^^quote:
Wel knap vind ik!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Xanteh het volgende:
Rollen en tijgerenRollen lukt hier al een aantal maanden maar tijgeren lijkt nog nergens op
![]()
Betreft het slapen, geen borst meer aanbieden maar troosten tot ze weer rustig werd (wel in haar bedje gelaten, gewoon met mijn hand een beetje over haar hoofdje kriebelen en susgeluidjes maken) en daarna viel ze zelf weer in slaap. En heb haar ook veel laten huilen hoor, klinkt niet erg lief maar het huilen duurde steeds korter en bij de derde nacht sliep ze door.
Ze wordt nu rond een uur of 8 wakker en dan troost ik haar maar vanavond was ze zelf na 2 minuten weer stil en is weer verder gaan slapen.
Pff pittig! Maar C had het gelukkig snel door!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Xanteh het volgende:
Zoë: mijn vriend heeft mij de eerste twee avonden ook bijna moeten vast binden hoor![]()
Het is inderdaad erg moeilijk om de miepjes en huiltjes te negeren, je wil al snel troosten en haar weer 'gelukkig' maken. Misschien kan je proberen je vriend te laten troosten en er zelf wel bij gaan zitten? Ik zeg maar wat hoor.
Hoe vaak wordt ze nu wakker dan? Geef je haar dan de borst en drinkt ze dan goed of is het net als bij C een aantal slokjes en dan weer slapen?
Succes ieder geval, hoop dat jullie binnenkort ook weer goede nachten hebben
M heeft nooit rijstebloem gekregen. Vond het zelf niet zonodig en hij deed het goed op zijn flesjes. Ik zou me er niet al te druk om makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Vanaf wanneer gaven jullie je baby rijstebloem?
en jouw vriend heeft geen borst waar ze op terug kan vallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wel knap vind ik!
S laten huilen voelt voor mij niet fijn, ze huilt ook echt met snikken enz als een groter kindje met groot verdriet ipv het 'gewone' babyhuiltje
Ze huilt bij mij ook anders dan bij mijn vriend.
Rond etenstijd eet ze goed als mijn vriend naast haar zit, als ik bij haar zit wil ze borst en miept ze. Loop ik naar de keuken & neemt vriend het over, eet ze haar groente enz op.
Dus ik doe iets verkeerd![]()
(ik reageer op miepen en huiltjes en mijn vriend niet, vriend herkend het wel als er echt iets is, en ik vind het al lastig als ze miept)
Ja dat ook natuurlijk. Maar zodra ik 'weg' ben is ze helemaal happy metquote:Op zaterdag 29 december 2012 06:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
en jouw vriend heeft geen borst waar ze op terug kan vallen
7,5 week --> ongeveer 6 a 7 uur per dag wakker. Is volgens mij erg gemiddeld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef Kwisted het volgende:
Leuk om te lezen als minis gaan rollen en tijgeren, ik verheug me daar al op.
Bedankt allemaal voor de tips over het slapen.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel uur jullie baby wakker is op een dag en dan erbij hoeveel maanden hij/zij is. Bem benieuwd of F.leur inderdaad n wakkere baby is.
Ze is denk ik 9uur wakker op een dag. En 3maanden oud dus
+1quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:43 schreef Zoë23 het volgende:
voor de vermaandagen!
voor S die in haar eigen bedje in slaap viel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Mooi is dat hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
+1![]()
![]()
Ik moet hier vaker "klagen" dat mijn gup overdag slecht slaapt, ze slaapt al twee uur
Whaa, jij aast natuurlijk nog op dat paddenstoelenjasjequote:
Dat kan ik me goed voorstellen ja! Het gaat in dat eerste jaar ook zo ontzettend snel. Van een mini hulpeloos wezentje tot...nouja, zoals je nu M. omschrijftquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het nu best raar in het babytopic. Verhalen over slaapjes, voeding en rollen. Lijkt allemaal zo ontzettend lang geleden als je een bijna-dreumes hebt die probeert te gaan staan, aan je broek trekt en een boekje op je schoot gooit en vervolgens zijn armpjes in de lucht gooit om opgetild te worden en voorgelezen wenst te worden. En toch is het ook allemaal zo kort geleden. Bijna niet meer voor te stellen.
Net zoals ook bijna niet voor te stellen is dat we straks weer 2 inimini babietjes erbij hebben en alles dus weer van voor af aan begint.
Ik ben hier dus voorlopig nog niet weg
maar lurk wel al een beetje mee in het dreumestopic
Vaak spreek ik Nederlands, wat voor mij zo normaal aanvoelt. Merk wel dat het wat beter wordt nu met de baan waarin ik veel meer Duits spreek. En ik probeer nu meer door te pakken omdat ik nu dus voor beide kindjes Duits spreek. Misschien dat het straks ook makkelijker is als ze met elkaar Duits spreken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef Soempie het volgende:
Tinu, wat leuk.En jullie voeden L. en J. echt tweetalig op?
Ze blijft een prachtmeid! Dat veranderd idd nooit! Ik zou ook even niet meer in de box willen liggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Sam1993 het volgende:
klinkt inderdaad goed gewoonmezelf87. Maar hoe het ook geneest het maakt niet uit ze blijft een mooie meid maar het is gewoon jammer ze heeft ook niet meer in de box gelegen ondanks dat de verwarmingskraan dichtgedraaid is haha:P hele dag op schoot of op de grond
Alweer? Nog steedsquote:
Kutquote:Op zondag 30 december 2012 06:52 schreef kaatjejannie het volgende:
En Sonnetje, hoe was je nacht?
Luuk heeft naar me geluisterd. Hij kwam o 3.30 en drinkt nu bij me. en om 3.30 kon ik hem zelfs in bed leggen. Zo fijn. Als ik ziek ben vind ik het niet prettig dat ie bij me ligt.
De afgelopen 2 weken is ze erg verkouden geweest en dronk ze slecht. Dat zie je ook meteen op de groeicurve, ze was 'maar' 230 gram in 3 weken aangekomen. Sinds 2 dagen drinkt ze weer goed en zou ze het liefst 6 x 180/6 drinken! Met die nachtvoeding erbij is het wel even schuiven en puzzelen want dan zou ze op 6 x 180 uitkomen en dat is echt teveel. Vandaag dan ook maar 150/5 x 6 doen met een klein beetje extra water per fles.quote:Op zondag 30 december 2012 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
Drinkt ze wel goed Soesa ?
Hier is het drama.
Dat is idd niet heel veel wat ze drinkt maar prima stats! Mijn baby is 3 cm langer en 1 kilo zwaarder dus op zich kan ze wel iets hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Tinu: excuses![]()
Soesa: Ze komt per dag net aan de 750 ml. 5x 150. Maar ze laat vaak veel staan.
Ze drinkt al van af het begin niet veel, maar groeit wel goed. Is nu 65 cm en 6,5 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat fijn zoe!
Heb je daardoor ook het idee dat je iets meer rust krijgt?
Klinkt hartstikke goed Zoë! Hoe ziet jullie slaapritueel er nu uit als ik vragen mag?quote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Het voelt fijn om niet heel erg lang bezig te zijn met op bed brengen, en als het dan niet lukt dan maar wiegen of wandelen etc. Dit is zoals het voor mijn gevoel "hoort" lekker in haar eigen bedje zonder al te veel gedoe.
Ik weet ook wel dat het grotendeels door mijn pijn&frustratie door pijn komt dat S ook onrustiger was.
Nu mijn vriend vakantie heeft gaat het ook goed en we zijn een goed team. Nu kan S mooi aan het ritme wennen en als mijn vriend weer aan het werk gaat kan ik dit doorzetten
Ik heb Gengigel in huis, dat smeer ik dan ook erop. Maar het zal niet alle pijn voorkomen c.q. Laten verdwijnen denk ik. Hij slaapt nu in elk geval in de co- sleeper.quote:Op zondag 30 december 2012 21:59 schreef Sam1993 het volgende:
Tinu heb je geen tandenspul in huis? hier deed het niks dus heb ik vanuit de huisarts wat gekregen tof spul werkte echt super goed! inmiddels heeft ze er geen last meer van gehad alleen die eerste had ze enorm veel pijn aan.
Dat is ook alles wat je kan doen! Knap hoor, dat je het goed los kon laten. Wij hebben hier vaker dat soort dagen en ik vind het maar lastig, het loslaten.quote:Op zondag 30 december 2012 21:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb mezelf overtroffen door me erin te berusten dat D haar rust toch wel zou pakken als ze het nodig had. Genoeg mogelijkheden gecreeerd daarvoor vandaag
Fijn dat ik het zo kon los. laten
Ditquote:
Klopt, maagklepje sluit nog niet goed. ik heb het destijds op het cb gevraagd en spugen hoort er echt een beetje bij. Zolang je kindje er geen last van heeft tenminste. Tijdje rechtop houden na een voeding kan helpen.quote:Op maandag 31 december 2012 09:38 schreef Soempie het volgende:
ohnee, ik zou me niet direct zorgen maken. Het kan volgens mij zo zijn dat er wat lucht dwars zat of dat ze wat te veel heeft gedronken. Volgens mij sluit het maagklepje de maag ook nog niet goed af, dat moet zich nog verder ontwikkelen (kan iets met een klok en een klepel zijn, wat ik nu zeg?).
Als je kindje verder wel last lijkt te hebben (overstrekken, huilen, enz) en als het wel heel vaak gebeurt, dan zou ik contact opnemen met het consultatiebureau of de huisarts.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:45 schreef Skoap het volgende:
Pfff wat ben ik verliefd op mijn baby
we waren bij mijn ouders vandaag. En mijn vader is iemand die niet snel emoties e.d. laat zien. Maar ik hoef hem Luc maar te geven of hij smelt. Hij heeft vandaag meer dan 1 uur met Luc in zijn armen gezeten en zat de hele tijd naar hem te kijken. *smelt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vindt meneer het vuurwerk helemaal niks, hij schrikt er steeds wakker van.
Octo, gefeliciteerd!!Gek, ik dacht dat ze al even geleden jarig was
![]()
My bad!
Venus in pocketformaat
© loveli
Het lijkt altijd meer bij het spugen omdat er ook maagsappen en speeksel enzo bijzitten.quote:Op maandag 31 december 2012 09:52 schreef ohnee het volgende:
oke, dank dames. ze heeft er verder geen last van. zodra ik haar heb schoongemaakt is ze alweer rustig. alleen snel weer honger. ze spuugt wel een halve fles terug nl.
En anders gewoon go with the flow? Ik merk het ook op feestjes enzo, S. is meteen het middelpunt van de belangstelling. Wat logisch is, want ze is awesomequote:Op maandag 31 december 2012 08:20 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe mijnes het zal doen vannacht... Wij slapen bij mijn ouders.
Hier een paar vermoeiende dagen achter de rug. Een paar avonden op rij eters, en gisteren de verjaardag van mijn man. M heeft daar best last van en is dan veel huilerig en mopperig. En ik merk dat ik dan ook niet gezellig ben. Al dat gehang rond mijn kind, waar ie alleen maar meer stress van krijgt... En aan het eind van de dag ruikt ie naar andere mensen.![]()
En oma's die, juist als ie zo'n huilbui heeft, lief aanbieden om hem de fles te geven. En dan ben ik weer de bitch, omdat ik het zelf wil doen.![]()
Dat lijkt me namelijk net een rustmomentje voor hem. Dus ik even op zijn kamertje voeden, wat denk je, binnen 10 minuten staat er weer publiek omheen. "Drinkt ie goed? Heeft ie genoeg? Slaapt ie al?"![]()
Ik ben echt niet meer goed in feestjes.Lastig ook, want als ik er zo tegenop zie weet ik dat M dat aanvoelt en dan juist zo onrustig wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote Midasquote:Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Het is Midas vanochtend gelukt om -met een beetje hulp- te gaan staan in de box. Het is eigenlijk al geen baby meer.....
Appels liggen hier op de groei, tientje in de uitverkoop maar alleen nog in 68quote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook verliefd op z'n apenpakjeHij heeft ook een appelpakje van Smafolk, wel uit de uitverkoop
.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Het is Midas vanochtend gelukt om -met een beetje hulp- te gaan staan in de box. Het is eigenlijk al geen baby meer.....
Dit is bij ons hetzelfde! En wat leuk dat Midas begint te staan!quote:Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Hier sowieso een kleine familie dus Midas is daar echt heel vertrouwd. Maar ook met feest- en verjaardagen hou ik gewoon zijn ritme aan. Ik wil dat hij van de 2 slaapjes er minimaal 1 thuis in zijn eigen bedje slaapt. En om 19.00 uur ligt hij ook in zijn eigen bed. Rest is flexibel qua invulling maar daar houd ik mij wel aan vast. En doordat we een kleine familie hebben, houden ze daar eigenlijk altijd rekening mee.
En Midas maakt het niet uit wie hem eten geeft, zolang hij zijn eten maar krijgt.
Dit had ik nog niet gelezen. Klinkt goed!!quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
We zijn qua tijden nog een beetje aan het puzzelen
- Maar svonds rond 18:00 avondeten (aardappels groente) pap en klein beetje zuivel
- Kort & rustig spelen
- Wassen of in bad
- Voorlezen en hierbij is het licht nog aan
- Borst op haar kamer, met alleen het ganglicht aan. (als ik zit valt ze niet in slaap, als we samen op bed liggen wel maar dan vind ze het dus vervelend dat ik haar optil omdat ze in slaap was gevallen. Nu kan ik haar wakker in bed leggen)
- Als ik haar in haar voorverwarmde bedje leg dan doet mijn vriend het muziekje van de babyfoon aan
- en dan stop ik haar in en aai haar over haar bol
(volgens mij wel een simpel ritueel, maar door de pijn die ik heb, ging ik altijd met haar op het grote bed liggen, dat voelde voor mij fijn, maar niet handig voor het slaap-ritueel enzo denk ik)
1 Tip: Doe rustig aan met de wijn!quote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Zoë23 het volgende:
Ik ga zo voor het eerst sinds aug2011 weer eventjes de kroeg in.. Zal wennen zijn
Heuj, ik ookquote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ging zwanger 2012 in en ga 2012 uit met de mooiste en leukste baby
quote:Op maandag 31 december 2012 20:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Vorig jaar met de jaarwisseling lagen mijn man en ik op de bank, en besproken we hoe het zou zijn als Sofie een broertje of zusje zou krijgen. Half maart besloten we er voor te gaan, en eind maart hadden we een positieve test. En nu ligt dat kleine hummeltje gewoon op mijn buik te liggen. Ik wou tikken slapen, maar daar doet meneer in de avond niet meer aan.
En ik ook!quote:Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heuj, ik ook![]()
![]()
Vrees wel dat dit een moeilijke, lange nacht wordt. Veel geknal hier recht voor de deur. Arme meisje schrikt elke x. We shall see.
Veel plezier iedereen vanavond!
+1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed begin van het nieuwe jaar .. Uitgeslapen tot nu
+1 en weer al bijna een uur bezigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pff...net anderhalf uur bezig geweest met mijn baby naar bed brengen. Ze was heel moe, gapen en oogjes wrijven en miepen maar eenmaal in bed wilde ze alleen maar spelen. Normaal had ik haar er na een half uur weer uitgehaald om het later nog eens te proberen maar toen ik haar oppakte bleef ze wrijven en gapen. Ze heeft geloof ik 6 rondjes om haar as gedraaid
en viel toen éindelijk in slaap, met haar benen aan het hoofdeinde
. Niet te geloven hoe lang zij tegen de slaap kan vechten. Wat een doorzetter
![]()
OMG...die twee van ons gaan wat slapen enorm gelijk op. Sterkte...Hier was ze na 5 minuten alweer wakkerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:34 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
+1 en weer al bijna een uur bezig
quote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ging zwanger 2012 in en ga 2012 uit met de mooiste en leukste baby
Achgos.. Hoop ook niet dat ze ziek wordt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:01 schreef Kwisted het volgende:
Ze ligt nu al n half uur op me te slapen. Als ze wakker wordt ga ik haar even tempen. Hoop niet dat ze ziek wordt, want ik begin donderdag weer met werken..
N sprongetje zou ook nog kunnen inderdaad!
Toch niet ziek! Haha ze heeft een uur op mijn arm geslapen, na haar dutje van 40 min! Ze werd hard huilend wakker, toen zag ik de bui al hangen. En net toen ik de thermometer ging pakken begon ze te lachen en te kletsen. Pff ze houdt me gewoon voor de gekquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos.. Hoop ook niet dat ze ziek wordt!Jeutje, donderdag alweer? Wat gaat de tijd hard zeg.. succes alvast joh!
Achgos.. Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Toch niet ziek! Haha ze heeft een uur op mijn arm geslapen, na haar dutje van 40 min! Ze werd hard huilend wakker, toen zag ik de bui al hangen. En net toen ik de thermometer ging pakken begon ze te lachen en te kletsen. Pff ze houdt me gewoon voor de gek![]()
Ja donderdag weer beginnen en dan meteen 4 dagen achter elkaar werken. Wordt een hele kluif denk ik
Gets, gaat snel opeens dan.. Sterkte morgen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Skoap het volgende:
Ik moet volgende week weer beginnen met werken.. Bluhhhh.
Morgen en vrijdag gaat Luc "wennen" op het KDV....
Wij hebben nu ook alleen hekjes op de 1e verdieping naar beneden toe eentje en eentje om de trap naar zolder af te sluiten. Beneden kunnen wij de woonkamerdeur dicht houden, dan hoeven we geen hekje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef Rixtje het volgende:
Hier hebben we ook alleen boven een traphekje omdat ik geen idee heb hoe ik hem beneden vast zou kunnen maken
Dat hebben wij idd ook in de kamer van peuter, hoef k als de baby slaapt het hek niet dicht (en dus ook niet open) te doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:13 schreef Sam1993 het volgende:
Rixtje, je kan altijd nog de klink omdraaien als hij er wel bij kan dat hebben wij hier ook naar de trap en bijkeuken toe(weet niet of je dat al hebt hoor) Amber is drie en had anders nu dus al aan de klink gekunnen een tijdje nu komt ze niet verder dan de onderkant aanraken
Wij hoeven niets te labelen. Elke baby heeft een eigen plastic bak in een kast en daar zitten al zijn spulletjes in. Flessen hebben ze daar, dus die hoeven we niet zelf mee te nemen. Ideaal!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet maandag weer werken![]()
En donderdag gaat M wennen bij het KDV![]()
ik wil niet!
Hij heeft wel echt een stel goeie dagen weer achter de rug. Vrolijk, goed geslapen, goed gedronken, gewoon de leuke baby uitgehangen.![]()
Ik moet nog van die labeltjes regelen om de fles en kleding etc voor het KDV te merken. Iemand een tip? Want dat moet natuurlijk wasbaar zijn, bedenk ik me net.
omg wat gaat dat snel! Volgens mij schelen onze jochies een dag (Luc is van de 18e toch?) en ik begin pas in mrt weer. Maar ik had verlof met 36w en heb nog 4w vrij genomen nu.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Skoap het volgende:
Ik moet volgende week weer beginnen met werken.. Bluhhhh.
Morgen en vrijdag gaat Luc "wennen" op het KDV....
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Even een egopost hoor..sinds een paar dagen weer ontzettend last van mn bekken. Bah. Ik ben een paar weken terug wel van de trap gevallen op mn stuitje (gelukkig zonder M.), maar een andere reden waarom ik ineens z'n last heb kan ik niet bedenken. Gatverdamme. Kutzooi.
![]()
Morgen afspraak bij de fysio.
Hoe is het gegaan ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:29 schreef Skoap het volgende:
Mineola klopt, luc is van de 18de. Lekker hoor dat jij pas in maart weer aan de slag moet.
Enf wat klote
Ik ga 36 uur werken, 4 x 9 en mijn man ook... De zin is nog ver te zoeken...
Nou ik ga Luc zo maar eens wegbrengen. Eerst samen nog even lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan
Ik had weinig keuze, weet pas sinds een week of wat dat ik terug mag komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:55 schreef Mineola het volgende:
Clauwhee, bij mij hetzelfde hoor! Ik heb ook weer zin om te gaan werken, maar maart is vroeg genoegvind het nog wel even lekker om thuis te zijn tot dan. Ik ga 32u werken, man werkt al 36u in 4x9 dus we hebben beiden een dag vrij.
Ophelia, kan je bij jullie nu nog bellen naar een kdv voor een plekje?! Wow... Hier zijn echt nog wachtlijsten. Wij hadden ons in mei met 8w zwangerschap al ingeschreven bij een stuk of vier en waren heel blij met een aanbod bij onze nr 1, dat was half december.
Nee. Geen kdv hier.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Sam1993 het volgende:
Hij gaat niet naar het kdv dan kuukske? ik bedoeld inderdaad een koortslip:)
Vaseline kan ook maar als je niet zeker weet wat het is sommige vlekjes moeten indrogen en vaseline maakt het vet Maar ik ben niet zo heel bekend met vlekjes buiten herpes en allergenen
Vervelend zoe dat ze nu naar een kdv moet. Wil je zus niet meer oppassen?
Goed! Het is mij meegevallen en Luc heeft zich goed gedragen. Alleen hij wilde zijn flesje niet leegdrinken. Maar hij drinkt de hele dag al slechtquote:
Waarschijnlijk is het al geluktquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Tinuviel het volgende:
Ophelia, succes met kdv vinden. Gelukkig maar dat je terug mag komen.
ja verschrikkelijk. Er zitten twee grote, wit glanzende knobbels.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef Kyara het volgende:
heeft ie last van de tandjes? sneu
Bij Midas komt er ook weer wat door geloof ik. Heeft er niet echt last van maar voelt wel wat warm aan in combinatie met de bekende poepluiers.
He wat fijn !quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Goed! Het is mij meegevallen en Luc heeft zich goed gedragen. Alleen hij wilde zijn flesje niet leegdrinken. Maar hij drinkt de hele dag al slecht
Mijn jongste gaat ook niet naar een kdv.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Hier ook oma en wij om en om. Ben soms bang dat ze "achter" gaat lopen zonder kdv ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verhaal! Entschuldigung!![]()
Gaan we dit weekend inderdaad mee beginnen, ik hoop dat het uitmaaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ophelia: Geeft man wel eens een flesje ? ( afgekolfd ?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |