Vooral die finaleversie ja, met al die drummers. Briljantquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat een onthaal bij serious request
quote:
Haha drumsolo van 10 minuten of zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral die finaleversie ja, met al die drummers. Briljant
Morgen, ik zit hier nog in m'n ogen te wrijvenquote:
Goed nieuws dan: die is uitgepingeld in deze editie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook niet zo van Laura Janssen.
Het volgende nummer van Blaf werd op de begrafenis van mijn oom gedraaid...gemengde gevoelensquote:
Ja prachtig. Ik speel zelf snaredrum dus dit soort dingen vind ik altijd geniaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha drumsolo van 10 minuten of zo
Zelfde hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgen, ik zit hier nog in m'n ogen te wrijvenlig nog plat in bed, hoofd op kussen en iPad schuin zodat ik het kan lezen
en ze komen nog vaak langs....quote:
Umoja was kwalitatief ook helemaal niet zo slecht, ik vind de zanger alleen zo saai en de teksten zo'n slapzever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Hemmingway is nog wel te doen vind ik.
Colin Hayquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:39 schreef Jareth het volgende:
Mij schiet nu de titel van een hit van Men At Work te binnen. En het is níet Down Under...
Overkillquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:39 schreef Jareth het volgende:
Mij schiet nu de titel van een hit van Men At Work te binnen. En het is níet Down Under...
dat is 15 keer teveel....quote:
Scrubs seizoen 2, aflevering 1quote:
Wel oppassen, als Pascal plotseling overlijdt dan staat het spul zo 4x in de top 10quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:43 schreef cafca het volgende:
Als we nu volgend jaar allemaal massaal op Bloff stemmen, komen al die nummers in de top 100. Kunnen we gewoon op 31 december de radio uitlaten!
Hm....tempting idea!quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wel oppassen, als Pascal plotseling overlijdt dan staat het spul zo 4x in de top 10
Schiffers is al jaren 1 van beste dj's bij de top 2000quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
Die Schiffers kan wel plaatjes draaien
Welke? Die van Maikol Boebblee?quote:
Geniet er nog maar van. Straks komt Sander De Heer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
Die Schiffers kan wel plaatjes draaien
En inmiddels de enige die er altijd bij is geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schiffers is al jaren 1 van beste dj's bij de top 2000
Zeker, goede gast. Vond het erg jammer destijds dat hij uit Wie is de Mol? moest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schiffers is al jaren 1 van beste dj's bij de top 2000
Sander de Heerquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Welke? Die van Maikol Boebblee?
[..]
Geniet er nog maar van. Straks komt Sander De Heer...
Jazeker. Zijn dus zelfs jarenlang getrouwd geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef cafca het volgende:
Ik wist niet dat dat dezelfde Sandra was!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sander de HeerDaarna held Bert
De Heer is zo'n beetje de grootste radio-idioot die er bij Radio2 zit. Praat nonsens, vindt zichzelf heel wat en kan niet goed draaienquote:
Enigma.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Welke? Die van Maikol Boebblee?
[..]
Eensquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Heer is zo'n beetje de grootste radio-idioot die er bij Radio2 zit. Praat nonsens, vindt zichzelf heel wat en kan niet goed draaien
Laat ik zo zeggen: ik stoor me er niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Heer is zo'n beetje de grootste radio-idioot die er bij Radio2 zit. Praat nonsens, vindt zichzelf heel wat en kan niet goed draaien
Heeft alleen een fijne stem, maar heeft inderdaad zijn feiten nooit op orde en draait matig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef Homdeck het volgende:
ik kan sander de heer ook wel goed hebben. Roodbeen en schiffers hoor ik het liefst.
Roodbeen om zijn aankondigingen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef Homdeck het volgende:
ik kan sander de heer ook wel goed hebben. Roodbeen en schiffers hoor ik het liefst.
of als ernie een banaan in zijn oor heeft...quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:54 schreef FritsFlits het volgende:
Op de filmacademie hebben we een docent rondlopen die Ernie heet, daarnaast hebben we ook een Bert. Altijd leuk op intranet als die twee ziek zijn
En meteen daarna was het ook weer over en uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef cafca het volgende:
Nog zo'n nummer wat pas in tweede instantie een hit werd
Nr. 1063?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur weer een nummer van mijn lijstje
Als het Blof is dan ben je uitgespeeld hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur weer een nummer van mijn lijstje
dat kan ik me niet voorstellen. weet je het zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:56 schreef Jareth het volgende:
Dat the Jam er nooit eerder instond trouwens...
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Lieve mensen, ik zou mijn hele lijstje kunnen vullen met de Bee Gees
Echt waar...quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen. weet je het zeker?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe lang heb jij niet Elisha al als UI eigenlijk?quote:
vorig jaar nog op 1941 new york mining disaster gestemd. had ik dit jaar ook moeten doen want nu is hij eruitquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom geen 3voor12? Die draaien over het algemeen de minste rotzooi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens luister ik Radio 2 enkel tijdens de Top 2000. Verder altijd 3FM op 3 voor 12 na dan.
Ik denk dat ik nooit een andere heb gehad op FOK!quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij niet Elisha al als UI eigenlijk?
Da's wel een van de mooiste van hun, jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vorig jaar nog op 1941 new york mining disaster gestemd. had ik dit jaar ook moeten doen want nu is hij eruit. Zo'n mooi liedje
Ik hou vooral van rock (beetje metal) en (oude) hits. Niet van nieuwe (obscure) muziek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom geen 3voor12? Die draaien over het algemeen de minste rotzooi.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit een andere heb gehad op FOK!
Alleen Seal ben ik niet helemaal uit. Ergens een zevernummer, maar toch ook best mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef peaceman het volgende:
we zijn het weer redelijk eens cafca...
Style Council wel en Weller solo ook, maar the Jam tot dusverre nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Jij kent haar bijna dus nog van voor '24' dus
Heb ik dit jaar op gestemd. Ik wist niet wat ik zag toen ik ontdekte dat 'ie er niet in staat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vorig jaar nog op 1941 new york mining disaster gestemd. had ik dit jaar ook moeten doen want nu is hij eruit. Zo'n mooi liedje
Wat staat er dan? "Bert is Ernie"?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:54 schreef FritsFlits het volgende:
Op de filmacademie hebben we een docent rondlopen die Ernie heet, daarnaast hebben we ook een Bert. Altijd leuk op intranet als die twee ziek zijn
3voor12 draait genoeg rock. Nouja, ook veel electro/indie, maar ik vind de programmering prima op Rock afgestemd, al was het beter toen Corton er nog zat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou vooral van rock (beetje metal) en (oude) hits. Niet van nieuwe (obscure) muziek.
Bert, Erniequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat staat er dan? "Bert is Ernie"?
7,5/10quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest lachen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ik zag al mijn 15 keuzes bij de eerste 1000 staanquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mijn stemlijstje heeft All I have to do is dream van de Everly Brothers het niet gehaald van de keuzelijst. Van mijn 5 vrije keuzes heeft geen enkel nummer het gehaald. In de eerste anderhalf uur waren er al 2 nummers van mijn lijstje gedraaid, best treurig.
Ik ben geen vaste slaperquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flitser, slaap jij eigenlijk ooit?
Ik zie je rond 3 uur actief en rond 9 uur ook weer.
Verklaartquote:
Was vorig jaar ook al zo. Was toen volgens mij in alle topics actief..quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verklaart
Ik heb ook 7 uur geslapen ofzo, dus zo hard moet ik het niet roepen.
Jammer is dat hè.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Van mijn stemlijstje heeft All I have to do is dream van de Everly Brothers het niet gehaald van de keuzelijst. Van mijn 5 vrije keuzes heeft geen enkel nummer het gehaald. In de eerste anderhalf uur waren er al 2 nummers van mijn lijstje gedraaid, best treurig.
Volgens mij heb ik 1 topic gemist ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo. Was toen volgens mij in alle topics actief..
Mijn vrije keuzes zijn ook gesneuveld. Toch altijd speciaal als een gekozen nummer wordt gedraaidquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Amateurquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 1 topic gemist ofzo
Mijne op 1quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn vrije keuzes zijn ook gesneuveld. Toch altijd speciaal als een gekozen nummer wordt gedraaidMijn hoogst gekozen nummer staat dit jaar op 3
Ik heb op Innuendo van Queen gestemd. Niet dat ik ooit op Bohemian Rhapsody zou stemmen (plaat haalt het toch wel), maar dit jaar wilde ik maximaal 1 nummer per artiest. Zo zijn 'Avond' gesneuveld en 'Telegraph Road'.quote:
Ander leefritme opbouwen, dan klopt het weerquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:15 schreef Eska het volgende:
Veel nummers van mijn lijstje kwamen/komen op onmogelijke tijdstippen.
Ah, nee daar doe ik niet aan. Heb al 3x op Metallica gestemd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb op Innuendo van Queen gestemd. Niet dat ik ooit op Bohemian Rhapsody zou stemmen (plaat haalt het toch wel), maar dit jaar wilde ik maximaal 1 nummer per artiest. Zo zijn 'Avond' gesneuveld en 'Telegraph Road'.
Mja, met een gezin wordt dat iets ingewikkelder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ander leefritme opbouwen, dan klopt het weer
onee 24 heb ik ook op gestemdquote:
Op 649 en mede door mijn stemquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:20 schreef peaceman het volgende:
heb niet gestemd
Maar life on mars zal er vast wel in staan....
geeft alleen maar aan hoe slecht die lijst is, want die hoort minimaal in de top 100.quote:
Was het niet Alanis dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:21 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vond het origineel van Seabert beter
Ook al istie klein..quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:21 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vond het origineel van Seabert beter
Die was zo irritant dat Lenie 't Hart nog een doodseskader zou groeperen om hem om te leggen.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:23 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die was zo irritant dat Lenie 't Hart nog een doodseskader zou groeperen om hem om te leggen.
quote:
Batman Foreverquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:23 schreef laxus13 het volgende:
Toch vind ik het nummer dat in de batman film gebruikt wordt toch beter
quote:
Zit je nog steeds op je telefoon?quote:
heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:20 schreef peaceman het volgende:
heb niet gestemd
Maar life on mars zal er vast wel in staan....
Gelukkig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja. Maar de volgende komt pas na twaalven weer.
Ohnee, 15quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:22 schreef cafca het volgende:
Volgens mij staat de hoogste uit mijn lijstje op 130
Als ik een CD zou maken met hun allergrootste hits zou het een singletje zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Ze hebben best goede nummers gemaakt maar toch geen 18
Maar dat is ook niet zo moeilijkquote:
Zeeuwse Kust?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik een CD zou maken met hun allergrootste hits zou het een singletje zijn
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op je telefoon?
Ach ja, aangezien zelfs die erin staat een aantal keer. Gelukkig kan ik me vrij goed afsluiten van de radio als het mij niet bevaltquote:
Mah, niet eens. Ik zou denk gewoon wat roze ruis erop zetten met als titel Blauwe Ruis. Fok itquote:
Wordt niet veel meer met The Monkees dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaan de oplader want hij is helemaal leeggelopen vannacht met de radio aan
zo op het werk vanaf de pc
Ja, de Bløf fanclub.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch stemmen er blijkbaar mensen op.
Zo lang duurt Blof ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga douchen, naar de fysio en de bieb, etc etc, ben er begin van de middag weer
Ach Jan Staat er nog maar 3x in ipv van vorig jaar toen ahd ie er 8 volgens mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach ja, aangezien zelfs die erin staat een aantal keer. Gelukkig kan ik me vrij goed afsluiten van de radio als het mij niet bevalt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang duurt Blof ook weer niet.
Dan is ze weer op tijd terug voor het volgende nummer van Blafquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang duurt Blof ook weer niet.
Vanavond als ik thuis ben in de herkansingquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wordt niet veel meer met The Monkees dus
Volgend jaar op stemmen danquote:
op 1153quote:
En Zusje komt zo?quote:
Ook op 1quote:
Into the mystic, Caravan, Sweet Thing...quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:30 schreef laxus13 het volgende:
Het verbaast me elke keer dat dit nummer van Van The Man erin staat
Waar zijn Cyprus Aveneu en dat soort nummers
Astral Weeksquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Into the mystic, Caravan, Sweet Thing...
Voor dat soort dingen is Marktplaats uitgevondenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:34 schreef Pino112 het volgende:
In de auto gaan zitten zodat je vrouw niet gaat zeuren
shame on you!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:35 schreef MaJo het volgende:
Dit is echt een zware guilty pleasure van me![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:35 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:35 schreef MaJo het volgende:
Weet ikquote:
quote:
Blijft wel veruit hun beste nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:37 schreef FritsFlits het volgende:
Ze waren zeker uitgecasht op Drops Of Jupiter
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ikmaar je weet dat ik verder wel een goede smaak heb
Ze hadden daarna gewoon niets meer moeten maken. Is gewoon zondequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijft wel veruit hun beste nummer.
je was tenslotte bij het beste optreden van het jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ikmaar je weet dat ik verder wel een goede smaak heb
Shania is knapperquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het refrein wel erg op Shania Twain lijken trouwens
Gaan we weer samen springen op Radiohead?quote:
deal, wanneer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaan we weer samen springen op Radiohead?
Uhuhquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
je was tenslotte bij het beste optreden van het jaar
Wel een classicquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik weer niet zo van The Hollies.
Wanneer ze het gaan draaien natuurlijkquote:
dat geloof ik best, maar of die beter zijn geweest, dat zou ik moeilijk te geloven vinden...quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhal was Muse ook erg tof vorige week!
Dat is waar. Maar vind dit iets te zoetsappig. Als dit uit Volendam had gekomen had niemand er vraagtekens bij gehad.quote:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 10:08:29Wij plagen Lex een beetje dat Queen weer op 1 staat in de #top2000 en Prince pas op nummer 74. Kan hij niet hebben, Landgenoten. reageer retweet
Het is ook geen wedstrijd, beiden waren erg gaafquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geloof ik best, maar of die beter zijn geweest, dat zou ik moeilijk te geloven vinden...
Ik vond het begin wel iets weg hebben van The Catsquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar vind dit iets te zoetsappig. Als dit uit Volendam had gekomen had niemand er vraagtekens bij gehad.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:41 schreef Berkery het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 10:08:29Wij plagen Lex een beetje dat Queen weer op 1 staat in de #top2000 en Prince pas op nummer 74. Kan hij niet hebben, Landgenoten. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |