Bedankt. Het is aan de rest om te bepalen of ze het met je eens zijn door hem wel/niet te nomineren verderquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:32 schreef Mike het volgende:
Even voor de organisatie: volgens mij is het niet handig om How The West Was Won mee te nemen, want Ford heeft maar 1 van de 5 segmenten van die film geregisseerd.
Lol. Aangepast.quote:
Voor iedereen die dat niet een-twee-drie kan zien zo een overzichtje.quote:Op zondag 30 december 2012 18:22 schreef Falco het volgende:
Alles wat ik gezien heb van Ford is inmiddels ondersteund
Ja, zoals al eerder opgemerkt: hij heeft maar 1 van de 5 segmenten geregisseerd, het is ook nog eens het kortste fragment (zo'n 25 minuten), dus waarom zouden we het dan een John Ford film noemen, als de vereiste voor een film in dit tournament een uur is?quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Gillingham het volgende:
Ik ondersteun How the West Was Won, hoewel dat een collaboratie was.
Fair enough.quote:Op maandag 31 december 2012 16:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, zoals al eerder opgemerkt: hij heeft maar 1 van de 5 segmenten geregisseerd, het is ook nog eens het kortste fragment (zo'n 25 minuten), dus waarom zouden we het dan een John Ford film noemen, als de vereiste voor een film in dit tournament een uur is?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Mike het volgende:
Volgens mij heb je er 16, want 3 godfathers had nog 2x steun nodig.
Het was sowieso een vervelende man: racist, alcoholist...en vrouwen komen ook nooit echt goed uit de verf in z'n films.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Gorro het volgende:
Als ik naar dit lijstje kijk, realiseer ik me dat ik John Ford niet echt hoog heb zitten.
Het valt mij ook tegen voor een man die zo vaak de grootste Amerikaanse regisseur wordt genoemd. Stagecoach vond ik zelf enorm vermakelijk. Grapes of Wrath is erg goed. Verder zijn er nog een paar goede films als The Man Who Shot Liberty Valance. Maar ook erg veel matige overschatte zoals She Wore a Yellow Ribbon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef Gorro het volgende:
Als ik naar dit lijstje kijk, realiseer ik me dat ik John Ford niet echt hoog heb zitten.
Met die eerste drie noem je inderdaad zijn beste films op, naast The Searchers. Toch vind ik juist The Searchers een voorbeeld van een overgewaardeerde film. Op TSPDT staat die ook érg hoog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het valt mij ook tegen voor een man die zo vaak de grootste Amerikaanse regisseur wordt genoemd. Stagecoach vond ik zelf enorm vermakelijk. Grapes of Wrath is erg goed. Verder zijn er nog een paar goede films als The Man Who Shot Liberty Valance. Maar ook erg veel matige overschatte zoals She Wore a Yellow Ribbon.
Gedrocht is een groot woord, maar meer dan een zesje heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Mike het volgende:
Zijn er meer mensen hier die The Quiet Man eigenlijk maar een gedrocht vonden?
Heh.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Gorro het volgende:
[..]
Gedrocht is een groot woord, maar meer dan een zesje heb ik er niet voor over.
Even opgezocht: dat is de enige die ik in mijn top 1000 heb staan, op 816.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind John Ford trouwens niet zo slecht (kwestie van tegendraads te blijven doen). How Green Was My Valley heeft zelfs in mijn top 100 gestaan.
Ben je nog van plan die andere update te doen vandaag? En is die update heel toevallig voor duel 4?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef Sands het volgende:
* De Eerste Ronde
Misschien morgen en overmorgen nog een update
Ja, ik zal proberen om die voor 00:00 te updaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben je nog van plan die andere update te doen vandaag? En is die update heel toevallig voor duel 4?
Als die er voor morgenochtend is, is het ook goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, ik zal proberen om die voor 00:00 te updaten.
Ok mooi, ik had eerst een Duitse versie binnengehaald van de filmquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als die er voor morgenochtend is, is het ook goed
Dat doe ik nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Lonewolf je tournament niet vergeten
Wilde het alleen even checken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat doe ik nietHij gaat volgende week dicht.
Nee het is gewoon een draak van een film.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
How Green Was My Valley
Een film die vaak overdreven veel kritiek krijgt, alleen omdat hij Citizen Kane heeft verslagen, anders zou hij veel meer op waarde worden geschat.
Dat geldt eigenlijk voor Ford zelf ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:20 schreef Mike het volgende:
Op zich wel een verwachtte winnaar. En blijkbaar is The Searchers hier niet zo populair als in de VS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |