abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120985351
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

We gaan die discussie hier verder niet voeren ;) Heb hem al even per dm gesproken, hij is het er mee eens :)
Dank U wel ,
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_120985399
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:02 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Er is dus geen reet gebeurt .
Dochtertje van jou groeit zonder fouten op ?
Vegetariėr ofzo ,betreffende je stelling wat betreft die bultrug of een kabeljouw
of mag van jou alles kapotvallen behalve wat je zelf verwekt hebt ?
Nee hoor. Uiteraard zijn honden die kinderen proberen aan te vallen niet erg gewenst in een woonwijk lijkt me. Ik zal me verder wijselijk van verder commentaar houden.

Ik hoop dat jouw huisdieren zonder problemen oud en nieuw overleven. En verder anderen ook geen overlast veroorzaken. De groeten.
Whatever...
pi_120985781
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee hoor. Uiteraard zijn honden die kinderen proberen aan te vallen niet erg gewenst in een woonwijk lijkt me. Ik zal me verder wijselijk van verder commentaar houden.

Ik hoop dat jouw huisdieren zonder problemen oud en nieuw overleven. En verder anderen ook geen overlast veroorzaken. De groeten.
Alvast een vredig en diervriendelijk 2013.
Simpel zat het is altijd de fout van de eigenaar ,in een hondenkop zit niet zo veel .
Begrijp je onvrede maar veel mensen accepteren te veel van hun huisdier of hebben de tijd/zin niet om het te corrigeren .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_121004450
Volgens mij is mevrouw hier doof aan het worden :') ...ze reageert lang niet zo panische als de jaren daarvoor...of mijn negeren elk jaar werkt eindelijk maar daar ga ik maar niet van uit. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 31 december 2012 @ 12:39:19 #55
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121004533
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
Die pillen die ik heb (zie mijn link ergens hier boven) schijnen ook voor kat en knaagdier te kunnen. Joep zit vandaag op 3x 2 stuks, maar vooralsnog schiet ie als een vuurpijl door het huis heen bij elke knal. Kan dus nog niet zeggen of het werkt..
Hij ligt heerlijk relax languit op de grond! Is nog alert, maar niet meer panisch! *O* Oke, hier kom ik op terug, hij reageerde niet eens op de deurbel! Beest is half comateus? :?

[ Bericht 11% gewijzigd door Ireth op 31-12-2012 12:45:40 ]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_121025952
Aller eerst Gelukkig en Gezond Nieuwjaar

Hoe gaat er er aan toe,het is hier Palestina ,maar tot op dit moment geen reactie .
pi_121033840
Het ging hier mis om 0.00 uur ;( , bibberend rietje die niet wist waar ze het moest zoeken. Op een gegeven moment ging ze maar achter de gesloten lamellen zitten, niet echt de beste plek aangezien er een groot raam achter zit. :'). De katten vonden alles goed, interesseert ze echt geen bal. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:35:07 #58
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121034185
Hier ging het dus ook niet goed ;( Al bibberend en trillend kroop ie over de vloer, even na 2en was het hier rustig dus ging ik naar buiten met hem, toen de buurman tot de ontdekking kwam dat ie nog wat vuurwerk had liggen. 1 plasje tegen de lantaarnpaal en gelijk weer naar binnen rennen.

Zo heerlijk vanmorgen, alles was rustig en volgens mij lag half Utrecht nog op zijn gat. Hij liep heerlijk ontspannen buiten, staart ontspannen, het is weer voorbij...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_121065466
Hier ging het prima, zelfs het carbit schieten kon ze niet van hun plek krijgen. De fila heeft met middernacht nog even meegekeken naar het vuurwerk, hij vond het wel wat volgens mij ;) De jack russel was gewoon niet geinteresseerd, die was teleurgesteld dat we alleen even vuurwerk gingen kijken ipv wandelen ;)
De kat vond het wat minder leuk, die heeft op de dag zelf op het bed van mijn zoon doorgebracht, maar is met middernacht toch maar naar beneden gekomen om wat ongemakkelijk op de burostoel te gaan liggen, is blijkbaar toch fijner zo tussen de andere.
Bij de paarden ging alles ook goed, mijn haf heeft geen krimp gegeven, de merrie ook niet echt, beetje kijken in het begin, maar verder niets. Maar 1 paard moest er toch even uit, daarmee hebben ze aan de lijn gelopen omdat die anders aan de kletter ging in de kudde.

De volgende dag is het hier altijd alweer helemaal over op een verdwaalde knal na hier en daar, dus het was weer goed te doen.

Voor iedereen met dieren die bang zijn voor vuurwerk, wacht nu niet tot het weer bijna oud en nieuw is, begin over een weekje/maandje met vuurwerktraining/schotvast maken, dan heb je volgend jaar met oud en nieuw een ontspannen hond.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_121113192
Mijn visite van de avond had een muis met een piepje meegenomen omdat hun bejaarde katten erzelf niet naar omkeken en wij speelse kittens hebben. (naja 8 maandjes ofzo)

De eerder vernoemde "waakkat" was hier dus heel de avond heerlijk mee over de grond aan het rollen. De wat voorzichtigere kat was bang van de muis :') omdat die achtelijk piept... :')

Voordeel : keek niet meer op of om naar het vuurwerk
Nadeel: schijtbang van de muis en rent nu dus steeds met dikke staart richting trap als het begint te piepen (als een kuiken).

De hond was alleen maar waaks af en toe aan de grom, maar stond kwispelend om 12 uur voor de deur om naar buiten te gaan...

kortom mijn huishouden spoort niet O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')