quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus hé. En maar wijzen naar de Islam met de haat imams
Die bovendien lekker blijven zitten waar ze zitten en niet op al te veel kritiek van meerderen hoeven te rekenen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
Nog nooit zoveel onzin in één post gelezen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso geloven in wat voor god dan ook
Deze trol wil ik eigenlijk niet voeren, want ik ga niet voor zo'n jammerlijk excuus voor een man in de keuken staan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:54 schreef Hetkapitaal het volgende:
En terecht. Moeten ze maar braafjes achter het aanrecht staan en de man zijn maaltijd met een glimlach bedienen.
Kijk, ik ben mijn hele leven lang voorstander van vrouwenrechten ed geweest maar ik zie in dat het te ver is gegaan. En vrouwen van nu zijn agressieve, klierende hormonenbakken zijn die 24/7 ongesteld overkomen.
Kun je als man na een lange dag werken en boodschappen doen echt niet meer tegen. En wil je best wel een paar klappen uitdelen.
Eigen schuld.
Troll? Volgens mij is dat meer een sarcastische post.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Deze trol wil ik eigenlijk niet voeren, want ik ga niet voor zo'n jammerlijk excuus voor een man in de keuken staan.
Vervelend he, dat vrouwen hier gelijk zijn aan mannen. Word je de hele dag met jezelf geconfronteerd, ja, ik snap je frustraties.
Gezien zijn staat van dienst alhier waag ik dat te betwijfelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:33 schreef Jareth het volgende:
[..]
Troll? Volgens mij is dat meer een sarcastische post.
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:39 schreef Evienne het volgende:
[..]
Gezien zijn staat van dienst alhier waag ik dat te betwijfelen.
btw, you remind me of the babe
Je kan gelijk hebben hoor, ik heb wel vaker moeite met het lezen van sarcasme op fora. PI's ftw.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:42 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
The babe with the power
Ik wacht ook op de eerste moslim die gaat zeggen 'jullie christenen bl@@t bl@@t...'...quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:49 schreef Evienne het volgende:
[..]
Dit soort topics zijn wel leuker om te volgen als het over extreme moslims gaat.
quote:De lokale bisschop vindt de kerstboodschap te ver gaan en heeft de priester bevolen om het manifest waarin de kerstboodschap te lezen is te verwijderen uit de kerk. De priester heeft daaraan inmiddels gehoor gegeven. Daarnaast heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden en ontslag genomen.
is dat in Nederland strafbaar dan?quote:Dat hij nog niet opgepakt is voor het vergoelijken van moord op weerloze vrouwen zegt toch iets over het land zelf
quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:46 schreef RensAjacied het volgende:
Met dat laatste heeft hij wel gelijk. Als je net terug komt van een harde werk dag, en je vrouw loopt weer bitchy te doen. Dan kan ik mij goed voorstellen, als je opeens uit je slof schiet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Deze trol wil ik eigenlijk niet voeren, want ik ga niet voor zo'n jammerlijk excuus voor een man in de keuken staan.
Vervelend he, dat vrouwen hier gelijk zijn aan mannen. Word je de hele dag met jezelf geconfronteerd, ja, ik snap je frustraties.
Grapje zekerquote:Op vrijdag 28 december 2012 07:27 schreef Evienne het volgende:
Als vrouwen echt gelijk waren aan mannen en ook zo behandeld worden, dan zouden jullie de hele dag door janken als kleine babies.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Precies. Meteen aangepakt en weg ermeequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Verder goed afgehandeld door de bisschop toch? Het lijkt me niet dat je zijn priesterschap hierop kan aankijken. Zijn baas heeft hem er namelijk uitgetrapt omdat dit NIET het priesterschap is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Grapje zeker
Vrouwen staan hier boven de man.
Arme evienne, wat is het nou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als vrouwen echt gelijk waren aan mannen en ook zo behandeld worden, dan zouden jullie de hele dag door janken als kleine babies.
Mijn reactie sluit de reactie van LelijKnap niet uit he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Arme evienne, wat is het nou?
scherp. scherper dan ik 's ochtendsquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn reactie sluit de reactie van LelijKnap niet uit he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |