quote:
Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen die Martin van Geel zijn naam weigert uit te spreken in VI ("De opvolger van Beenhakker") en nog steeds beweert dat het halen van Guidetti al onder Beenhakker in kannen en kruiken was......

!
Die idioot beweert vervolgens ook dat het halen van Mathijsen een fout is. Helloooooo, heb je Feijenoord zien spelen de afgelopen weken? Mathijsen continu MOTM.
Wat een idioot de snor. Die moet echt zijn teringmuil houden over Feijenoord. Vind het niet gek dat je moet rennen in Rotterdam van boze hooligans als je ziet hoeveel die idioot zwetst. Niet dat dat waar is overigens, hij maakte in die tijd ook gewoon een radioprogramma bij Rijnmond.

Derksen is al sinds jaar en dag vriendjes met Beenhakker en hij zal hem ook altijd blijven verdedigen omdat hij vind dat Beenhakker niet op een nette manier wegging. Hij zegt altijd dat Beenhakker zo verschrikkelijk veel voor Feijenoord heeft gedaan met AAAAAAL zijn internationale contacten en heeft zodoende toch pareltjes als Ignjatovic en Lumb binnen kunnen halen
Verder vind ik Derksen juist wel positief over Feijenoord de laatste maanden. Hij geeft Koeman alle credits bijvoorbeeld, terwijl hij daar echt een heel andere mening over had.
Zijn punten over Mathijsen begrijp ik ook nog wel. Ik ben ook blij met Mathijsen, maar wel alleen voor dit seizoen, misschien volgend seizoen, maar geen derde. Derksen zegt dat Mathijsen de ontwikkeling van BMI tegen houdt, daar heeft hij wel gewoon gelijk in. Het zou voor BMI beter zijn om elke week centraal te spelen.
Hij heeft verder een hekel aan van Geel. Die zullen vroeger wel een conflictje hebben gehad, aangezien Derksen ook altijd randzaken als bloemschikken met mevrouw van Geel er bij haalde. Het siert Derksen niet bepaald dat hij zijn mening over van Geel zo laat beïnvloeden door randzaken en hem niet gewoon beoordeeld op zijn werk en hem daar dan ook de credits voor geeft.