Hallo en welkom
Ik ben nieuw in GAM dus waarschijnlijk kennen jullie mij niet, maar ik zwerf al langer rond op FOK! Ik weet dan ook niet hoe het precies gaat met dit soort dingen en/of het wel is toegestaan. Een modje zal me er wel op wijzen als ik ergens fout zit.Het idee om een
RSPS (RuneScape Private Server) op te zetten uit
dit topic en wel met
deze post. Het kwam spontaan en nadat
ch0c0l0c0 ons had aangespoord en we het even hadden besproken brachten we ons plan in uitwerking.
Djurres en ik gingen dan ook snel opzoek naar een goede base om mee te beginnen, na lang zoeken en vele anti-leeches verder kwamen we op een source genaamd: AcquittalRSPS uit. Dit leek ons een goede basis en we hebben wat aan gekloot en bij gecode.
Nu vier dagen later hebben we een stabiele source met een redelijke client. Klik hier voor de link naar de client.Verwacht echter niet te veel, want dit is een tussen release. Alles werkt wel gewoon en jullie mogen je uitleven, maar we zijn nog druk bezig met van alles en nog wat. Kritiek ontvangen we maar al te graag. Of het trainen nou te sloom gaat of juist snel, er geen genoeg shops zijn, alles te onoverzichtelijk is of te weinig mogelijkheden.
We verdienen hier trouwens geen enkele vorm van geld mee en doen dit op eigen initiatief.![1Gqry]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ga.aguyim op 28-12-2012 19:59:06 ]