat is hij al een paar avonden. Om 23.30 wilde hij drinken, dus aangelegd. 2013 ging hij al drinkend in O+ . Vlak na middernacht heb ik hem in bed gelegd, en om 4'15 kwam ie weer. Sofie werd wakker,en die heeft met open mond naar het vuurwerk gekeken. Ze bleef maar roepen:nog eentje..... Ze,liet zich ook prima weer wegbrengen.
*poef* nu is het weg
pi_121031610
Hier is het ook beter gegaan dan verwacht. Tot 0.15 heeft hij door alles heen geslapen, toen gevoed en wonder boven wonder ging hij zonder morren weer slapen! Wel nog speentje moeten geven om ca. 1.30 (nog steeds knallen) en 4 uur (eindelijk stil). Om 5.30 werd hij weer wakker en heb ik hem bij ons in bed genomen. Toen konden we nog slapen tot 8 uur. Eigenlijk een heel normale nacht :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 januari 2013 @ 10:07:05 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121031612
Gelukkig 2013 allemaal!

Vorig jaar was ik hoogzwanger. Vind het wel heel raar dat Midas' geboortejaar nu ten einde is. Vooral omdat hij bijna het hele jaar heeft meegemaakt. O+

Volgend jaar wil ik wel weer een oud & nieuw met alcohol.....

Hij heeft overal door heen geslapen. De knallen dreunden door de babyfoon maar behalve wat verstoorde bewegingen heeft hij overal doorheen geslapen.
pi_121031794
Wij lagen er om 2 uur weer in. Kostte wel flink moeite om Faye weer in slaap te krijgen. Daarna doorgeslapen tot 06:30, een voeding en om 07:30 wakker. Best netjes! Ik mocht daarna nog even blijven liggen O+

En ik heb ook wel weer zin in een glas echte bubbels met O&N, die Jip en Janneke zooi (roze) is maar vies :P Maarja, Faye drinkt nog zo enorm vaak en was gisteren heel erg onrustig dat ik het niet aan durfde, volgend jaar weer een kans :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:08:19 #196
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121031988
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Mevrouw was danzij haar sprong van gistermiddag 12uur tot ongeveer middernacht wakker :') om half 6 een fles en half 12, toen het vuurwerk begon sliep ze toch diep ineens! XD raar kind Haha :+ en tot net geslapen.. Wij waren wakker tot half3, fles, en daarna kwam ze nog rond half 7 en 10u(laatste was een peopluier :P)
pi_121032740
Zo, allemaal eerste nieuwjaar gehad hier! :)
Geen missende baby-vingertjes? ;)

Fijn dat jullie allemaal nog wel ok geslapen hebben! Hier niet heel veel geslapen (veel te gezellig tot 3:30 ;) ) maar ik heb de laatste tijd wel minder geslapen dan dat, dus voel me prima :)
pi_121032850
Gelukkig 2013 iedereen! *O* O+
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:21:28 #199
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121032996
Pff...net anderhalf uur bezig geweest met mijn baby naar bed brengen :'). Ze was heel moe, gapen en oogjes wrijven en miepen maar eenmaal in bed wilde ze alleen maar spelen. Normaal had ik haar er na een half uur weer uitgehaald om het later nog eens te proberen maar toen ik haar oppakte bleef ze wrijven en gapen. Ze heeft geloof ik 6 rondjes om haar as gedraaid O+ en viel toen éindelijk in slaap, met haar benen aan het hoofdeinde :D. Niet te geloven hoe lang zij tegen de slaap kan vechten. Wat een doorzetter ;) :D
pi_121033172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pff...net anderhalf uur bezig geweest met mijn baby naar bed brengen :'). Ze was heel moe, gapen en oogjes wrijven en miepen maar eenmaal in bed wilde ze alleen maar spelen. Normaal had ik haar er na een half uur weer uitgehaald om het later nog eens te proberen maar toen ik haar oppakte bleef ze wrijven en gapen. Ze heeft geloof ik 6 rondjes om haar as gedraaid O+ en viel toen éindelijk in slaap, met haar benen aan het hoofdeinde :D. Niet te geloven hoe lang zij tegen de slaap kan vechten. Wat een doorzetter ;) :D
+1 en weer al bijna een uur bezig
pi_121033255
Herkenbaar, hier ook een baby die heel moe is maar echt niet wil slapen. En daar wordt ze enorm gezellig van :')
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:49:30 #202
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121033396
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:34 schreef SupremeEvil het volgende:

[..]

+1 en weer al bijna een uur bezig
OMG...die twee van ons gaan wat slapen enorm gelijk op. Sterkte...Hier was ze na 5 minuten alweer wakker :'). Nu ligt ze in de box übervrolijk te zijn...

Had je nog nuttige tips gevonden in dat boekje?
pi_121033479
Het wel bekende ritme en regelmaat he ;). Wij houden nu aan: wakker en voeden, knuffelen, spelen en weer slapen. En das een cyclus van 90 minuten. Alleen het zelf gaan slapen is nogal een ramp, das wennen zonder dat je in slaap gepinkt wordt. Sta nu al anderhalf uur in dr kamertje, maar volgens mij kan ik dr net zo goed uit vissen. Ze heeft net nog gepoept ook :{
pi_121033494
C heeft het prima gedaan. Ze was wakker geworden om 00.20 dus toen hebben we samen vuurwerk gekeken en ze heeft een uurtje beneden op de bank gezeten bij het bezoek. Daarna borst gehad en is uit zichzelf gaan slapen en meldde zich om 8 uur vanmorgen.
Nu wel een beetje uit haar sas, te kort ochtendslaapje. Net gedoucht met haar en nu liggen we naakt in bed, beetje tutten.

Krijg meteen een grijns van oor tot oor hier :')

En iedereen een gelukkig, gezond en mooi 2013 gewenst *O*
pi_121035922
Fijn 2013 allemaal! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef Marjolijntje het volgende:
:D
Ik wenste vorige kerst en jaarwisseling weer heel hard dat we dit jaar met z'n drietjes zouden zijn en het is eindellijk gelukt O+ O+
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:51:57 #206
30252 Soempie
Procreating
pi_121035947
O+

Een heel goed 2013 allemaal.
pi_121036648
Een heel goed 2013 iedereen,

Had nog helemaal iet gezegd wat een lieve en schattige uk van Phaidra voorbij kwam.

Hier ook slaapperikelen. Schijnt niet de dag van de grote slaapjes te zijn :P. Gisteravond eerst geslapen terwijl we aan het eten waren maar vanaf 21 uur ofzo was het klaar. Toen pas weer om 22.30/ 23 uur. Vanochtend lekker uitgeslapen tot 8.15 uur met uiteraard bv onderbrekingen s'nachts/ s'ochtends. S'ochtends 10 minuutjes geslapen en vanmiddag na de buitenwandeling nog eens zoveel tot een kwartier/ 20 minuten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121036902
Ik heb me toch een jengelkind vandaag! Ze is heel hangerig en wil de hele tijd vastgehouden worden. Volgens mij is ze moe, en dat terwijl ze toc haar dutjes gewoon heeft gedaan die ze anders ook doet. En nog langer zelfs dan anders..
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:54:46 #209
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121037505
Wat lastig van dat niet slapen, :* voor diegenen die het nodig hebben!

Kwisted misschien een sprongetje? Of niet?
Hier kenmerkt een sprongetje zich iig altijd door veel hangerigheid, huilen, en idd enorm vechten tegen de slaap terwijl ze driedubbele wallen heeft :') En maar openhouden die ogen! :o :X
pi_121037692
Ze ligt nu al n half uur op me te slapen. Als ze wakker wordt ga ik haar even tempen. Hoop niet dat ze ziek wordt, want ik begin donderdag weer met werken..
N sprongetje zou ook nog kunnen inderdaad!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 16:04:57 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121037789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:01 schreef Kwisted het volgende:
Ze ligt nu al n half uur op me te slapen. Als ze wakker wordt ga ik haar even tempen. Hoop niet dat ze ziek wordt, want ik begin donderdag weer met werken..
N sprongetje zou ook nog kunnen inderdaad!
Achgos.. Hoop ook niet dat ze ziek wordt! :* Jeutje, donderdag alweer? Wat gaat de tijd hard zeg.. succes alvast joh!
pi_121038351
Gelukkig nieuwjaar!

Fijn dat er een aantal door het vuurwerk heen sliepen!

& jammer dat sommige slaapjes vandaag een gedoe zijn :(

S werd gister vaak wakker, er waren hier hele harde klappen. Van het siervuurwerk werd ze niet wakker en we hadden de muziek van de babyfoon aan, maar die enorme klappen..pff
Vannacht om 12uur sliep ze wel overal doorheen maar dat was meer siervuurwerk & om half2 weer een harde klap dus toen heeft ze bij mij geslapen

nu overdag slaapt ze gelukkig wel redelijk

kwisted
oh wat sneu :(
en donderdag alweer werken? wat gaat de tijd hard pff
pi_121039269
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:04 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Achgos.. Hoop ook niet dat ze ziek wordt! :* Jeutje, donderdag alweer? Wat gaat de tijd hard zeg.. succes alvast joh!
Toch niet ziek! Haha ze heeft een uur op mijn arm geslapen, na haar dutje van 40 min! Ze werd hard huilend wakker, toen zag ik de bui al hangen. En net toen ik de thermometer ging pakken begon ze te lachen en te kletsen. Pff ze houdt me gewoon voor de gek :P

Ja donderdag weer beginnen en dan meteen 4 dagen achter elkaar werken. Wordt een hele kluif denk ik
pi_121039376
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier was ik iets te optimistisch over het slapen, 's middags ging het prima, maar later werd het een te groot kabaal. Dus M. heeft gezellig oud en nieuw gevierd op de arm van mama en papa, klaarwakker, lampjes van het vuurwerk waren ook erg interessant.

En gelukkig nadat het ergste kabaal over was en hij weer in zijn eigen bed lag sliep hij wel zo weer tot half acht en daarna tot half twaalf :)
pi_121042110
zo het dametje ligt weer in bed!

Ze lag zo lief te spelen in de box. En toen rook ik het he.. :X die ontzettende poeplucht!
En ik dacht al, ohjeej ze heeft een flutpamper aan van de kruidvat, die lekken bij haar altijd de poep! Snel opgetild.. maar alles zat al onder! Nieuwe witte romper, broekje, shirtje, zelfs het boxkleed zat onder! Snel op het verschoningkussen met een wit hydrofiel eronder (die kan ik tenminste uitkoken, en kost geen drol mocht het niet meer schoon worden). Nou de hydrofiel was ook nog doorgelekt. Dus het aankleedkussenhoes en de hydro konden meteen met de kleertjes de was in. F.leur maar gelijk in badje gedaan, want we zaten toch tegen bedtijd aan.
Daarna plast ze na het badje over mijn (8> heen. Hahaha toen moest ik echt hard lachen. want dat kon er ook nog wel bij. Hij gaf er niks om trouwens :P . Maar toen ze daarna ook nog een flinke scheut melk over hem heen spuugde was hij toch ook wel zo van :{
_O-
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:39:06 #216
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121042191
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Toch niet ziek! Haha ze heeft een uur op mijn arm geslapen, na haar dutje van 40 min! Ze werd hard huilend wakker, toen zag ik de bui al hangen. En net toen ik de thermometer ging pakken begon ze te lachen en te kletsen. Pff ze houdt me gewoon voor de gek :P

Ja donderdag weer beginnen en dan meteen 4 dagen achter elkaar werken. Wordt een hele kluif denk ik
Achgos.. Haha herkenbaar :+ Hihi!
Zo pittig.. Succes! :*

En om wat een poepfiasco joh xD :o
  dinsdag 1 januari 2013 @ 19:00:43 #217
30252 Soempie
Procreating
pi_121042878
Kwisted _O-
Goed begin van het nieuwe jaar. :D
  dinsdag 1 januari 2013 @ 19:14:57 #218
30252 Soempie
Procreating
pi_121043362
Net zo grappig: M. heeft een speelgoedtelefoon (een soort ouderwets mobieltje met draaischijf in de hoorn). Hij draaide aan de schijf en gaf hem vervolgens aan mij. Ik deed net of ik z'n papa aan de lijn kreeg en gaf de telefoon terug. Loopt hij met het telefoontje naar z'n papa en geeft het ding aan hem. Papa zegt iets tegen mij in de hoorn en geeft hem terug aan M. Vervolgens loopt M. weer naar mij, geeft me de telefoon, enz, enz. :D
pi_121045272
Kwisted, jeetje wat een poepverhaal.

Soempie wat lief van M.

Zolena fijn dat je baby in ieder geval in een goede bui was. En toch lekker slapen nadat het kabaal klaar was.

Zoe fin dat S. Er redelijk doorheen sliep.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:11:53 #220
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121045360
_O- Kwisted, ik zag het beeld ook al helemaal voor me :P

Soempie, wat schattig! En slim :Y

Ik ontdekte vanavond bij Cristel 2 tanden! 1 boven en 1 onder :o
pi_121045386
Een heel gelukkig 2013 voor jullie allen *;
pi_121045847
Lekker Kwis :9

Telefoon voor beginners O+ O+

Mijn verlof zit er voor 1 2/3e op, het gaat veel te snel :{

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ophelia_ op 01-01-2013 20:36:15 ]
pi_121045931
Ik moet volgende week weer beginnen met werken.. Bluhhhh.
Morgen en vrijdag gaat Luc "wennen" op het KDV....
pi_121046497
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Skoap het volgende:
Gets, gaat snel opeens dan.. Sterkte morgen!

Soemp, wat schattig O+.

Kwisted :') :D. Zoiets hadden wij vanavond ook. Hij had al 3 dagen niet gepoept, dus het was wachten op de explosie... Ik heb de romper en hydrofiel maar weggegooid, geen zin in boenen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121049197
Skoap succes voor jou en Luc met wennen morgen.

Heeft er hier iemand een co-sleeper gebruikt en hoe deden jullie dat toen je kind mobiel werd met kruipen enzo? Kind wordt hier het liefst liggend in slaap gevoed. Als ik zittend voed valt hij ook wel in slaap alleen krijg ik hem vaak niet slapend het bed in zijn kamer in. Het is natuurlijk met name overdag en s'avonds als wij niet in bed blijven liggeneen risico. S'nachts maak ik me er niet druk om, dan kruipt hij echt niet over ons heen (tenminste niet zonder dat wij wakker worden).

Wij gaan nu ook alvast weer traphekjes neerzetten. Nog een beetje oefenen en meneer sjeest door de kamer op zijn buik :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:40:11 #226
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121049301
* PureEvil wordt wakker...
Shit! Traphekjes :X Ik moet ze ook nog kopen, en ik heb een rottrap..geen idee hoe ik de hekjes kan vastmaken :o
pi_121049507
Hier hebben we ook alleen boven een traphekje omdat ik geen idee heb hoe ik hem beneden vast zou kunnen maken :D
pi_121049967
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef Rixtje het volgende:
Hier hebben we ook alleen boven een traphekje omdat ik geen idee heb hoe ik hem beneden vast zou kunnen maken :D
Wij hebben nu ook alleen hekjes op de 1e verdieping naar beneden toe eentje en eentje om de trap naar zolder af te sluiten. Beneden kunnen wij de woonkamerdeur dicht houden, dan hoeven we geen hekje.

PE wij moeten ook nog een oplossing vinden voor de reiling op de 1e verdieping, hij kan daar tussen de spijlen doorkomen. En hekje onderaan de zoldertrap wordt ook nog een leuke uitdaging.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:58:20 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121050280
Soemp, wat knap van M. O+

Kwisted, lekker begin van het jaar :D

Traphekjes staan hier al een tijdje. Vooral zodat M boven vrij kan rondkruipen terwijl ik in de kamers aan het rommelen ben. Hoef ik niet te wachten tot hij slaapt zodat ik op die momenten zelf ook mijn rust kan pakken.
pi_121051336
Schattig Soempie, loopt M al ? :D :?
pi_121053598
Ik moet maandag weer werken :o

En donderdag gaat M wennen bij het KDV :o

:{ ik wil niet!

Hij heeft wel echt een stel goeie dagen weer achter de rug. Vrolijk, goed geslapen, goed gedronken, gewoon de leuke baby uitgehangen. ^O^

Ik moet nog van die labeltjes regelen om de fles en kleding etc voor het KDV te merken. Iemand een tip? Want dat moet natuurlijk wasbaar zijn, bedenk ik me net.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 01-01-2013 22:59:35 ]
pi_121054092
Soempie O+

Succes voor de bijna moeten werkende moeders! Ik vond t heel erg meevallen (maar goed, zijn ook maar 2 dagen).

Wij hebben 3 traphekjes, ook pas sinds ie een maand of 13, 14 was...
1 op zolder, 1 naar zolder en 1 op de 1e verdieping.
Zolder omdat ze daar slapen
pi_121054435
Wij hebben de mazzel dat we een zolder hebben met deur en vaste trap en de klink zit vrij hoog peuter kan er (nog) niet bij

Geert gaat in zijn vooruit de hele kamer door en is lekker alles aan het ontdekken O+
pi_121054829
Rixtje, je kan altijd nog de klink omdraaien als hij er wel bij kan dat hebben wij hier ook naar de trap en bijkeuken toe :) (weet niet of je dat al hebt hoor) Amber is drie en had anders nu dus al aan de klink gekunnen een tijdje nu komt ze niet verder dan de onderkant aanraken
pi_121054938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef Sam1993 het volgende:
Rixtje, je kan altijd nog de klink omdraaien als hij er wel bij kan dat hebben wij hier ook naar de trap en bijkeuken toe :) (weet niet of je dat al hebt hoor) Amber is drie en had anders nu dus al aan de klink gekunnen een tijdje nu komt ze niet verder dan de onderkant aanraken
Dat hebben wij idd ook in de kamer van peuter, hoef k als de baby slaapt het hek niet dicht (en dus ook niet open) te doen.
Maakt altijd zo'n herrie :')
pi_121055037
Op haar kamer hebben wij het ook omdat we boven geen traphekje kunnen plaatsen (iets met afbrokkelende muren en traphekjes die niet boven een trapopening mogen) zo kan ze neit van haar kamer af als we haar smorgens niet meteen horen. verder is lisa altijd beneden of in haar bed aan het spelen als ik boven bezig ben

Vandaag de box en het bedje naar beneden verzet. gelukkig had het bed een middenstand want met mijn rug gaat de box waarschijnlijk nog minder gebruikt worden dan hij al werd. Ik droomde over dat Lisa snachts ineens uit het niet zich omhoog trok en uit bed viel en dat ik haar zo sochtend vond... Sinds dat z zich verbrand heeft lijk ik overal wel gevaar in te zien.
pi_121056065
De rest van de deuren hebben inderdaad de klink omhoog maar die van de zolder zit een tree hoger zeg maar. In ieder geval bedankt voor de tip ;) ik heb de klinken gauw omhoog gedaan toen madam een poging had gedaan de wc schoon te maken en alles zeiknat was omdat ze met de wc borstel de muren gepoetst had :')
  woensdag 2 januari 2013 @ 08:04:22 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121062978
zijn er trouwens nog meer babies die grommen? Vooral tijdens het eten? :@
pi_121063139
Mijn baby gromt aan de borst :D
pi_121064105
Ja! De mijne gromt te pas en te onpas :D Dus ook tijdens het eten :P
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:19:07 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121064294
Oh gelukkig. Het lijkt af en toe toch al net een hondje dat hijgend opkeek afgekropen komt en zich dan aan je benen optrekt. Als ie een staart had zou hij kwispelen zeg maar... O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 02-01-2013 10:26:47 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:19:49 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121064309
Lex van KD gromde ook bij het eten volgens mij :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121064548
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet maandag weer werken :o

En donderdag gaat M wennen bij het KDV :o

:{ ik wil niet!

Hij heeft wel echt een stel goeie dagen weer achter de rug. Vrolijk, goed geslapen, goed gedronken, gewoon de leuke baby uitgehangen. ^O^

Ik moet nog van die labeltjes regelen om de fles en kleding etc voor het KDV te merken. Iemand een tip? Want dat moet natuurlijk wasbaar zijn, bedenk ik me net.
Wij hoeven niets te labelen. Elke baby heeft een eigen plastic bak in een kast en daar zitten al zijn spulletjes in. Flessen hebben ze daar, dus die hoeven we niet zelf mee te nemen. Ideaal!

Maar als je ze toch nodig hebt, in de Wij zit volgens mij altijd wel een aanbieding voor naamlabels :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121064561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Skoap het volgende:
omg wat gaat dat snel! Volgens mij schelen onze jochies een dag (Luc is van de 18e toch?) en ik begin pas in mrt weer. Maar ik had verlof met 36w en heb nog 4w vrij genomen nu.

Mijn baby was een engeltje met oud en nieuw: we waren bij vrienden en hij sliep van half acht tot een. Toen werd hij langzaam wakker dus dat vonden we een mooi moment om naar huis te gaan. Thuis gevoed en meneer sliep tot zeven uur, weer voeden en toen tot tien uur :) ^O^

Gelukkig nieuwjaar trouwens allemaal! Dat het bij iedereen maar voorspoedig mag gaan komend jaar.

En wie had het nou laatst over een babyboom in de vriendenkring? Bij ons ook, in mijn omgeving worden er tot augustus al zes baby's geboren. Gaat echt hard opeens. Ook al een paar tweede kindjes zelfs. Ik sla nog even over, haha.
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:32:41 #245
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121064590
Ik ben tevreden over de labels van goedgemerkt ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121064831
Skoap succes met wennen.

Wij hebben geen trap *O*
pi_121064851
Wij hebben labels van labelfriends, bevallen hier prima. Hadden we een kortingsbon van uit een van de zwanger/baby dozen geloof ik. Maar momenteel merk ik alleen de melkflesjes voor de borstvoeding die daar in de koelkast staan. De rest van haar spulletjes zitten in een mandje met haar naam erop :) Ook drinkflessen hoef ik niet mee te geven, ons KDV heeft Aventflessen en daar drinkt Faye ook uit.
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:26:38 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121065580
Midas wil me van alles vertellen maar ik begrijp niet waar hij het over heeft.....

En hij geeft kusjes aan zijn knuffels. En papa heeft er ook al een gekregen. Ik nog niet. Ik wil ook een natte kwijlkus.
pi_121065728
Wat super lief Kyara. O+
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:03:48 #250
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121066424
Pfff. Even een egopost hoor.. ;( sinds een paar dagen weer ontzettend last van mn bekken. Bah. Ik ben een paar weken terug wel van de trap gevallen op mn stuitje (gelukkig zonder M.), maar een andere reden waarom ik ineens z'n last heb kan ik niet bedenken. Gatverdamme. Kutzooi. ;(
Morgen afspraak bij de fysio.
pi_121066442
Haai dames!
Wel meegelezen, geen kans gehad om te reageren.

Natte kwijlkusjes van Midas O+

Nieuwbakken mama's die alweer aan het werk moeten binnenkort -O-
Voordat D geboren was dacht ik er heel makkelijk over. 32 Uur in de week werken? Makkelijk :Y)
En nu ze er is .... :{w
Alhoewel ik er wel de meerwaarde van in probeer te zien, van het weer aan het werk gaan. Andere (nieuwe) mensen ontmoeten, weer met een verhaal thuis komen i.p.v. tegen je man vertellen hoeveel peop- en plasluiers ze heeft gehad.
En met het oog op de toekomst natuurlijk. Als D later groot en zelfstandig is, is het wel zo fijn als ik ook weer aan de bak kan. Met een gat in mijn cv van, laten we zeggen 15 jaar, zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.

Mineola dat van die babyboom in de vriendenkring was ik! :)
Zie je wel, nieuwjaar nodigt uit tot het bekend maken van en stoppen met de pil en zulks (was bij ons het geval tenminste :') ).. Kei leuk!

Pfff mijn format/C blunder lijkt mee te vallen, dankzij een speciaal recoveryprogje toch nog wat foto's terug kunnen vinden. Het ging voornamelijk om foto's die ik in de afgelopen 2 maandne met mijn mobiel gemaakt heb. Heb niet alles terug gevonden, maar een groot deel wel gelukkig! :)

Het lijkt wel of D steeds langer blijft slapen :o
Was het eerst nog 6 uur .. half 7.
Ze presteert het al een paar dagen om tot half 8/8 uur te blijven tukken? :o
pi_121066470
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Even een egopost hoor.. ;( sinds een paar dagen weer ontzettend last van mn bekken. Bah. Ik ben een paar weken terug wel van de trap gevallen op mn stuitje (gelukkig zonder M.), maar een andere reden waarom ik ineens z'n last heb kan ik niet bedenken. Gatverdamme. Kutzooi. ;(
Morgen afspraak bij de fysio.
-O- .. Denk je er eindelijk vanaf te zijn naj e bevalling, begint het weer :{
Knudde, hopelijk kan de fysio uitkomst bieden!

Vanmiddag komen de dames van de pufclub gezellig bijkletsen hier thuis. En over een uur staat met ex op de stoep met zijn vriendin (kan het daar nog altijd goed mee vinden :) )
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:11:51 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121066619
Enf, wat balen. Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen.

Ik vond het in het begin trouwens verschrikkelijk om weer aan het werk te moeten. Ik wilde echt het liefst thuis blijven. Maar toen ik eenmaal een paar weken aan de slag was en we een ritme te pakken hadden was het ook wel weer fijn om weer aan de slag te gaan. Maar het heeft me echt wel veel moeite gekost hoor. En dat terwijl ik voorheen ook altijd stoer riep dat ik allebei 32 uur wilde werken. Ik vind 24 uur momenteel meer dan genoeg (zeker met 2 uur reistijd per dag er nog bij). En nu is het wel lekker om weer thuis te zijn natuurlijk.
pi_121067045
Mineola klopt, luc is van de 18de. Lekker hoor dat jij pas in maart weer aan de slag moet.

Enf wat klote :(

Ik ga 36 uur werken, 4 x 9 en mijn man ook... De zin is nog ver te zoeken...

Nou ik ga Luc zo maar eens wegbrengen. Eerst samen nog even lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan O+
pi_121067936
Succes Skoap :*

Ik ben maar eens aan het rondmailen om te kijken welke kdv's er plek hebben. Maart (of nog liever: mei) dat lijkt me ook wel wat :Y
pi_121069209
Tis bij mij juist andersom. Ik had veel zin om weer te gaan werken na mijn verlof en de eerste weken vond ik het inderdaad ook heerlijk. Maar nu ik weer een tijd bezig ben mis ik haar steeds meer en denk ik veel vaker dat ik toch ook nog wel meer thuis wil zijn. Ik werk nu 32 uur verdeeld over 3,5 dag, maar soms ook fulltime 4x9.
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:45:52 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121069442
Twink ja idd.. ik dacht echt dat ik er vanaf was. Vind het ook zo raar dat het nu ineens op komt zetten..

Gezellig, veel plezier vanmiddag! :*

Kyara: wat schattig.. :D en thanks. :*

Skoap ja echt balen -O-
Zo, das veel werken joh.. Succes vast met wennen van Luc! :*
pi_121071562
Clauwhee, bij mij hetzelfde hoor! Ik heb ook weer zin om te gaan werken, maar maart is vroeg genoeg :) vind het nog wel even lekker om thuis te zijn tot dan. Ik ga 32u werken, man werkt al 36u in 4x9 dus we hebben beiden een dag vrij.

Ophelia, kan je bij jullie nu nog bellen naar een kdv voor een plekje?! Wow... Hier zijn echt nog wachtlijsten. Wij hadden ons in mei met 8w zwangerschap al ingeschreven bij een stuk of vier en waren heel blij met een aanbod bij onze nr 1, dat was half december.
pi_121078521
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:29 schreef Skoap het volgende:
Mineola klopt, luc is van de 18de. Lekker hoor dat jij pas in maart weer aan de slag moet.

Enf wat klote :(

Ik ga 36 uur werken, 4 x 9 en mijn man ook... De zin is nog ver te zoeken...

Nou ik ga Luc zo maar eens wegbrengen. Eerst samen nog even lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan O+
Hoe is het gegaan ?
pi_121080343
SPOILER
pi_121080441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:55 schreef Mineola het volgende:
Clauwhee, bij mij hetzelfde hoor! Ik heb ook weer zin om te gaan werken, maar maart is vroeg genoeg :) vind het nog wel even lekker om thuis te zijn tot dan. Ik ga 32u werken, man werkt al 36u in 4x9 dus we hebben beiden een dag vrij.

Ophelia, kan je bij jullie nu nog bellen naar een kdv voor een plekje?! Wow... Hier zijn echt nog wachtlijsten. Wij hadden ons in mei met 8w zwangerschap al ingeschreven bij een stuk of vier en waren heel blij met een aanbod bij onze nr 1, dat was half december.
Ik had weinig keuze, weet pas sinds een week of wat dat ik terug mag komen ;) Maar ik heb de mazzel dat ik opvang nodig heb op de dagen dat veel ouders vrij zijn.
pi_121081862
Bwuh. Stomme boventanden. Herkent iemand dit: Billie kwijlt gigantisch veel momenteel door boventanden die nog niet willen, maar wel komen. Nu heeft ie onder z'n mondje een plekje wat een beetje dik en wat schraal is. Aan het eind van de dag is het ook schraler dan aan het begin van de dag.

En het zit sinds gisteren ook boven z'n bovenlip.

Iemand? Ben al aan de sudocrem enzo maar misschien is dat wel heul nie handig.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_121082076
Kan het niet iets van herpes ofzo zijn?

Amber heeft dat ook vaak en begint met vlekken daarna pas zweertjes etc.

Misschien kan je er een beetje babyzalf van bepanthen opsmeren dat vind ik zoweizo fijner werken:)
pi_121082162
Nope, want dan had er een besmettingsbron moeten zijn. Je bedoelt een koortslip hm?
Er zijn geen zweertjes. Het schilfert een beetje. Dat wel.

Bepanthen kan ik morgen wel 's proberen indd.
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:42:28 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121082284
Ik smeer vaak een beetje vazeline op schrale plekjes.

dankje Sam.
pi_121082382
Vervelend kuukske :(

Bedankt voor de link Sam!

En kdv/gastouder regelen.. Moet ik ook nog doen. Weet sinds kort dat het oppassen niet doorgaat nml..
pi_121082604
Hij gaat niet naar het kdv dan kuukske? ik bedoeld inderdaad een koortslip:)

Vaseline kan ook maar als je niet zeker weet wat het is sommige vlekjes moeten indrogen en vaseline maakt het vet Maar ik ben niet zo heel bekend met vlekjes buiten herpes en allergenen }:|

Vervelend zoe dat ze nu naar een kdv moet. Wil je zus niet meer oppassen?
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:52:10 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121082680
Voor mij klinkt het als een schraal plekje door het kwijlen. Die heeft Midas ook als ie veel kwijlt of met zijn tong buiten zijn mond hangt ( :') )
pi_121082720
Enf, dat is balen. Beterschap!

Skoap hoe bedoel je de zin is nog ver te zoeken? Hoe is het gegaan?

Ophelia, succes met kdv vinden. Gelukkig maar dat je terug mag komen.

Kyara, leuk dat grommen. Mijn zusje vond mijn peuter piepen als een muisje als baby en deze baby vind zij klinken als een katje, ook charmant.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121082733
Dat kan altijd natuurlijk klinkt ook wel logisher maar omdat het ook boven de lip zat dacht ik daar niet zo aan :P
pi_121082885
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hij gaat niet naar het kdv dan kuukske? ik bedoeld inderdaad een koortslip:)

Vaseline kan ook maar als je niet zeker weet wat het is sommige vlekjes moeten indrogen en vaseline maakt het vet Maar ik ben niet zo heel bekend met vlekjes buiten herpes en allergenen }:|

Vervelend zoe dat ze nu naar een kdv moet. Wil je zus niet meer oppassen?
Nee. Geen kdv hier.
Zelf ben ik wel drager en abonnee op koortslip, dus ik snap wel wat je bedoelt. :)

Kyara, ik gok ook op kwijl/speen combi. Bepanthen zit er al op. Mannetje kan niet slapen lijkt het ;(.
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:59:15 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121082986
heeft ie last van de tandjes? sneu

Bij Midas komt er ook weer wat door geloof ik. Heeft er niet echt last van maar voelt wel wat warm aan in combinatie met de bekende poepluiers.
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:06:55 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_121083292
Kuuks, hier hetzelfde door kwijl/ sabbelen. :Y
pi_121083391
quote:
5s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:11 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan ?
Goed! Het is mij meegevallen en Luc heeft zich goed gedragen. Alleen hij wilde zijn flesje niet leegdrinken. Maar hij drinkt de hele dag al slecht :?
pi_121084303
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Tinuviel het volgende:

Ophelia, succes met kdv vinden. Gelukkig maar dat je terug mag komen.

Waarschijnlijk is het al gelukt :D Mijn eerste keus heeft plek iig, nu een rondleiding plannen om te kijken of ze idd eerste keus blijven.
pi_121084461
quote:
17s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Kyara het volgende:
heeft ie last van de tandjes? sneu

Bij Midas komt er ook weer wat door geloof ik. Heeft er niet echt last van maar voelt wel wat warm aan in combinatie met de bekende poepluiers.
ja verschrikkelijk. Er zitten twee grote, wit glanzende knobbels.

Bedankt voor een stukje herkenning Soemp :).

Nu tijd voor Gerard Butler op RTL 5 dames. :9. Fijne avond !
pi_121084625
Sam
Nee die combi oppassen/werken gaat niet lukken, ze werkt 36u en haar man gaat op de vrije dagen een studie volgen dus geen mogelijkheden meer om op te passen helaas

Mijn moeder blijft wel oppassen gelukkig
pi_121085210
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Skoap het volgende:

[..]

Goed! Het is mij meegevallen en Luc heeft zich goed gedragen. Alleen hij wilde zijn flesje niet leegdrinken. Maar hij drinkt de hele dag al slecht :?
He wat fijn !
Geeft vertrouwen voor straks.
pi_121085265
Hier ook oma en wij om en om. Ben soms bang dat ze "achter" gaat lopen zonder kdv ervaring :@
pi_121085936
Ff zonder bijlezen hoor, maar herkent iemand dit als zgn. tandjesleed? Ik kan zelf ff niks anders bedenken namelijk. Ze slaapt enooorm slecht, maar we zijn ook bezig met een soort regelmaat aan te brengen. Dus daar zou dat ook aan kunnen liggen, maar het is 's middags echt krijsen in bed terwijl 's ochtends zonder problemen gaat. Heeft losse schreeuwtjes/gillen 'ontdekt', niet aan een stuk constant, maar gil pauze gil en dan een stuk of tien keer, waarbij ze heel de buikje aanspant. Drinkt slecht, aan de borst kort en is gauw afgeleid wil rondkijken. De fles is helemaal drama want ze gaat alleen maar kauwen op de speen. Geen koorts trouwens. Gisteren in bad rode vlekjes op dr rug (5e ziekte?) vandaag niks te zien... Bijna 5 maanden overigens (7 januari)

Iig, het is zwaar drama in huize Evil :{
pi_121086015
Skoap fijn dat het goed ging!
D drinkt de ene dag ook beter als de andere. Wellicht dat het morgen beter gaat!

Hier is de dag toch snel voorbij gegaan. Gevlogen mag ik wel zeggen. Gezelligheid met de dames van de pufclub :)
pi_121086094
SE ik denk dat ze in een sprongetje zit klinkt me allemaal erg bekend. En vlekjes op het lijfje tijdens een badje kan komen van de themperatuur verschillen:)
pi_121086107
Kz
Jij/man zijn toch ook groot geworden zonder kdv ervaring van moeders (nu oma) ? :9

SE
Klinkt herkenbaar, niet perse voor tandjesleed maar meer voor die periode.
Op een gegeven moment dacht ik wel.. Pff ze slaapt slecht etc wat is er toch? Toen moest ze huilen en zag ik een tandje O+
pi_121086114
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Hier ook oma en wij om en om. Ben soms bang dat ze "achter" gaat lopen zonder kdv ervaring :@
Mijn jongste gaat ook niet naar een kdv.
Oudste sinds oktober en hij heeft echt geen achterstand. Vanaf t begin draait hij mee.of hij nooit anders gedaan heeft.
Als.ik geen kdv gehad had was ie naar de peuterspeelzaal gegaan.
Maar.eigenlijk vind ik het nu wel beter (ivm de combinatie van dagen op t kdv)

Hier niet zoveel te melden over uk.
Vandaag heeft ze een boontje gehad :D was vergeten een bouillonblokje bij de boontjes te doen, dus kon er wel 1 geven. Ze.vond t maar gek :D ook niks van gegeten, af en toe in dr mond, maar.vooral in dr handen gehad.
Ach ja was meer.voor.de leuk :D
pi_121086413
SE: Buiten het krijsen herkenning, Alles is boeiend: stem, geluid, licht enz enz. ALLES !

Son en zoe: Fijn om te horen. Peuterspeelzaal wil ik ook gaan doen. En naar buurthuis, speelotheek.
Zoe, hahaha, gaat ze later ook op FOK ! :o :D

[ Bericht 0% gewijzigd door kleinzusje op 02-01-2013 21:19:59 (stukje post weg ;-)) ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:51:11 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121088379
Tinu thx :*

Pe wat vervelend, sterkte!

Twink fijn dat t gezellig was!

Skoap fijn dat t goed ging!
pi_121088437
Zoë wat balen dat je nu opzoek moet naar een kdv, gastouder. Heb je al enig idee wanneer je weer moet /kunt gaan werken?

Mango, ik heb ook de stickers van goedgemerkt, bevallen mij prima. Ik heb ze op haar speen, flesjes en maxi-cosi zitten.

Natte kusjes van Midas. Toen ik dat las kreeg ik echt zo'n 'ahhh' gevoel. O+ Sowieso sinds ik zelf moeder ben kan ik me ineens zo goed inleven in andere ouders en babyverhalen in het algemeen. Daarbij komt wel dat ik zielige verhalen/reclames/nieuwsberichten extra erg vind. ;(

SE, ik heb geen ervaring.. maar het zouden zomaar eens tandjes kunnen zijn! Merk je al iets van ander soort poep, rode wangen oid?

Zo en nu zit mijn laatste dag verlof er zomaar op :'( :'( :'( Wat zijn die 3,5 maand voorbij gevlogen, niet normaal! F.leur is nu ook echt al best groot vind ik! Morgen heb ik een vroege dienst van half 8 tot 16.00u en F.leur is dan thuis bij (8> . Vind het wel fijn dat ze gewoon thuis is op de eerste dag, ipv meteen naar het kdv.
Ik heb al geeist dat ik veel fotos gewhatsappt wil, en ik wil op de hoogte gehouden worden. Ik moet om 7u thuis vertrekken, dus dat wordt rond half 7 F voeden en dan gaan. Dan rond 11 en 3 uur kolven op het werk. Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen!! Mijn werkplek is heel 'kolf-vriendelijk', en bijna al mijn collega's gaven borstvoeding en hebben gekolfd. Er is een snoezelruimte voor de cliënten waar ik kan kolven, extra relaxed dus ;) Hoop dat mijn opbrengst voldoet, maar anders heb ik nog zo'n 3 liter in de diepvries liggen :@ Ik ga tijdens het kolven ook lekker even naar huis bellen hoe het gaat.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er best 'zen' onder ben. Ik heb het volste vertrouwen dat het met F.leur en (8> helemaal goed komt! Mijn (8> is de afgelopen week vrij geweest en heeft álles mee gedaan, en dat ging ook super.
Ik ben eigenlijk vooral zenuwachtig om het werken zelf, ik hoop dat ik gemakkelijk weer terug in het ritme kom en niet teveel vergeten ben. Ik moet meteen 4 dagen achter elkaar werken, dat is wel jammer. Ik werk de ene week 2 dagen en de andere week 4dagen. F.leur gaat 1 dag naar oma, 1 naar het kdv en om het weekend is het papa-weekend.

Ik vind het allemaal wel spannend! Dubbel gevoel, zin en toch geen zin..
SPOILER
Wat een verhaal! Entschuldigung! :@
pi_121092085
Kwisted wat een lief cadeautje! En alvast gefeliciteerd met je mannetje :)
Veel succes .morgen! Tuurlujk ga je Fega missen. Maar hopelijk kun je ook een beetje relax aan de slag gaan en beleef je er ook plezier aan. Ben benieuwd hoe het je is vergaan!
pi_121095115
Succes morgen kwisted :* en wat een lief cadeautje
pi_121100566
Oh, natte kusjes van Midas O+. Hier ook lik- kusjes.

Sterkte met de tandjes Kuuk en Billie!

Twink fijn van de gezelligheid.

Skoap, fijn dat het zo goed ging.

Kwisted, fijn dat je vertrouwen hebt, is echt een hele belangrijke voorwaarde. Succes op wer en gefeliciteerd met je lief!

Hier gisternacht wakker door telefoon om 2 uur en niemand aan de lijn :(
En om 3 uur een ketende baby. Waarom heeft hij altijd zulke vreselijke keettijden, om 3 en om 5 uur?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121100680
Werk ze Kwis!

Tinu, dat zijn idd onchristelijke tijdstippen :X
Hopelijk leert ie snel klokkijken :P

:* voor tandjesleed!

Hier vanochtend generale repetitie bij de opvang. Man en ik hadden volledig uitgedokterd hoeveel tijd we nodig hadden om hem gewassen, gestreken en gevoed te krijgen.
Sta ik vanochtend dus 10 minuten te vroeg bij de opvang. :') Fanatiek much?

Nou wachten tot het licht wordt, dan de ramen wassen. En dan kan ik hem alweer zo ongeveer gaan halen.
pi_121101748
Ow,mama's die weer moeten gaan werken.
Wat een heerlijk ver van mijn bed show, ik vind mijn beroep geweldig, maar moet er niet aan denken :@
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:17:46 #293
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121102977
mogguh!

Bah Tinu, schrik je je eigen toch ook kapot als de telefoon gaat midden in de nacht? ...

Cristel is vandaag 10 maanden! *O*

pi_121103170
10 maanden *O*
Wat een grote dame al PE!
pi_121103346
10 maanden *O*

Kwisted, hopelijk gaat alles goed vandaag. Succes ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121103394
Succes Kwis ^O^

10 maanden is al groot :Y *O*

Mijn guppie wil niet zoveel van haar pappa weten, hij mag haar verschonen, afdrogen of met een beetje mazzel met haar rondlopen maar zodra hij gaat zitten zet ze het op een brullen. Sinds kort lust ze ook speentjes, daarmee gaat het iets beter, maar het blijft meer zoethouden dan dat ze het echt gezellig heeft. Ik probeer er zoveel mogelijk voor te zorgen dat ze op uitgeslapen en vrolijke momenten bij hem zit, maar vooralsnog heeft het weinig resultaat. Hij weet ook wel dat het beter zal worden maar voelt zich er volgens mij knap klote bij :{
pi_121105677
Kwisted, hoop dat het goed gaat vandaag ! Fijn dat ze het met je man goed heeft.

PE: 10 maanden !! *O* Bijna een dreumes. Wat zoet dat helmpje.

Ophelia: Geeft man wel eens een flesje ? ( afgekolfd ?).

Tinu: Dan schrik je wel, zo midden in de nacht.

Hier kwam meisje om 2.00 uur en om 5.00 uur. Waar zijn de doorslaapnachten gebleven ? Snik :O
Maar ach, de slaapjes overdag worden langer en ze leert elke dag iets nieuws. Zal dus allemaal wel met elkaar te maken hebben.
Ze is zo super zoet. Om op te vreten. *;
pi_121106230
Ophelia wat naar. Kan me voorstellen dat dat voor hem heel vervelend is.

En tien maanden PE, dat gaat rap! Wat een vrolijke noot!

Mijn meisje is constant aan het judoën met een slappe pop. En ohhh als ze dr zin niet krijgt. Dan wordt pop aan de haren getrokken en weg gesmeten. Kleine doerak is het :D.
pi_121112313
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:02 schreef kleinzusje het volgende:

Ophelia: Geeft man wel eens een flesje ? ( afgekolfd ?).
Gaan we dit weekend inderdaad mee beginnen, ik hoop dat het uitmaakt :Y
pi_121113047
-O- mehn heel verhaal getypt & is nu weg

Kwisted
Succes vandaag :* ! Gefeliciteerd met je man

Geen idee wanneer ik weer moet werken, eind januari naar de Arbo
Autorijden lukt niet en al die km's naar mijn werk fietsen zit er ook niet in :(
Heb wel erg veel zin om te gaan werken.. Maar ik kan er dus niet komen
Misschien dat ik met de dienstauto opgehaald kan worden ( voorstel van manager ) .. We zullen zien

Vandaag formulier voor aanvraag gastouder ingevuld, lijkt ons prettiger dan kdv (qua hoeveelheid kindjes enz)

Tinu
Idd geen prettige tijden!

Mango lekker fanatiek haha

Pe wat een mooie meid!

Ophelia
-O- wat vervelend zeg
Had S bij een aantal mensen,is nu niet meer zo gelukkig,.
Maar dat is toch wat anders dan bij papa, lijkt me heel lastig! :*
pi_121113928
Beetje raar dagje hier vandaag. Mevrouw lijkt berehonger te hebben en haalt om de 4 uur echt niet. Dus vandaag maar om de 3 uur en wat kleinere flesjes :)

En vanavond vroeg in de avond naar de verjaardag van de oma van mijn man. We gaan extra vroeg want wil D hoe dan ook op tijd in bed hebben liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')