Zware teleurstelling dan toch dat Nederland.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Zwitserland
[ afbeelding ]
V.S
[ afbeelding ]
Hawaï
[ afbeelding ]
Nederland
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Zwitserland
[ afbeelding ]
V.S
[ afbeelding ]
Hawaï
[ afbeelding ]
Nederland
TS heeft het over landschap, niet over natuur.quote:
right, okéquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef Argo- het volgende:
[..]
Lang verhaal, ik raakte betoverd, maar de spreuk is ongedaan gemaakt nu.
Bedankt, ik zie je weer met plezier tegen moet, we kunnen altijd nog eens daten als je niet nog boos met me bent. Dm staat open.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
right, oké
goed dat je weer terug bent hoor
Zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Argo- het volgende:
[..]
Bedankt, ik zie je weer met plezier tegen moet, we kunnen altijd nog eens daten als je niet nog boos met me bent. Dm staat open.
niks zo typisch nederlands als zeiken dat nederlanders nederland afzeieknquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Niks is zo typisch Nederlands als Nederland afzeiken
Niks zo typisch Nederlands als Nederlanders die zeiken dat Nederlanders Nederland afzeikenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
niks zo typisch nederlands als zeiken dat nederlanders nederland afzeiekn
hadden we maar net zoveel verschillende argo's als landschappen hequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:58 schreef Geelman het volgende:
Nederland is een prachtig land. Zoveel verschillende landschappen in een land, het is gewoon geweldig!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:58 schreef Geelman het volgende:
Nederland is een prachtig land. Zoveel verschillende landschappen in een land, het is gewoon geweldig!
Er kan maar een God zijn die over Nederland regeert.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
hadden we maar net zoveel verschillende argo's als landschappen he
die hebben we helaas alquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
hadden we maar net zoveel verschillende argo's als landschappen he
tl drquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
Dude, Nederland mag trots zijn. Zo'n klein land en bevolking en toch zo succesvol. Kunnen veel landen niet zeggen. Hoe staat Nederland bekend in het buitenland. Even denken:
1. Goede botenbouwers.
2. Internationale reputatie wat betreft de deltawerken. De Nederlandse baggeraarsbedrijf hebben speciale baggerschepen ontwikkeld.
3. Aanleg van het luchthaven in Hong Kong en paleiland in Dubai.
4. Herstel van waterkeringen na de overstromingen in New Orleans. Het desbetreffende ingenieursbedrijf geniet nu hoog aanzien in de VS.
5. Professor Gatze Lettinga heeft een zuiveringstechniek ontwikkeld om uit water biogas te creëeren.
Palmeiland Dubai
[ afbeelding ]
Luchthaven Hong Kong
[ afbeelding ]
Reuzenrad New York (Nederlandse bedrijf Starneth helpt mee met de ontwikkeling, kosten ¤ 230.000.000).
[ afbeelding ]
Hoewel het de laatste jaren wat minder gaat door de crisis, maar er zijn zeker indrukwekkende projecten die van de hand van Nederlandse bedrijven komen.
niks mis mee - als je maar je steentje bijdraagtquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:11 schreef Jellereppe het volgende:
O, voordat je met het welbekende argument komt. Dit zeg ik als Marokkaan.
Nee, doe ik niet. Ik geniet van een uitkering, jwz.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:12 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
niks mis mee - als je maar je steentje bijdraagt
Hoho, dat is een Fries. Wel oppassen he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
5. Professor Gatze Lettinga heeft een zuiveringstechniek ontwikkeld om uit water biogas te creëeren.
Saai.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
en geen enkel land ter wereld behalve nederland heeft deze beeldschone polders. kortom, zeik niet zo en kijk naar wat wij hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, binnenkort is Friesland een eigen staat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:19 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hoho, dat is een Fries. Wel oppassen he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |