SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet liegen man.
Jij zei ook dat je jouw moeder elke avond verwent.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]leuk man echt leuk gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Seksie mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en jij met je slechte Nederlands, en het domme reageren op AppelCakequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Letmein rot op, je verpest de SC met je gifjes
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Dit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ok, toch enigszins vermakelijk... en zo was het vroeger ook toen ik veel met meiden om ging
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie is dit..........??????????quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ok, toch enigszins vermakelijk... en zo was het vroeger ook toen ik veel met meiden om ging
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Op het randje dit. Zou ik van weggaan als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Hij is speciaal van de hemel neergedaald op aarde voor deze reactie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wie is dit..........??????????![]()
quote:
Een nieuw iemand die medicinale wiet mag #jaloers #yoloquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wie is dit..........??????????![]()
Zelf ben je ook nieuwquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
De nieuwe users hier verpesten het..
#yoloquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij is speciaal van de hemel neergedaald op aarde voor deze reactie.
Ik stop er al mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het randje dit. Zou ik van weggaan als ik jou was.
Kennelijk niet...quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Lippen gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:
GMTAquote:
Ik wil me vingers wel in je brown pussy stoppenquote:
Laatste GIF speciaal voor u als Senor Chang Fanquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het randje dit. Zou ik van weggaan als ik jou was.
Dude..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wil me vingers wel in je brown pussy stoppen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zit hier al een lange tijd in de SC jullie spammen vol met gifjes
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laatste GIF speciaal voor u als Senor Chang FanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
baas baasquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb de boel hier jaren gespamt in de PUB, met 6 verschillende accounts ofzo
Zie jequote:
Naam en rugnummers?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Namen van die accounts?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Tax!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
Die plaatjes zijn gewoon godse irritant
Maar dit is jong geen pub.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Haha, held!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
Stoerquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zekersteweten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
Zeker, zeker, alleen daarna vond ik mezelf te volwassen ofzo, dus ging ik naar POL, R&P, CRE, MUZ en nu zit ik overal weerquote:
quote:
Je komt inderdaad wel heel volwassen over......quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zeker, zeker, alleen daarna vond ik mezelf te volwassen ofzo, dus ging ik naar POL, R&P, CRE, MUZ en nu zit ik overal weerEn sinds vannacht in JNG SC, want werd uitgenodigd.
JNG is slecht aftreksel van het ooit zo leuke PUB.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
JNG is slecht aftreksel van het ooit zo leuke PUB.
Waarom denk je dat ik wisseldequote:
Eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
JNG is slecht aftreksel van het ooit zo leuke PUB.
Door wie werd je uitgenodigd?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zeker, zeker, alleen daarna vond ik mezelf te volwassen ofzo, dus ging ik naar POL, R&P, CRE, MUZ en nu zit ik overal weerEn sinds vannacht in JNG SC, want werd uitgenodigd.
Daarom postte ik het toch?quote:
quote:
Geen idee, vraag aan de lege Vodka fles naast me, die heeft m'n geheugen van gisteravondquote:
Zie hier het antwoordquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geen idee, vraag aan de lege Vodka fles naast me, die heeft m'n geheugen van gisteravond
Komt er nog 1 aan zometeenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meerdere TR gemaakt, geen zin.
Post maar als je het weer weet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geen idee, vraag aan de lege Vodka fles naast me, die heeft m'n geheugen van gisteravond
Waar dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je komt inderdaad wel heel volwassen over......
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]DafuqXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Nog één om het af te lerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
Letmeid nou kan je wel stoppen verdomme
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog één om het af te lerenLaatste hoop ik voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Het is hier toch leuker dan daar bij die andere SC's toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
Letmeid nou kan je wel stoppen verdomme
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog één om het af te lerenIk kijk toch niet meer LETMEIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zie hier het antwoord
[..]
[..]
Ja dus.
Oh.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is hier toch leuker dan daar bij die andere SC's toch?
Je UI is beetje eng.. Ik herken die gozer welquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn opa kijkt ook naar kinder series, snap niet wat die er aan vind maar goed..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:14 schreef supersof het volgende:
waarom kijk ik met mn opa en oma naar telekids.
Lolquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je UI is beetje eng.. Ik herken die gozer wel
Kinder seriesquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn opa kijkt ook naar kinder series, snap niet wat die er aan vind maar goed..
Haha jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn opa kijkt ook naar kinder series, snap niet wat die er aan vind maar goed..
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha janu kijken ze naar een zender met oude series ofzo.
Stop dan alsjeblieft met posten..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dat gaan we vanaf NU weer omhoog halen!
Jaquote:
Ik ben al gestopt met GIF's posten!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stop dan alsjeblieft met posten..
Dat is deel 1..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met GIF's posten!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met GIF's posten!
Truequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou ik hier niet zitten.
ja idd. met cowboys in het wilde westen vechten om een of andere vrouw. gaaaap.quote:
Voor een slecht green screenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd. met cowboys in het wilde westen vechten om een of andere vrouw. gaaaap.
Met jou erbij wordt het niks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien word het vanavond nog oke.
Was toch een garpjequote:
Will.i.am and britney bitchquote:
hahaha ja iddquote:
Ja ik nodigde je toen uit hierheen te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn laatste discussie vannacht is verwijderdKan me 't nog net herinneren
RS PSquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
DE RUNESCAPE VERSIE PRIVATE SERVER DINGETJE SCHIET AL OP
Maar geen leuk0n.quote:
Yay!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Will.i.am and britney bitch
PS?quote:
Ja, I knowquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja ik nodigde je toen uit hierheen te gaan
hey jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Leuk hoe twee debielen in 1/2 dagen een hele SC kunnen verneuken
Ik voel mij niet aangesproken!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Fok-it het volgende:
2? Volgens mij wel iets meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Fok-it het volgende:
1-2 dagen is genoeg, zo zie je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Ratjetoe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oude series
little house on the prairie
The Love boat
Onedin Line
Welke 2 zijn dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oude series
little house on the prairie
The Love boat
Onedin Line
Uhu.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Fok-it het volgende:
1 van de 2 jaquote:
En jij complementeert de rest. Feliquote:
Vond hem juist weer wat normaler doen laatste tijdquote:
"Wel wat" inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond hem juist weer wat normaler doen laatste tijd
Maar welke 2 zijn het nou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij complementeert de rest. Feli
Nog niet gewend aan IPad typenquote:
Jij en je gifjesvrindquote:
Ah, cool dingquote:
Ja facking irritantquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op mijn Ipad moet ik de hele tijd de pagina opnieuw laden om iemand te quoten.
Waarom ikquote:
Waar heb je die opgevist?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zo 1 mountainbike
1 maxwell dames model
gazelle heren model
max lady vrouwen model
Ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geef toe, het was een groot knalfeest!
Welke mountainbike, welke maxwell fiets, welke gazelle fiets?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zo 1 mountainbike
1 maxwell dames model
gazelle heren model
max lady vrouwen model
Op de sociale werkplaats was het vast een succes.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geef toe, het was een groot knalfeest!
Haha, held.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
allemaal gekocht met het domme idee dat er winst op viel te maken
ze staan in de berging en ik ga nu niet helemaal erheen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Welke mountainbike, welke maxwell fiets, welke gazelle fiets?
Hoeveel heb je betaald voor die mtb dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
allemaal gekocht met het domme idee dat er winst op viel te maken
15eu maar maar dat ding is hoogstens 25eu waardquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald voor die mtb dan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij verpest niets, hij is gewoon verzuurt.
Als het JNG SC forum zich in een sociale werkplaats bevind, dan wel ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats was het vast een succes.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij verpest niets, hij is gewoon verzuurt.
Foto.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
15eu maar maar dat ding is hoogstens 25eu waard
Jwz.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dus Fok-it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FOCK IT GEWOON JOGNE
Leugenaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee anders had ik jou wel genoemd
Okie mang.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee anders had ik jou wel genoemd
Niet doen neeeeej ik krijg een stijvequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jwz.
Trouwens kijk deze teef!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je toch al!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:30 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Niet doen neeeeej ik krijg een stijve![]()
![]()
Oké dushii jwtt moeilijke tijden..quote:
Paper*quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Echt een pauper SC geworden, wats dit
Pauperquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:31 schreef LittleBrownie het volgende:
24/7quote:
Echt ja...quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee.quote:
Ricardo-stylequote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oké dushii jwtt moeilijke tijden..
I dont care about Ricardo-style.quote:
Jammer hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef LETMEIN het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND I'M GONE!!!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I dont care about Ricardo-style.
Nu pas?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef supersof het volgende:
Het begint echt stom te worden hier.
Ja, het is hier stom zonder Promi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef supersof het volgende:
Als LB het zegt is het wel goed zekerquote:
Schatje..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef supersof het volgende:
AppelCake & ik domineren vanaf nu sorryquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:32 schreef supersof het volgende:
Jonge, je bent hier net 2 dagen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
AppelCake & ik domineren vanaf nu sorry
Als ik domineer moet het juist sletterig worden! niet stom!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Beter domineer je maar in het bed van je moederquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
HA GAAAYYYYYquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Toch is het zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jonge, je bent hier net 2 dagen.
Doe niet alsof je de shit bent.
One love no homoquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter domineer je maar in het bed van je moeder
Let the human fall!quote:
Roaldquote:
Nou, eerst viel het nog wel mee hoor.quote:
Rockquote:
nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Let the human fall!
When it crumbles!
[ afbeelding ]
Welquote:
Haha #YOLOquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Let the human fall!
When it crumbles!
[ afbeelding ]
Die was 'origineel' of niet?quote:
Oke, ga je weg? Doei.quote:
Onthoud* gr grquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Voordat je reageert
Onthoudt: Neem het internet niet te serieus!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Voordat je reageert
quote:
Onthoud*quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Voordat je reageert
We nemen het letterlijk over van FOK!quote:
Nou enquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
We nemen het letterlijk over van FOK!
Dus niet onze fout
Vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[bVoordat je reageert][/b]
Onthoud: Leuke dames dm sturen naar Ro-ald
Faal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[bVoordat je reageert][/b]
Onthoud: Leuke dames dm sturen naar Ro-ald
Ik vond het allemaal al aardig afdalen toen vinnniie besloot moderator te worden en met rockie. owja en toen mensen zich verheven gingen voelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Roald
[..]
Nou, eerst viel het nog wel mee hoor.
Ja ik kopieerde dat rechtstreeks van de tekst boven het vak waarin je kan reagerenquote:
Nooit van mijn leven!quote:
Wat een skeer dingquote:
Ok biatch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven!
Over mijn lijk!
Ehm, niks van mee gekregen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal al aardig afdalen toen vinnniie besloot moderator te worden en met rockie.
Ja, niet eens door mij deze keerquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Taexon het volgende:
Wel knap hoe ineens de sc verneukt is in 1-2 dagen imo
En zelf niet verbeteren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja ik kopieerde dat rechtstreeks van de tekst boven het vak waarin je kan reageren
Ja ik hing nog in de PUB SC, toen was alles beter boehoehfsfhgquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Taexon het volgende:
Ch0c0 iz hier net 2 dagen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Taexon het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja ik hing nog in de PUB SC, toen was alles beter boehoehfsfhg
Nee jij bent zelf 1 van de leukerequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, niet eens door mij deze keer
Om te huilen gewoon.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Taexon het volgende:
Ik voel mij aangesprokenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Taexon het volgende:
De laatste tijd ben jij juist gewoon gezellig aan het postenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, niet eens door mij deze keer
Daarom voel ik me aangesprokenquote:
Ja sinds kerstquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
De laatste tijd ben jij juist gewoon gezellig aan het posten
jajaquote:
yimyim? Dikke care dat mensen mij irritant vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, niks van mee gekregen.
Maar gaygay, bekijk het positief. Nu vindt niemand jou meer irritant vergeleken met die twee kneuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |