quote:We blijven hopen uiteraard.
Op woensdag 28 augustus 2002 18:01 schreef Puntje het volgende:
als er te weinig kijkers zijn, zullen ze dan het programma ook voortijdig stoppen net als met staracademy?
quote:Ik weet niet precies waar je moet kijken maar hier zijn ze nog maar bijgewerkt tot de 29e
Op maandag 02 september 2002 10:16 schreef DarkElf het volgende:
lijkt mij dat je er toch wel op uitgeken moet zijn zolangzamerhand
quote:Jaaaaaaaaaaa, Zapper... dat is 'em!!
Op maandag 02 september 2002 10:44 schreef BIGMAMA het volgende:
Ja , waar is Zapper met zijn mooie screenshotjes?????
quote:Vorig jaar was het toch ook zo?
Op dinsdag 03 september 2002 17:55 schreef RB-tje het volgende:
met iets meer dan een half miljoen kan yorin niet blij zijn. Onderweg naar morgen trekt meer kijkers.
quote:Is dat met of zondere de late herhaling en de ochtendherhaling? En nu hebben ze ook nog de middag uitzending, dus volgens mij heeft BB best wel een grote groep kijkers.
Op dinsdag 03 september 2002 17:57 schreef schatje het volgende:[..]
Vorig jaar was het toch ook zo?
Toen liep het uiteindelijk op tot gemiddeld 700.000!
Ik update de grafiek dagelijks.
quote:Tja, en Barend& Van Dorp zaten gisteren op 465.000 kijkers. Maar dat zegt niet zoveel. Het enige dat belangrijk is, is of men er winst uit kan halen. Of, preciezer: of men er meer winst mee kan maken dan met een ander programma dat op die tijd zou worden uitgezonden. En dat doet men. BB4 is zijn vierde jaargang ingegaan, en niet omdat Yorin een charitatieve instelling is.
Op dinsdag 03 september 2002 17:55 schreef RB-tje het volgende:
met iets meer dan een half miljoen kan yorin niet blij zijn. Onderweg naar morgen trekt meer kijkers.
quote:Maar BB kost wel veel meer om te maken dan Barend en van Dorp natuurlijk. realitysoaps kosten sowieso een godsvermogen. Daarom floppen er ook zoveel, omdat de kosten niet opwegen tegen de baten.
Op dinsdag 03 september 2002 20:00 schreef Gert het volgende:[..]
Tja, en Barend& Van Dorp zaten gisteren op 465.000 kijkers. Maar dat zegt niet zoveel. Het enige dat belangrijk is, is of men er winst uit kan halen. Of, preciezer: of men er meer winst mee kan maken dan met een ander programma dat op die tijd zou worden uitgezonden. En dat doet men. BB4 is zijn vierde jaargang ingegaan, en niet omdat Yorin een charitatieve instelling is.
quote:Mooi!Weg met die troep!
Op woensdag 04 september 2002 12:05 schreef Knaller het volgende:
Gisteren keken er dus ongeveer rond de 510.000 mensen... weer wat lager dan gisteren!!
quote:Wij (en BB) gaan lekker toch door. Wen er maar aan.
Op woensdag 04 september 2002 12:15 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Mooi!Weg met die troep!
Kan me niet schelen dat Fok er groot is door geworden.
quote:Fok blijft BB steunen door BB1 & Fok...
Op woensdag 04 september 2002 12:17 schreef Gert het volgende:[..]
Wij (en BB) gaan lekker toch door. Wen er maar aan.
quote:Ga je dat echt dagelijks bijhouden? Dat zou me een groot plezier doen, ik vind dat iedere keer weer leuk om te zien, maar het is wel een pokkekarwei denk ik. Ik wens je er succes mee.
Op dinsdag 03 september 2002 18:48 schreef basst het volgende:
Hier een grafiek van het aantal kijkers:Ik update de grafiek dagelijks.
quote:Dankje
Op woensdag 04 september 2002 12:35 schreef Roache_ het volgende:[..]
Ga je dat echt dagelijks bijhouden? Dat zou me een groot plezier doen, ik vind dat iedere keer weer leuk om te zien, maar het is wel een pokkekarwei denk ik. Ik wens je er succes mee.
Hij's trouwens weer ge-update...
quote:Zo... in één klap 100.000 kijkers minder!!
Op donderdag 05 september 2002 15:21 schreef basst het volgende:
410.000 kijkers gister. 't gaat best hard omlaag.
quote:Jezus, dat keldert!
Op donderdag 05 september 2002 15:27 schreef Knaller het volgende:[..]
Zo... in één klap 100.000 kijkers minder!!
Hoe is het mogelijk een realistische schatting te doen naar het aantal kijkers
en hoe weet men dan dat er achter een tv een persoon zit, of een hele familie...
quote:D'r zijn een aantal huishoudens die hebben een kastje staan dat die gegevens doorstuurt. Daarop geef je ook aan met z'n hoevelen je kijkt.
Op donderdag 05 september 2002 23:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
hey eurhm, het zal vast al weleens eerder gevraagd zijn;
waarop zijn die getallen gebaseerd?Hoe is het mogelijk een realistische schatting te doen naar het aantal kijkers
en hoe weet men dan dat er achter een tv een persoon zit, of een hele familie...
Kijkcijfers zien er trouwens aardig hopeloos uit. Dus reken maar op veel bijzondere dingen de komende weken.
quote:Dan moeten ze niet AL te hopeloos worden. We all know what happened to star academy...
Op donderdag 05 september 2002 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:Kijkcijfers zien er trouwens aardig hopeloos uit. Dus reken maar op veel bijzondere dingen de komende weken.
In holland staat een tuin staat die week overigens op plek 99.
quote:Denk niet dat ze er erg tevreden mee zijn. Misschien trekt het wel meer kijkers dan de meeste andere programma's, maar het is primetime, en bovendien is het een VEEL duurder programma. Het zijn nu ongeveer Big Diet kijkcijfers.
Op vrijdag 06 september 2002 18:09 schreef niq2001 het volgende:
Volgens mij kan Yorin hier best tevreden mee zijn. De kijkcijfers zullen nog wel oplopen zodra er 'iets speciaals' is geweest...
Niks aan het handje voor Hummie dus.. er gebeurt geen reet in het huis en toch zitten ze nog boven de half miljoen.
Om het voor adverteerders (is inkomsten) interessant te houden moeten bepaalde leeftijdsgroepen kijken. Als het allemaal 30plussers (no offence) zijn die kijken verdienen ze nog niets.
Maar misschien dat het vandaag weer beter wordt bekeken omdat het toch maandag is. In het weekend vergeet ik ook vaak dat BB komt.
quote:Hard achteruit? Dat is voor een zondag uitzending, gelijk met Studio Sport dat ook om 7 uur begint. Normaal scoorde zondag uitzendingen volgens mij niet zoveel, toen kreeg je vaak een uitzending van een uur met een weekoverzicht.
YORIN zondag 8 september
19.00 Big brother 3 425 11 *
quote:Da's niet slecht. Ik vergat zelf ook om in het weekend te kijken, dus maandag meteen om de tv aan om 19:00.
Op dinsdag 10 september 2002 10:48 schreef schatje het volgende:
YORIN maandag 9 september
19.00 Big brother 4 625 17 *
quote:Hmmm tot nu toe het hoogste voor een normale aflevering...
Op dinsdag 10 september 2002 10:48 schreef schatje het volgende:
YORIN maandag 9 september
19.00 Big brother 4 625 17 *
quote:Tuurlijk ben ik er nog
Op woensdag 11 september 2002 10:40 schreef Gert het volgende:
Ik vind die grafiekjes van basst heel OK. Basst, ben je er nog, of heb je geen zin meer?
quote:Da's wel handig! thanks
Op woensdag 11 september 2002 22:58 schreef bruut het volgende:
off-topic, maar wel leuk als vergelijkingsmateriaal, de kijkcijfers van BB3:
[afbeelding]
quote:Heel mooi gedaan, toppie.
Op woensdag 11 september 2002 23:02 schreef basst het volgende:
[afbeelding]
Bron gegevens: Teletext 291
Saai
Big Brother vier ging hoopvol van start twee weken geleden. Maar ondanks alle wijzigingen die zijn gemaakt om de kijkcijfers hoog te houden, blijken die toch te dalen vergeleken met voorgaande edities. Waren Big Brother 1 en 2 volgens de kijker veel te saai, die series stonden wel garant voor zeer goede kijkcijfers. De eerste serie scoorde het best, elke Big Brother na deze trok minder kijkers.
Daling
Deze daling is nog steeds gaande. Dit blijkt uit berekeningen van de dienst Kijk-en Luisteronderzoek van de NOS. De eerste week van dit jaar (2 tot en met 8 september) bereikte Big Brother gemiddeld zo'n 470.000 kijkers per dag. Vorig jaar in dezelfde periode (september dus) trok BB the Battle nog 625.000 kijkers. En over de gehele periode trok the Battle vorig jaar 705.000 kijkers per dag.
Spectaculair
In 2000 waren de kijkercijfers weer een stuk beter dan in 2001. Gemiddeld keken van september tot eind december dagelijks 805.000 mensen naar Big Brother 2. Vergeleken met de eerste spectaculaire reeks van Big Brother blijken de huidige aantallen tegen te vallen: in 1999 keken bijna 1,5 miljoen mensen dagelijks naar de belevenissen van de BB-bewoners in Almere.
Helemaal anders
Het moest dit jaar, net als vorig jaar, opnieuw helemaal anders. Maar ondanks Battles, Rijk, Arm, Dilemma's, Bunker of Bungalow kan BB 4 de goede kijkcijfers van de eerste edities niet evenaren. En na het voortijdig eindigen van Star Academy en de matige kijkcijfers van The Bar is er maar één conclusie mogelijk: real-life is voorbij. Big Brother 4 wordt waarschijnlijk Big Brother The Final...
Bron: De Gooi-en Eemlander
www.rtlboulevard.nl
19:00-19:30 480.000
20:33-21:34 525.000
Het blijft nog steeds veel voor Big-Sleepers.
quote:is zeker jammer, maar denk je dat het zorgt voor zo'n grote daling (of voor een significant deel van de daling?)
Op vrijdag 13 september 2002 12:25 schreef redhair het volgende:
De lol is er denk ik ook vanaf omdat je niet meer gratis kan kijken via internet. Dat hoor ik veel in mijn omgeving.
Denk er zelf ook zo over!![]()
![]()
quote:Ik denk een deel.Maar toen het gratis was werd er hier iedere dag over gepraat en hadden we er veel plezier in. Dat is helaas afgelopen.:'(
Op vrijdag 13 september 2002 12:55 schreef wiip het volgende:[..]
is zeker jammer, maar denk je dat het zorgt voor zo'n grote daling (of voor een significant deel van de daling?)
Zaterdag:
19 uur: 275.000
Herhaling: 115.000
Zondag:
19 uur: 320.000
Herhaling: 90.000
Is niet slecht..
quote:Mmm.. maar ook niet best. Vorige week maandag waren er nog 625.000 kijkers.
Op dinsdag 17 september 2002 12:04 schreef basst het volgende:
Maandag 16 september
Middag (13uur): 60.000
Avond (19uur): 540.000
Herhaling (00uur): 130.000Is niet slecht..
quote:Dat is idd zo!
Op woensdag 18 september 2002 12:56 schreef marky het volgende:
Valt me nog alles mee. Er was volgens mij voetbal op ned 2.
Dat het Endemol/HMG misschien wél tegenvalt, is hún probleem. We merken het wel. Het 'oprans-team' zal wel overuren maken inmiddels.
quote:
Op woensdag 18 september 2002 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
Het 'oprans-team'
Als het boven de half miljoen blijft, kan ik me niet voorstellen dat Yorin ontevreden is.. met dergelijke kijkersaantallen kun je dure reclame verkopen hoor..
quote:ja dat ligt toch wat ingewikkelder, je moet gokken op een stabiel aantal kijkers in een bepaalde doelgroep. ik bedoel; heeft weinig zin om maandverband reclame te tonen als de kijkersgroep van 0 tot 6 jaar is. reclamezendtijd wordt vaak van te voren ingekocht door de reclamemaker en bepaald omdat yorin heeft beloofd dat bigbrother een bepaalde kijkersgroep trekt.
Op donderdag 19 september 2002 12:33 schreef Gert het volgende:
Als het boven de half miljoen blijft, kan ik me niet voorstellen dat Yorin ontevreden is.. met dergelijke kijkersaantallen kun je dure reclame verkopen hoor..
nu vallen de kijkers in de doelgroep wat tegen, ze hadden geboden op kijkers tussen de 20 en 30 en nu blijkt dat er toch een groot deel van de kijkers jonger is. dit is dus gezichtsverlies voor yorin en adverteerder zullen yorin minder vertrouwen op hun woord bij een volgende aankoop van reclame zendtijd
bovendien de algehele kijkcijfers vallen tegen, vooral op vrije dagen zoals zaterdag en zondag. kiezen mensen om niet naar bigbrother te kijken. dat zegt wel iets over kijk tevredenheid en is dus niet positief.
quote:Volgens mij ligt het helemaal niet zoveel ingewikkelder. Uiteraard zijn adverteerders meer geinteresseerd in het aantal kijkers binnen hun doelgroep dan in het totaal aantal kijkers. Dat neemt niet weg dat 500.000+ een heel behoorlijk aantal kijkers is. Ik kan me niet voorstellen dat Yorin veel meer kijkers heeft beloofd, of adverteerders een doelgroepdichtheid heeft beloofd die absoluut niet kan worden waargemaakt. Er zijn immers al drie eerdere BB's geweest, dus men kan, hoewel niet precies, best wel een béétje voorspellen welk publiek afstemt op het programma.
Op donderdag 19 september 2002 13:27 schreef MR.db het volgende:
[..]
ja dat ligt toch wat ingewikkelder
quote:Vreemd dat de gewone (saaie) uitzending meer kijkers trok dan de live uitzending.
Op vrijdag 20 september 2002 11:34 schreef schatje het volgende:
YORIN donderdag 19 september
19.01 Big brother 4 585 14 *
20.36 Big brother 4 555 10 *
quote:Toch leuk dat ik nog gemist wordt...
Op maandag 2 september 2002 10:45 schreef Knaller het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaa, Zapper... dat is 'em!!
Mja vorig jaar gaf hij al aan dat ie al niet zo gemotiveerd was dus...
YORIN zaterdag 21 september
19.00 Big brother 2 320 8 *
YORIN zondag 22 september
19.01 Big brother 2 350 7 *
Net 5 zondag 22 september
20.29 Expeditie Robinson 6 860 13 *
quote:Ai. Een van de navolgelingen verslaat het orgineel.
Op maandag 23 september 2002 11:17 schreef schatje het volgende:
YORIN vrijdag 20 september
19.00 Big brother 4 555 15 *YORIN zaterdag 21 september
19.00 Big brother 2 320 8 *YORIN zondag 22 september
19.01 Big brother 2 350 7 *Net 5 zondag 22 september
20.29 Expeditie Robinson 6 860 13 *
quote:tja Expeditie Robinson verveelt nooit.
Op maandag 23 september 2002 12:23 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ai. Een van de navolgelingen verslaat het orgineel.
Op dit moment vind ik ER stukken leuker dan BB.
en dat zegt wat ik als bb die hard
quote:Ik vind het eigenlijk niet echt te vergelijken met elkaar. Maar ik mis liever een aflerveringetje BB dan een ER, dat zeker.
Op maandag 23 september 2002 16:22 schreef itsme het volgende:[..]
tja Expeditie Robinson verveelt nooit.
Is nooit saai, helaas maar een keer per week.Op dit moment vind ik ER stukken leuker dan BB.
en dat zegt wat ik als bb die hard
quote:je hebt gelijk. want wat als we ER elke dag konden zien? dan was het ook een stuk minder en ook wel eens saai neem ik aan.
Op maandag 23 september 2002 16:28 schreef Gert het volgende:[..]
Ik vind het eigenlijk niet echt te vergelijken met elkaar. Maar ik mis liever een aflerveringetje BB dan een ER, dat zeker.
Ik ben denk ik gewoon zo enorm teleurgesteld. ze hebben mijn programma helemaal vernacheld (vernaggeld )
En inderdaad, geweldige kijkcijfers voor Expeditie Robinson!!
donderdag 26 september
regulier: 575.000
live: 585.000
Reguliere uitzendingen voldoen. BB gaat niet de kant van Star Academy op. De live-uitzendingen scoren wel erg matig, vergeleken met vorige jaren.
quote:Tja, die zitten dan ook op prime time (20:30) ... Dat is DE ideale tijd natuurlijk!
Op maandag 23 september 2002 20:40 schreef Zapper het volgende:
En inderdaad, geweldige kijkcijfers voor Expeditie Robinson!!
quote:Ligt eraan wat er tegenover staat!
Op zondag 29 september 2002 20:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja, die zitten dan ook op prime time (20:30) ... Dat is DE ideale tijd natuurlijk!
YORIN zaterdag 28 september
19.00 Big brother 2 290 7 *
YORIN zondag 29 september
19.00 Big brother 3 410 9 *
Net 5 zondag 29 september
20.30 Expeditie Robinson 5 745 12 *
Ik stop ermee omdat ik er niet genoeg tijd en zin meer voor heb
Degene die het van me over wilt nemen kan hier de Excel database downloaden: http://www.daarheen.nl/BB/Kijkcijfers.xls
quote:Jammer basst, ik vond het altijd wel leuk om te zien en te vergelijken. Dat is met een grafiek toch wat duidelijker dan alleen cijfertjes.
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:12 schreef basst het volgende:
Laatste grafiek die ik maak:
[afbeelding]Ik stop ermee omdat ik er niet genoeg tijd en zin meer voor heb
Degene die het van me over wilt nemen kan hier de Excel database downloaden: http://www.daarheen.nl/BB/Kijkcijfers.xls
Idd ongelooflijk dat ze nog steeds meer dan een half miljoen mensen per uitzending trekken.Volgens mij doen deze kijkcijfers niks onder voor die van BB3!
Zijn wij als Fokkers te verwend? Blasé? Hadden we te hoge verwachtingen? Waarom kijken er nog zoveel mensen terwijl wij het zo saai vinden? Of zijn er zoveel verslaafden?
19:00 - 19:30 465.000
zal nu echt de daling worden doorgezet, enige manier om actie te krijgen in BB4
quote:Er stond toch ook voetbal tegenover??
Op donderdag 3 oktober 2002 11:37 schreef copacabana het volgende:
Kijkcijfers woensdag 2 oktober 200219:00 - 19:30 465.000
zal nu echt de daling worden doorgezet, enige manier om actie te krijgen in BB4
19.00 Big brother 465.000
20.34 Big brother live 570.000
quote:Er gebeurt iets meer dan voorheen, en dat zie in de cijfers terug.
Op vrijdag 11 oktober 2002 10:47 schreef Elbutre het volgende:
Verhip, een stijgende lijn!
Vrijdag 11 oktober: 480.000
Zaterdag 12 oktober: 365.000
Zondag 13 oktober: 425.000
Weer dalende cijfers dus
Wel opvallend de cijfers van de Zwakste Schakel: 1.680.000 Die liggen veel hoger dan de normale kijkcijfers van de Zwakste Schakel....
Voorlopig kan BB nog niet tippen aan de kijkcijfers van Expeditie Robinson. Kijkcijfers van gisteren zijn hoog! 1.125.000!!
Liep hondje uit te laten zondagavond tijdens uitzending en 8 van de 10 tv's die ik kon zien stonden op BB
Ik denk dat werkelijke kijkcijfers veel hoger zijn dan volgens de onderzoeken
quote:Best hoog nog, gezien de Claus-factor op het andere net!
Op woensdag 16 oktober 2002 14:01 schreef The_Ultimate het volgende:
Uitzending dinsdag 15 oktober:520.000
En weer omlaag dus.........
quote:Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat Hummie niet iets probeert te maken van BB4. Het is zo verschrikkelijk saai en dat zie je aan de kijkcijfers.
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:20 schreef Elbutre het volgende:
Uitzending Maandag 14 oktober:19.00 Big brother 700.000
met dank aan de 'schoft'!
quote:Kijkcijfers zijn niet echt laag hoor, denk dat ze wel tevreden zijn.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:02 schreef suikerberg het volgende:[..]
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat Hummie niet iets probeert te maken van BB4. Het is zo verschrikkelijk saai en dat zie je aan de kijkcijfers.
Die zijn vrij laag als er niks gebeurd en worden een stuk hoger als er wel iets te beleven is. Dus zou ik als programmamaker zorgen dat er actie komt in het huis. Hoe hoger de kijkcijfers des te meer geld komt er in het laadje. En de kijker heeft ook heel veel plezier.
quote:Er gebeurt de laatste tijd wat meer in het huis. En dat zie je aan de kijkcijfers die zijn hoger geworden. Dus het kan nog veel hoger dan wat het nu is maar dan moet de groep wel in beweging komen.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:38 schreef schatje het volgende:[..]
Kijkcijfers zijn niet echt laag hoor, denk dat ze wel tevreden zijn.
BB4 gaat nu pas echt beginnen
eindelijk
quote:De cijfers staan altijd rond 10:00 uur op teletekst pagina 219
Op woensdag 23 oktober 2002 03:19 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom duurt het zolang voor de kijkcijfers van dinsdag bekend zijn?![]()
Help!!
Edit: Vergeet helemaal te zeggen.. wat leuk dat je een grafiek hebt gemaakt, Joef!
quote:Ja, zoiets had ik al geprobeerd maar op de een of andere manier verfrommelt ie het plaatje dan, zodat het een stuk smaller wordt en dus niet meer leesbaar.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:16 schreef Qt het volgende:
Eh.. print screen doen en dan plakken in een progje als photoshop?
Ik weet alleen niet hoe ik het een in het ander kan zeten: Excel werkt wat tegen. Als iemand daarbij kan helpen...? Dan kost het nog maar één plaatje ipv twee.
Overigens heb ik ontbrekende kijkcijfers ergens op een website weten op te snorren, dus het is wel compleet nu.
Mooie duidelijk grafiekjes btw! Leuk!
Sas
quote:Vind het niet een stijgende lijn, aangezien de kijkcijfers niet boven de 700.000 uitkomen, je ziet wel dat er meer in het weekend wordt gekeken.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:33 schreef Jay-W het volgende:
YEAHsteigende lijn!!!
![]()
![]()
Ik verwacht wel wanneer BB naar het einde loopt er wel meer gekeken gaat worden
quote:Ik verwacht een record aantal kijkers als Mustapha genomineerd staat.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:58 schreef The_Ultimate het volgende:[..]
Ik verwacht wel wanneer BB naar het einde loopt er wel meer gekeken gaat worden
19:00 - 19:30 : 640.000
20:30 - 21:30 : 640.000
Er verandert voorlopig dus nog weinig aan de kijkcijfers.
Over de langere periode kun je mooi zien dat er een stijgende lijn in zit. Het gevaar voor stopzetten e.d is nu wel helemaal geweken. Deze cijfers zijn vergelijkbaar met vorig jaar. Ze flikken het tóch weer hè...
quote:Tuurlijk! BB blijft boeien toch?
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:14 schreef Gert het volgende:
Hee te gek! De grafiekjes zijn terug!Over de langere periode kun je mooi zien dat er een stijgende lijn in zit. Het gevaar voor stopzetten e.d is nu wel helemaal geweken. Deze cijfers zijn vergelijkbaar met vorig jaar. Ze flikken het tóch weer hè...
Maandag komt er dus een update.
quote:Omdat vrijdag, zaterdag en zondag op maandag worden gepubliceerd.
Op zondag 27 oktober 2002 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom kan ik op de Teletekstpagina geen versere cijfers vinden dan die van donderdag 24 oktober?
BB3
Donderdag 31 oktober:
19:00 - 19:30 : 700.000
20:30 - 21:30 : 730.000
Het gaat er toch steeds een beetje beter uitzien!
YORIN zaterdag 2 november
18.59 Big brother 3 440 8 *
YORIN zondag 3 november
19.01 Big brother 2 350 6 *
quote:Dat is steeds in het weekend. En de vrijdag uitzending is in geen week of vier zo hoog geweest, dus het valt wel mee hoor.
Op maandag 4 november 2002 16:46 schreef F1908 het volgende:
Laag
quote:In het weekend is de score over het algemeen altijd wat lager. En dan moet je morgen de cijfers van vandaag weer eens zien die liggen dan tussen de 500.000 en 600.000.
Op maandag 11 november 2002 11:27 schreef The_Ultimate het volgende:
En weer een dalende lijn............08-11-02 : 480.000
09-11-02 : 380.000
10-11-02 : 350.000
quote:Yep je hebt gelijk
Op maandag 11 november 2002 19:16 schreef suikerberg het volgende:[..]
In het weekend is de score over het algemeen altijd wat lager. En dan moet je morgen de cijfers van vandaag weer eens zien die liggen dan tussen de 500.000 en 600.000.
Maandag 11-11-02 : 685.000
Voorderest is het superhandig die plaatjes, keep up the good work!
..
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:28 schreef Joef het volgende:
Nieuw plaatje:
Nieuw complimentje.
19.00 uitzending
live uitzending
quote:Niet zo veel lijkt op een BB dipje. Of de rest zit in Afrika tv te kijken.
Op vrijdag 22 november 2002 12:02 schreef schatje het volgende:
YORIN donderdag 21 november
18.57 Big brother 4 540 11 *
20.33 Big brother live 4 615 10 *
quote:Ja, er is ook iets naars aan de hand maar er is ook een technisch probleem. Ik heb nieuwe plaatjes, maar ik kan ze niet meer ftp-en sinds ik adsl heb. Ik heb een server waar ik ruimte op heb, buiten mijn adsl-provider om en ik weet niet hoe ik die kan bereiken. Hij accepteert het nu in ieder geval niet. Iemand suggesties?
Op vrijdag 22 november 2002 13:03 schreef bunnyma het volgende:
Ik mis Joef met haar overzicht.
Niet dat ik de cijfers van jou niet waardeer, hoor schatje, maar die overzichten begrijp ik beter.
Ik mis Joef al de hele week. Soms iets naars aan de hand?
Vrij. 22-11-02 : 540.000
Zat. 23-11-02 : 450.000
Zon. 24-11-02 : 440.000
Ma. 25-11-02 : 760.000
Het weekend blijft een dip.
quote:Toch is die dip al minder dan een maand geleden. Toen was in het weekend 300.000 vrij normaal. Dus ook daar een stijgende lijn gelukkig.
Op dinsdag 26 november 2002 15:08 schreef The_Ultimate het volgende:
Het weekend blijft een dip.
trouwens: die kijkcijfers meten ze toch via kastjes bij standaardgezinnen??? en daar maken ze dan een schatting van landelijk toch?? ik ken zo'n gezin en ik kanw el zeggen dat wat zij kijken absoluut niet is wat ik kijk....
quote:Die geven alleen maar een waarderingscijfer.
Op zondag 1 december 2002 16:59 schreef kwakveense het volgende:trouwens: die kijkcijfers meten ze toch via kastjes bij standaardgezinnen??? en daar maken ze dan een schatting van landelijk toch?? ik ken zo'n gezin en ik kanw el zeggen dat wat zij kijken absoluut niet is wat ik kijk....
maarreh als je tachtig keer zapt tussen programma's- welke rekenen ze dan... allebei oofzo?
quote:Ik weet niet precies hoe het aantal kijkers wordt gemeten.
Op zondag 1 december 2002 17:05 schreef kwakveense het volgende:
oh vandaar- ik snapte t verhaal van die jongen al niet helemaal....
maarreh als je tachtig keer zapt tussen programma's- welke rekenen ze dan... allebei oofzo?
Inderdaad de meest saaiste vertoning die live-uitzending, Krabbé is ok, maar geen publiek in studio, bij de hekken
Ze kunnen de exits net zo goed in de 19.00uurs uitzendingen plaats laten vinden
HUMMIE: geef ons exitment~!!!
quote:Klopt. Een flink aantal gezinnen heeft zo'n kastje thuis en dat moet de doorsnee van de bevolking zijn. Het werkt net als met een poll. Als 100 mensen op een poll hebben gestemd, dan kun je in feite al wel stoppen omdat je dan toch al een goede afspiegeling hebt. Na 500 stemmen is de stand nog vaak ongeveer hetzelfde.
Op zondag 1 december 2002 16:59 schreef kwakveense het volgende:
trouwens: die kijkcijfers meten ze toch via kastjes bij standaardgezinnen??? en daar maken ze dan een schatting van landelijk toch?? ik ken zo'n gezin en ik kanw el zeggen dat wat zij kijken absoluut niet is wat ik kijk....
quote:Wow.. scoorde de live uitzending afgelopen donderdag zo goed? Dat lijkt wel een record
Op zondag 15 december 2002 19:44 schreef Joef het volgende:
Weer tijd voor een plaatje...
quote:Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Scan! Zou dat nou dankzij alle speculaties op de fora zijn rondom die dubbele exit? Of kijken er meer mensen omdat het tegen het einde loopt? Het is wel een rare knik in de grafiek.
Op zondag 15 december 2002 19:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wow.. scoorde de live uitzending afgelopen donderdag zo goed? Dat lijkt wel een record
quote:Kan ook iets te maken hebben met de drie genomineerden. Alledrie dames van dag 1. Maar misschien was er dit keer ook gewoon niets op de andere zenders
Op zondag 15 december 2002 19:48 schreef Joef het volgende:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Scan! Zou dat nou dankzij alle speculaties op de fora zijn rondom die dubbele exit? Of kijken er meer mensen omdat het tegen het einde loopt? Het is wel een rare knik in de grafiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |