Weten we denk ik pas na volgende week. Ik heb geen rood scherm gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Freezor het volgende:
Tim = afvaller! Heb ik het met m'n eigenwijze prono toch nog goed
Het werd gebracht alsof die afvaller was. Een afvaller die terugkomt blijft een afvaller.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weten we denk ik pas na volgende week. Ik heb geen rood scherm gezien.
SPOILER: Tussenstand aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand aflevering 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand Aflevering 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PatriQue89 op 17-01-2013 22:23:56 ]![]()
zelfde rijtje, alleen de volgende afvaller gaat Tania wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef TLC het volgende:
Mol: Kees Tol
Winnaar: Carolien Borgers
Verliezer: Zarayda Groenhart
Afvaller: door de val van Janine geen executie, dus ook geen afvaller"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Jeeh, punten!![]()
Mol : Kees
Winnaar : Daniël
Verliezer : Carolien
Afvaller : PaulienAls iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Jaaaaaa nu al meer punten dan in het gehele vorige seizoen!
De mol: Kees
De winnaar: Carolien
De verliezer: Daniël
De afvaller: Tania
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |