SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon gooien man!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
pfffff, m'n arme rug, al 10 keer van 3 hoog naar beneden gelopen met hout van de oude kastDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Staat onder die balk waar "myAt" en "nieuwe topics" en "actieve topics" staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik niet eens zien staan![]()
![]()
Ja en dan. Dan moet ik alles gaan overzetten enzo. Duurt wel 10 minuten bij mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat onder die balk waar "myAt" en "nieuwe topics" en "actieve topics" staat![]()
![]()
Nee, de vorige OP staat er gewoon nog. Alleen de TT veranderen en op "INVOEREN" drukkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en dan. Dan moet ik alles gaan overzetten enzo. Duurt wel 10 minuten bij mij![]()
![]()
Stephen Fryquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Moet je ook pas op drukken als topic dicht is. En volgens mij heet het dan andersquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Als ik op nieuw topic duw zie ik dit
[ afbeelding ]Komt ipv het knopje 'volgen'
![]()
![]()
Zal welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook pas op drukken als topic dicht is. En volgens mij heet het dan andersKomt ipv het knopje 'volgen'
Ik gisteren snel die laatste post editten in de hoop dat iemand het zag![]()
![]()
Je kan geen posts editten als het topic dicht zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal wel
Ik gisteren snel die laatste post editten in de hoop dat iemand het zag![]()
![]()
Welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan geen posts editten als het topic dicht zit![]()
![]()
Toen was het al roodquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wel vaak![]()
Ja nu ga je maar slapen. Ik wil geen post meer van je zien
edit: kut ik ben de laatste, snap niet hoe nieuwe te openen![]()
![]()
Kijk nu dan eens bij die postquote:quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wel vaak![]()
Ja nu ga je maar slapen. Ik wil geen post meer van je zien
edit: kut ik ben de laatste, snap niet hoe nieuwe te openen
check dan vinnie, ik kan wel editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |