Dinsdagmiddag hebben twee medewerkers van een supermarkt in de Oosterparkbuurt een dief mishandeld. De dief werd betrapt na het stelen van geld uit de kassa, hij sloeg op de vlucht en de twee winkeliers gingen achter hem aan.
Onderweg trok de verdachte een mes, hij werd achterhaald in het Oosterpark. Nadat hij zijn mes had weggegooid kon het duo hem aanhouden. Getuigen verklaarden dat de winkeliers de verdachte mishandelden.
Agenten hebben de verdachte opgepakt. Ook de winkeliers zijn aangehouden op verdenking van mishandeling. De verdachte dief heeft zijn neus gebroken.
quote:Ze achtervolgden die gast wel, terwijl hij een mes bij zich had, dus een beetje stoer waren ze wel.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:49 schreef Ulx het volgende:
hij gooide z'n mes weg en daarna kreeg hij klappen? Flinke jongens dan, die twee.
quote:dat is jouw mening??
Op woensdag 28 augustus 2002 17:50 schreef DaafAzuil het volgende:
hehehehe
De mijne ook hoor
quote:Ja, en die getuigen waren linkse mafiosi.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:52 schreef Vampier het volgende:
Die 'overvaller' doet net of zijn neus bloed en zegt gewoon dat die man hem zomaar aan heeft gevallen toen hij op straat liep.... zo doen die gasten dat toch altijd?
quote:Doen alsof? Man, dat ding was gebroken
Die 'overvaller' doet net of zijn neus bloed
quote:Volgens mij bloedde hij echt.
Die 'overvaller' doet net of zijn neus bloed
quote:Nee die overvaller is lekker flink.....beetje andere mensen bedreigen met een mes.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:49 schreef Ulx het volgende:
hij gooide z'n mes weg en daarna kreeg hij klappen? Flinke jongens dan, die twee.
Krankzinnig dat de politie deze winkelier heeft opgepakt. Deze man moeten ze een baan aanbieden
quote:Zal me niks verbazen als het een BUITENLANDER
Op woensdag 28 augustus 2002 17:54 schreef F-side het volgende:
nationaliteit?
quote:Aan de andere kant zie ik ook zelden autochtonen werken in supermarkten.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:59 schreef rbman het volgende:[..]
Zal me niks verbazen als het een BUITENLANDER
is.
80% van de criminaliteit word al gepleegd door Marokanen en dat soort mensen dus is het voor mij voorde hand liggend dat het vast geen autochtone Nederlander geweest is toch ?
Dus dat heft het weer op.
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:00 schreef Ulx het volgende:[..]
Aan de andere kant zie ik ook zelden autochtonen werken in supermarkten.
Dus dat heft het weer op.
quote:Waar gaat dit over.
Op woensdag 28 augustus 2002 18:07 schreef rbman het volgende:
Als je wat wilt doen aan de criminaliteit moet het gewoon harder aangepakt worden.
De iedeeen van LPF minister Nawijn (Vreemdelingenbeleid en Integratie) ben ik het ook 100% mee eens
Ik vind dat als buitenlanders (dus zonder Nederlands paspoort) hier misdaden plegen zij direct het land uit moeter worden gezet. Nederlanders (dus ook allochtonen met een Nederlands paspoort) gestraft moeten worden net als elke andere Nederlander. Alleen moeten de straffen een stuk voor die mensen een stuk heftiger worden zodat misdaad niet meer loont!
AN&M is geen dumpplek voor lokaal nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |