^^quote:
Wel knap vind ik!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Xanteh het volgende:
Rollen en tijgerenRollen lukt hier al een aantal maanden maar tijgeren lijkt nog nergens op
![]()
Betreft het slapen, geen borst meer aanbieden maar troosten tot ze weer rustig werd (wel in haar bedje gelaten, gewoon met mijn hand een beetje over haar hoofdje kriebelen en susgeluidjes maken) en daarna viel ze zelf weer in slaap. En heb haar ook veel laten huilen hoor, klinkt niet erg lief maar het huilen duurde steeds korter en bij de derde nacht sliep ze door.
Ze wordt nu rond een uur of 8 wakker en dan troost ik haar maar vanavond was ze zelf na 2 minuten weer stil en is weer verder gaan slapen.
Pff pittig! Maar C had het gelukkig snel door!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Xanteh het volgende:
Zoë: mijn vriend heeft mij de eerste twee avonden ook bijna moeten vast binden hoor![]()
Het is inderdaad erg moeilijk om de miepjes en huiltjes te negeren, je wil al snel troosten en haar weer 'gelukkig' maken. Misschien kan je proberen je vriend te laten troosten en er zelf wel bij gaan zitten? Ik zeg maar wat hoor.
Hoe vaak wordt ze nu wakker dan? Geef je haar dan de borst en drinkt ze dan goed of is het net als bij C een aantal slokjes en dan weer slapen?
Succes ieder geval, hoop dat jullie binnenkort ook weer goede nachten hebben
M heeft nooit rijstebloem gekregen. Vond het zelf niet zonodig en hij deed het goed op zijn flesjes. Ik zou me er niet al te druk om makenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Vanaf wanneer gaven jullie je baby rijstebloem?
en jouw vriend heeft geen borst waar ze op terug kan vallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wel knap vind ik!
S laten huilen voelt voor mij niet fijn, ze huilt ook echt met snikken enz als een groter kindje met groot verdriet ipv het 'gewone' babyhuiltje
Ze huilt bij mij ook anders dan bij mijn vriend.
Rond etenstijd eet ze goed als mijn vriend naast haar zit, als ik bij haar zit wil ze borst en miept ze. Loop ik naar de keuken & neemt vriend het over, eet ze haar groente enz op.
Dus ik doe iets verkeerd![]()
(ik reageer op miepen en huiltjes en mijn vriend niet, vriend herkend het wel als er echt iets is, en ik vind het al lastig als ze miept)
Ja dat ook natuurlijk. Maar zodra ik 'weg' ben is ze helemaal happy metquote:Op zaterdag 29 december 2012 06:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
en jouw vriend heeft geen borst waar ze op terug kan vallen
7,5 week --> ongeveer 6 a 7 uur per dag wakker. Is volgens mij erg gemiddeld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef Kwisted het volgende:
Leuk om te lezen als minis gaan rollen en tijgeren, ik verheug me daar al op.
Bedankt allemaal voor de tips over het slapen.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel uur jullie baby wakker is op een dag en dan erbij hoeveel maanden hij/zij is. Bem benieuwd of F.leur inderdaad n wakkere baby is.
Ze is denk ik 9uur wakker op een dag. En 3maanden oud dus
+1quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:43 schreef Zoë23 het volgende:
voor de vermaandagen!
voor S die in haar eigen bedje in slaap viel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Mooi is dat hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
+1![]()
![]()
Ik moet hier vaker "klagen" dat mijn gup overdag slecht slaapt, ze slaapt al twee uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |