Wij negeren het ook, alleen hij negeert het nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb een boxer en labrador en beide staan bijna zelf vuurwerk af te stekenIk heb er zelf ook nooit aandacht aan geschonken. Ook al liggen je ramen er bijna uit negeer het vuurwerk.
homeopathisch is sowieso bewezen dat het onzin isquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:33 schreef Ireth het volgende:
Zojuist de DA gesproken. Voor homeopatisch spul ben ik te laat, had ik 2 weken geleden al mee moeten beginnen (ja maar toen wist ik nog niet dat ie er zo panisch voor was) en voor het zwaardere spul (valium oid) kom ik niet in aanmerking omdat ie het laatste jaar niet volledig onderzocht is op hart en longen en conditie enz.
Moet hem maar een advocaatje geven?
Dat gaf de da ook nog als advies, om een prop watten in zijn oren te stoppen? Dat heeft ie er in 20 seconden uit gekrabdquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:47 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
homeopathisch is sowieso bewezen dat het onzin is
bestaan er geen oordoppen voor honden ofzo?
enige hond die ik ooit mee heb gemaakt die er echt op reageerde, reageerde er juist positief op.
In de zin dat je hem in de gaten moest houden want die pakte zo een aangestoken vuurpijl in zn bek.
tjah das lastig idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaf de da ook nog als advies, om een prop watten in zijn oren te stoppen? Dat heeft ie er in 20 seconden uit gekrabd
Ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:38 schreef Dottey het volgende:
naar de dierenwinkel.. daar heb je pilletjes voor gestreste diertjes. Geen recept voor nodig.
Beter dan een advocaatje
Homeopatisch spul moet je al voor de big bang mee zijn begonnen, wil het werken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:33 schreef Ireth het volgende:
Zojuist de DA gesproken. Voor homeopatisch spul ben ik te laat, had ik 2 weken geleden al mee moeten beginnen
Deutsche Gründlichkeitquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:43 schreef senesta het volgende:
Kalmeren is het slechtste wat je kan doen in feite. Je geeft daarmee aan dat er inderdaad iets aan de hand is en dat er reden is om bang te zijn. Als jij (de roedelleider) gewoon alles negeert dan geef je aan dat er dus niets aan de hand is en niets om bang voor te zijn.
Tenminste.. zo is het mij altijd verteld. Ik heb ook geen honden gehad die bang voor vuurwerk warenMijn Duitse Herder ging met mij in de hal vuurwerk kijken
Mijn paard (Holsteiner) gaat ook kijken. Vorig jaar wilde hij de wei niet eens uit.quote:
Ik heb 2 geholpen poezen van 12 en 13 jaar oud. Wat er nu afgestoken wordt boeit ze niet. De kijken niet op of om. Behalve als het Oudejaarsavond is. Die van 13 vind dat dan allemaal heel erg interessant en gaat dus ook op de vensterbank zitten loeren waar het vandaag komt. Die van 12 is blind, echter alleen niet met O&N heb ik het ideequote:Op zaterdag 29 december 2012 03:26 schreef Dottey het volgende:
Meer mensen met gekke katten die flippen of juist cool blijven?
0900-8844 bellen.... melden dat ze bij je in de straat al zijn begonnen. Daar moeten ze voor komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:10 schreef Ireth het volgende:
Overdags is het ook geen groot probleem, hij schiet bijna tegen het plafond als ie wat hoort, maar dat negeren we.
Als ik buiten loop met hem wordt het al iets lastiger. Bij elke knal wil hij het op een rennen zetten richting huis, en dat negeer ik dan ook. Ik blijf gewoon rustig doorlopen, hem dwingen ook in mijn tempo te lopen (want: riem), ik reageer er verder ook niet op. Ik loop gewoon door alsof er niets aan de hand is. Na een paar meter voel ik de druk op de riem verminderen en gaat ie ook weer rustiger lopen.
Alleen in de nacht is het lastiger. Dan lig ik in mijn bed en hij in zijn bench. En bij elke knal ligt ie te janken (en er komt een geluid uit zo'n klein zwabbertje!) en dat houdt ie dan gerust een half uur vol. Met een beetje mazzel houden de knallen op en hij ook, maar de afgelopen nachten was dat dus niet het geval. Bij elke knal die hij hoort begint het weer overnieuw.
Ik heb dus gisteren Relax gehaald op advies van iemand. Hij heeft daar gisteren 3x1 pilletje van gekregen, merkte niet veel verschil. Vandaag dus weer 3x1 en dan morgen naar de 3x2 en maandag ook. Hij wordt er iig niet suf van. Mocht dat gaan gebeuren dan schroef ik de dosering weer terug. Wil dat ie minder angstig is, niet gedrogeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |