Hier ging het prima, zelfs het carbit schieten kon ze niet van hun plek krijgen. De fila heeft met middernacht nog even meegekeken naar het vuurwerk, hij vond het wel wat volgens mij

De jack russel was gewoon niet geinteresseerd, die was teleurgesteld dat we alleen even vuurwerk gingen kijken ipv wandelen

De kat vond het wat minder leuk, die heeft op de dag zelf op het bed van mijn zoon doorgebracht, maar is met middernacht toch maar naar beneden gekomen om wat ongemakkelijk op de burostoel te gaan liggen, is blijkbaar toch fijner zo tussen de andere.
Bij de paarden ging alles ook goed, mijn haf heeft geen krimp gegeven, de merrie ook niet echt, beetje kijken in het begin, maar verder niets. Maar 1 paard moest er toch even uit, daarmee hebben ze aan de lijn gelopen omdat die anders aan de kletter ging in de kudde.
De volgende dag is het hier altijd alweer helemaal over op een verdwaalde knal na hier en daar, dus het was weer goed te doen.
Voor iedereen met dieren die bang zijn voor vuurwerk, wacht nu niet tot het weer bijna oud en nieuw is, begin over een weekje/maandje met vuurwerktraining/schotvast maken, dan heb je volgend jaar met oud en nieuw een ontspannen hond.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.