SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook in de douches van de vrijgezelle mannen zullen veel vrouwen zich wellicht niet willen wassen, want die worden slechts één keer om de 7,8 maanden schoongemaakt. Single vrouwen maken hun douche daarentegen om de 1,3 maanden schoon. Daarover bericht de website Female First.
Bovendien zijn er niet alleen verschillen in de frequentie van het schoonmaken, maar ook in de gebruikte producten. Slechts 32 procent van de mannen bleek een speciaal schoonmaakmiddel voor de badkamer te gebruiken. 19 procent ging daarentegen aan de slag met een gewoon afwasmiddel.
Nochtans is een vuile badkamer een grote afknapper voor 67 procent van de ondervraagden, ook voor mannen. Hoog tijd dus voor de vrijgezellen om te beginnen schoonmaken. Of: om te vragen of je mama of zus de badkamer wil aanpakken, zoals 64 procent van de ondervraagde mannen al bleek te doen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-jaar-schoon.dhtml
Tong80Kom der maar in met jouw verhaal
![]()
Op internet pronken met je smetvreesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Gadver![]()
Hier wordt dat elke dag schoongemaakt
Nee, ik hou gewoon van een schone potquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Op internet pronken met je smetvrees.
Kun jij niet richten of schijt je gewoon de hele zooi iedere dag onder? Waarom de neuk zou je anders iedere dag de plee schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van een schone pot
En dan maakt ie 'm de volgende dag schoon.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij kost de gemiddelde single man de wc vaker dan 1 keer per half jaar onder
Daar zou ik wel van uit gaan ja...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maakt ie 'm de volgende dag schoon.
Of de dag daarna, je hebt naar alle waarschijnlijkheid een dikke kater en je wilt niet met je brakke hoofd met kotsresten bezig zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar zou ik wel van uit gaan ja...
Daarom moeten vrouwen die dus ook vaker schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb, toen ik een jaar of 17-18 was een tijdlang horecazaken schoongemaakt. Damestoiletten waren extreem veel smeriger dan herentoiletten. Zeer extreem veel smeriger.
Vermoedelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwen die dus ook vaker schoonmaken.
Wat omslachtig allemaal. Hier wreekt zich een gebrek aan academische vorming. In een studentenhuis leer je gewoon dat het veel efficienter is om allemaal een tientje te lappen voor de jaarlijkse nieuwe vlakspoeler, ter ere waarvan je dan een feestje kunt geven om hem meteen goed in te spoelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nochtans is een vuile badkamer een grote afknapper voor 67 procent van de ondervraagden, ook voor mannen. Hoog tijd dus voor de vrijgezellen om te beginnen schoonmaken. Of: om te vragen of je mama of zus de badkamer wil aanpakken, zoals 64 procent van de ondervraagde mannen al bleek te doen![]()
Wordt het trouwens niet eens tijd dat jij dat studentenhuis gaat verlaten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat omslachtig allemaal. Hier wreekt zich een gebrek aan academische vorming. In een studentenhuis leer je gewoon dat het veel efficienter is om allemaal een tientje te lappen voor de jaarlijkse nieuwe vlakspoeler, ter ere waarvan je dan een feestje kunt geven om hem meteen goed in te spoelen.
Het is wel lekker dichtbij de voedselbank.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wordt het trouwens niet eens tijd dat jij dat studentenhuis gaat verlaten?
Ja, dan hoef je daar ook niet met de mercedes heen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel lekker dichtbij de voedselbank.
Omdat hygiënequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun jij niet richten of schijt je gewoon de hele zooi iedere dag onder? Waarom de neuk zou je anders iedere dag de plee schoonmaken.
Klopt, dat studentenvizier wekt toch altijd nog afgunstige reacties op bij de andere bezoekers.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je daar ook niet met de mercedes heen.
Hoe vaak maak jij je koelkast schoon?quote:
Die komen met Black Man's Wheels?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, dat studentenvizier wekt toch altijd nog afgunstige reacties op bij de andere bezoekers.
Gebeurt één keer per week denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe vaak maak jij je koelkast schoon?
Werkloos zeker, dat je zoveel tijd over hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebeurt één keer per week denk ik
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebeurt één keer per week denk ik
Nee, mag de meid lekker doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkloos zeker, dat je zoveel tijd over hebt?
Is je vriendin van Latex of van polyethyleen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, mag de meid lekker doen
Wtf? Met meid bedoel ik de dienstmeidquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is je vriendin van Latex of van polyethyleen?
In de baas zijn tijd. Geld verdienen terwijl je degelijke klei in de pot gooit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje vrijgezelle vent gaat lekker op zijn werk schijten, dat bespaart bovendien water, vrouwen willen dat weer perse thuis doen.
Heb je ook een stalknecht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf? Met meid bedoel ik de dienstmeid
Vandaar, hij mag het toilet natuurlijk niet zelf gebruiken.quote:
Zie, weltschmerz, ik zei het je toch, hij is de staljongen.quote:
Er staat toch ook nergens dat alle mannen zulke viezerikken zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef DjinN het volgende:
Wat een bullshitbericht zegNiet alle mannen zijn zulke viezerikken als de meeste studenten
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie, weltschmerz, ik zei het je toch, hij is de staljongen.
Je pappiequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]we hebben onze merrie een tijdje achter gezet toen ze drachtig was, en voor die korte tijd hebben we geen stalhulp gehuurd
Plusquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Hierro het volgende:
Wij maken er dan ook geen puinhoop van.
dat ze nog tijd hadden voor wat seksepropaganda, tussen het schoonmaken van de bonktjes en sliertjesquote:Daarover bericht de website Female First.
Beste app ooit:quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de baas zijn tijd. Geld verdienen terwijl je degelijke klei in de pot gooit.²
EN als je alles bij elkaar op telt, levert het een werkweek aan extra pauze per jaar op.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje vrijgezelle vent gaat lekker op zijn werk schijten, dat bespaart bovendien water, vrouwen willen dat weer perse thuis doen.
Rare vraag. De girl uiteraard.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef rakotto het volgende:
Maar dan komt nog een vraag. Wie maakt de WC schoon tijdens een relatie? En hoe vaak per jaar?
Je kunt ook overdrijven... wijf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Gadver![]()
Hier wordt dat elke dag schoongemaakt
Pleur op man.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? De plee hoort gewoon schoon te zijn
Goede redenering welquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pleur op man.
Of je schijt telkens de hele muur vol...
Ben echt blij voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goede redenering wel![]()
Op de plee zit je te schijten etc. en dan wordt het vies, dus ja die wordt elke dag schoongemaakt zodat ik 's morgens heerlijk op een schone bril kan zitten
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dank je, fijn ook dat je zo constructief reageerd
Ik laat het iedere week doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik deed dat echt iedere week.
Hoe krijg je zoiets in godsnaam voor elkaar? Ligt ie in een Zweedse spagaat op het toilet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:12 schreef quirina het volgende:
Strontsporen tot aan de bril maar nee hoor vies vinden doet ie het niet want het is van hem zelf.![]()
( aldus zwager)
Zolang ze zittend plassen niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mannen.![]()
Ze zijn ook degenen die het toilet het smerigste maken.
Helaas vertikken ze dat vaak te doen. En zeker na de nodige alcohol mikken ze er helemaal naast.quote:
Ik ben het uit mezelf gaan doen toen ik mijn eigen WC-tje moest schoonmaken en zag hoeveel er op de muren/vloer en deur terecht kwam. Gadver.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helaas vertikken ze dat vaak te doen. En zeker na de nodige alcohol mikken ze er helemaal naast.
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Als met schoonmaken ook met een doekje langs de onderkant van de pot gaan wordt verstaan, kan ik me er nog iets bij voorstellen
Met je prostaat lukt het niet meer zittend?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Blijkbaar ben ik bijzonder, want ik maak mijn eigen plee elke week schoon. Binnenkant, buitenkant, grond deur en muur.
En uiteraard plas ik staand, iets anders is ondenkbaar.
Ik vind verse urine ergerquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is niks smeriger dan gedroogde urine aantreffen op de toiletbril.
Sommige gasten pissen gewoon in het rond.²
Schijt jij op de bril?? Tip: op je kont zitten in plaats van op je hurkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goede redenering wel![]()
Op de plee zit je te schijten etc. en dan wordt het vies, dus ja die wordt elke dag schoongemaakt zodat ik 's morgens heerlijk op een schone bril kan zitten
Als je koperen leidingen of een niet zo goed geverfde radiator naast je pot hebt staan dan kun je heel goed zien tot waar die corrosieve urine opspettert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met je prostaat lukt het niet meer zittend?
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Schijt jij op de bril?? Tip: op je kont zitten in plaats van op je hurken
Vreselijk, een man die in het huishouden niks zelf doet en daar zijn moeder en vriendin voor nodig heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:05 schreef valek het volgende:
Toen ik vrijgezel was kwam mijn moeder poetsen. Nu poetsen mijn moeder en vriendin.
Wat is dit voor smerige bendequote:Female First
Kan ook te maken hebben met dat kleine kinderen vaak ook naar het damestoilet gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb, toen ik een jaar of 17-18 was een tijdlang horecazaken schoongemaakt. Damestoiletten waren extreem veel smeriger dan herentoiletten. Zeer extreem veel smeriger.
Het is in Nederland ook erger dan in bijvoorbeeld Duitsland of België.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met dat kleine kinderen vaak ook naar het damestoilet gaan.
En waar zie jij staan dat ik niets in het huishouden doe? Vreselijk een vrouw die zo zeikt en snel conclusies trektquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreselijk, een man die in het huishouden niks zelf doet en daar zijn moeder en vriendin voor nodig heeft.
Er gaat niets zo smerig meuren als een Frans toilet met slechts een gat in de grond. Die toiletten stinken altijd vreselijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is in Nederland ook erger dan in bijvoorbeeld Duitsland of België.
Volgens mij is dit onzin.quote:Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef Jan-Slagter het volgende:
Wel typisch dat bij openbare toiletten juist vrouwen toiletten het meest smerigst zijn, buiten de deur veranderen ze blijkbaar in nog grotere viespeuken dan mannen.
Nope, is het niet, mijn eerste baantje was schoonmaakwerk in de horeca. Vrouwentoiletten zijn veel smeriger dan heren.quote:
Niet in disco's, nachtclubs etcquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met dat kleine kinderen vaak ook naar het damestoilet gaan.
Is waar, maar ik had het dan ook niet over Frankrijk.quote:Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er gaat niets zo smerig meuren als een Frans toilet met slechts een gat in de grond. Die toiletten stinken altijd vreselijk.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |