abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5574188
Ik heb zo'n vermoeden dat er straks één slachtoffer de nacht door moet gaan brengen in het arme gedeelte AKA de bunker!
En vast!
pi_5574199
onze geliefde vriend martijn zei net toch ook al dat hij het hek niet open wou doen... dus er zullen er vast wel een paar naar het arme deel moeten..
Er
is
nochtans
H O O P
pi_5582392
Zouden ze ze al op gaan delen in teams of blijven ze met zijn achten tot de eerste twee nieuwe bewoners arriveren?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5582770
Ik hoop dat er al direct mensen naar het arme deel gaan,dan krijg je direct wer die concurrentiestrijd. ik denk als de eerste 2 nieuwe bewoners komen dat ze dan gaan splitsen maar dat zien we de komende dagen wel....
pi_5582832
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:00 schreef SmashBro het volgende:
Zouden ze ze al op gaan delen in teams of blijven ze met zijn achten tot de eerste twee nieuwe bewoners arriveren?
Dit jaar zullen er geen teams of captains zijn. Het is de bedoeling dat de bewoners individuele Confrontaties en Dilemma's aan zullen gaan. Eén tegen één. Daarnaast zullen uiteraard ook confrontaties op fysiek gebied plaatsvinden. Verliezen betekent afzien in de Bunker. Maar de winnende Bewoner verdient een plekje in de Bungalow. Geen vaste teamsamenstellingen dus.

Bron: www.big-brother.nl

pi_5586453
Beter! Ik vond die teams toch al niet echt leuk. Zo heb je een beetje diversiteit in de mensen die bij elkaar zitten. dus ik neem aan dat je gewoon op iedereen mag stemmen, als er geen vaste teams zijn.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2002 @ 15:06:06 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5586506
Als de kliekjesvorming maar wel gestimuleerd wordt op een andere manier, dan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5586562
Kliekjes zullen toch wel ontstaan. Ook al zit je niet constant bij elkaar.

Maar kan het ook zijn dat je in je eentje in de bunker zit?

pi_5586877
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:

Maar kan het ook zijn dat je in je eentje in de bunker zit?

Ghehe Dat zou lachen zijn als er één sukkel tussenzit die aldoor verliest, zal ie lekker uit z'n dak gaan

Maar misschien moeten ze er allemaal wel tegelijk in

Scope Pure Colombia BV
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:31:23 #10
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_5588109
Ik hoop dat ze op zondagavond, tijdens de live uitzending, moeten gaan battelen!
Meteen de beuk erin en niet van dat softe gedoe, ze hoeven niet eerst te wennen aan elkaar en de situatie...gewoon de helft van dat zooitje naar die bunker/kooi.

Liever vandaag nog!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_5592331
zondag zullen we het weten hoe het gaat
pi_5592361
*op de zaken vooruitloopt*

De finale moet vanuit de bunker!

donderdag 29 augustus 2002 @ 21:52:41 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5593296
Leuke herhaling van de eerste battle lijkt me 36 uur wakker blijven... En degene die dat moet volbrengen is natuurlijk MUSTAPHA!!!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5593420
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Leuke herhaling van de eerste battle lijkt me 36 uur wakker blijven... En degene die dat moet volbrengen is natuurlijk MUSTAPHA!!!!
ah vandaar dat ie de hele tijd ligt te pitten die is zich alvast aan het voorbereiden
  donderdag 29 augustus 2002 @ 22:03:22 #15
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5593514
Ik denk dat wie de 1-op-1 confrontatie wint dan ook mag kiezen wie weer uit de bunker mag: verliezer erin, iemand anders eruit.

Dan is het natuurlijk wel leuk als er 2 'maatjes' in de bunker zitten

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')