SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 18:59:37 ]
een irritante user die het verpestquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen..
Je mag er ook een foto van mij hangenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga hem uitprinten en boven mijn bed hangen
LETMEIN, aangenaam. Waar kan ik naar binnen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen..
Heb hier ook wel het origineel nog voor je hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga hem uitprinten en boven mijn bed hangen
heet je ook in het echt zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
LETMEIN, aangenaam. Waar kan ik naar binnen?
waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je mag er ook een foto van mij hangen
Niet hier. Bezet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
LETMEIN, aangenaam. Waar kan ik naar binnen?
Omdat ze seksie is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen?
heb liever een recente foto boven mijn bedquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb hier ook wel het origineel nog voor je hoor
Nog in die oude schoolfoto mapjes
Nou.. Omdat vissen in water leven en bruine koeien geen chocomel maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alleen originele pasfoto'squote:Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb liever een recente foto boven mijn bed
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef Taexon het volgende:
Stiekem zie ik er gewoon nog precies hetzelfde uit als in me #SWAG #YOLO foto!
als 2 druppels waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef Taexon het volgende:
Stiekem zie ik er gewoon nog precies hetzelfde uit als in me #SWAG #YOLO foto!
Rare ogen mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het wel zekur?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel + ik heb geen piemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |