Vooral die finaleversie ja, met al die drummers. Briljantquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat een onthaal bij serious request
quote:
Haha drumsolo van 10 minuten of zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral die finaleversie ja, met al die drummers. Briljant
Morgen, ik zit hier nog in m'n ogen te wrijvenquote:
Goed nieuws dan: die is uitgepingeld in deze editie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook niet zo van Laura Janssen.
Het volgende nummer van Blaf werd op de begrafenis van mijn oom gedraaid...gemengde gevoelensquote:
Ja prachtig. Ik speel zelf snaredrum dus dit soort dingen vind ik altijd geniaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha drumsolo van 10 minuten of zo
Zelfde hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgen, ik zit hier nog in m'n ogen te wrijvenlig nog plat in bed, hoofd op kussen en iPad schuin zodat ik het kan lezen
en ze komen nog vaak langs....quote:
Umoja was kwalitatief ook helemaal niet zo slecht, ik vind de zanger alleen zo saai en de teksten zo'n slapzever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Hemmingway is nog wel te doen vind ik.
Colin Hayquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:39 schreef Jareth het volgende:
Mij schiet nu de titel van een hit van Men At Work te binnen. En het is níet Down Under...
Overkillquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:39 schreef Jareth het volgende:
Mij schiet nu de titel van een hit van Men At Work te binnen. En het is níet Down Under...
dat is 15 keer teveel....quote:
Scrubs seizoen 2, aflevering 1quote:
Wel oppassen, als Pascal plotseling overlijdt dan staat het spul zo 4x in de top 10quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:43 schreef cafca het volgende:
Als we nu volgend jaar allemaal massaal op Bloff stemmen, komen al die nummers in de top 100. Kunnen we gewoon op 31 december de radio uitlaten!
Hm....tempting idea!quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wel oppassen, als Pascal plotseling overlijdt dan staat het spul zo 4x in de top 10
Schiffers is al jaren 1 van beste dj's bij de top 2000quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
Die Schiffers kan wel plaatjes draaien
Welke? Die van Maikol Boebblee?quote:
Geniet er nog maar van. Straks komt Sander De Heer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
Die Schiffers kan wel plaatjes draaien
En inmiddels de enige die er altijd bij is geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schiffers is al jaren 1 van beste dj's bij de top 2000
Zeker, goede gast. Vond het erg jammer destijds dat hij uit Wie is de Mol? moest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schiffers is al jaren 1 van beste dj's bij de top 2000
Sander de Heerquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Welke? Die van Maikol Boebblee?
[..]
Geniet er nog maar van. Straks komt Sander De Heer...
Jazeker. Zijn dus zelfs jarenlang getrouwd geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef cafca het volgende:
Ik wist niet dat dat dezelfde Sandra was!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sander de HeerDaarna held Bert
De Heer is zo'n beetje de grootste radio-idioot die er bij Radio2 zit. Praat nonsens, vindt zichzelf heel wat en kan niet goed draaienquote:
Enigma.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Welke? Die van Maikol Boebblee?
[..]
Eensquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Heer is zo'n beetje de grootste radio-idioot die er bij Radio2 zit. Praat nonsens, vindt zichzelf heel wat en kan niet goed draaien
Laat ik zo zeggen: ik stoor me er niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Heer is zo'n beetje de grootste radio-idioot die er bij Radio2 zit. Praat nonsens, vindt zichzelf heel wat en kan niet goed draaien
Heeft alleen een fijne stem, maar heeft inderdaad zijn feiten nooit op orde en draait matig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef Homdeck het volgende:
ik kan sander de heer ook wel goed hebben. Roodbeen en schiffers hoor ik het liefst.
Roodbeen om zijn aankondigingen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef Homdeck het volgende:
ik kan sander de heer ook wel goed hebben. Roodbeen en schiffers hoor ik het liefst.
of als ernie een banaan in zijn oor heeft...quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:54 schreef FritsFlits het volgende:
Op de filmacademie hebben we een docent rondlopen die Ernie heet, daarnaast hebben we ook een Bert. Altijd leuk op intranet als die twee ziek zijn
En meteen daarna was het ook weer over en uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef cafca het volgende:
Nog zo'n nummer wat pas in tweede instantie een hit werd
Nr. 1063?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur weer een nummer van mijn lijstje
Als het Blof is dan ben je uitgespeeld hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur weer een nummer van mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |