SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook in de douches van de vrijgezelle mannen zullen veel vrouwen zich wellicht niet willen wassen, want die worden slechts één keer om de 7,8 maanden schoongemaakt. Single vrouwen maken hun douche daarentegen om de 1,3 maanden schoon. Daarover bericht de website Female First.
Bovendien zijn er niet alleen verschillen in de frequentie van het schoonmaken, maar ook in de gebruikte producten. Slechts 32 procent van de mannen bleek een speciaal schoonmaakmiddel voor de badkamer te gebruiken. 19 procent ging daarentegen aan de slag met een gewoon afwasmiddel.
Nochtans is een vuile badkamer een grote afknapper voor 67 procent van de ondervraagden, ook voor mannen. Hoog tijd dus voor de vrijgezellen om te beginnen schoonmaken. Of: om te vragen of je mama of zus de badkamer wil aanpakken, zoals 64 procent van de ondervraagde mannen al bleek te doen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-jaar-schoon.dhtml
Tong80Kom der maar in met jouw verhaal
![]()
Op internet pronken met je smetvreesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Gadver![]()
Hier wordt dat elke dag schoongemaakt
Nee, ik hou gewoon van een schone potquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Op internet pronken met je smetvrees.
Kun jij niet richten of schijt je gewoon de hele zooi iedere dag onder? Waarom de neuk zou je anders iedere dag de plee schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van een schone pot
En dan maakt ie 'm de volgende dag schoon.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij kost de gemiddelde single man de wc vaker dan 1 keer per half jaar onder
Daar zou ik wel van uit gaan ja...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan maakt ie 'm de volgende dag schoon.
Of de dag daarna, je hebt naar alle waarschijnlijkheid een dikke kater en je wilt niet met je brakke hoofd met kotsresten bezig zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar zou ik wel van uit gaan ja...
Daarom moeten vrouwen die dus ook vaker schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb, toen ik een jaar of 17-18 was een tijdlang horecazaken schoongemaakt. Damestoiletten waren extreem veel smeriger dan herentoiletten. Zeer extreem veel smeriger.
Vermoedelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwen die dus ook vaker schoonmaken.
Wat omslachtig allemaal. Hier wreekt zich een gebrek aan academische vorming. In een studentenhuis leer je gewoon dat het veel efficienter is om allemaal een tientje te lappen voor de jaarlijkse nieuwe vlakspoeler, ter ere waarvan je dan een feestje kunt geven om hem meteen goed in te spoelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nochtans is een vuile badkamer een grote afknapper voor 67 procent van de ondervraagden, ook voor mannen. Hoog tijd dus voor de vrijgezellen om te beginnen schoonmaken. Of: om te vragen of je mama of zus de badkamer wil aanpakken, zoals 64 procent van de ondervraagde mannen al bleek te doen![]()
Wordt het trouwens niet eens tijd dat jij dat studentenhuis gaat verlaten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat omslachtig allemaal. Hier wreekt zich een gebrek aan academische vorming. In een studentenhuis leer je gewoon dat het veel efficienter is om allemaal een tientje te lappen voor de jaarlijkse nieuwe vlakspoeler, ter ere waarvan je dan een feestje kunt geven om hem meteen goed in te spoelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |