Ja van bijna alles heb ik foto's gemaakt en doorgestuurd/dan wel staan ze op marktplaats.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
Storneren kan alleen bij automatische afschrijvingen.
Wat ik me wel afvraag, heb je van alles foto's voordat je het opstuurde?
nee wat dat betreft zijn het allemaal nette kledingstukkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:11 schreef Tim86 het volgende:
Stalker alert ja
Heeft hij/zij al om gedragen slipjes gevraagd?
Niet teveel overbodige informatie geven denk ik dan. Of gewoon maar willekeurig iets verzinnen. Lopen meer gekken rond, dan er vast zitten..quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik denk dat je te maken hebt met een ouwe viespeuk.
Dus ze wil alleen kledingstukken die jij aan hebt op de foto? Dat is wel eigenaardig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:22 schreef PartyHardy het volgende:
Oke het valt me nu op dat de 3 kledingstukken die ze niet wil, die niet op marktplaats staan waar ik ze aan heb maar gewoon op de grond liggen. Dat maakt het extra ENG ..? (of wordt ik er zelf paranoia van)
Maar daarnaast wilde ze dus wel dvd's parfum en schoenen.. wat in principe daar weer niks mee te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de TS is op zich niet in gevaar. Maar het lijkt er wel een beetje op alsof ze die kleren wil omdat de TS het om haar lichaam heeft gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:28 schreef AnimeFan het volgende:
Nja zolang hij/zij je adres naar niet heeft...
Bullshit kan gewoon gestorneerd worden. Alleen niet voor een normaal persoon, maar als de koper op welke manier dan ook onder curatele staat, kan het gewoon per direct terug geboekt worden. Geintjes werd door mensen in de schuldsanering nog wel eens gedaan, op de dag dat geld binnen kwam direct betalingen doen goederen binnen krijgen, week later word het door welke instantie dan ook gewoon weer terug getrokken. Jij spul en geld kwijt, hun wat gezeik en hun geld en de spullen die ze dan gewoon weer tegen contant verkopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:21 schreef kip-kerrie het volgende:
Naja je hebt je geld en dat kunnen ze niet storneren. Prima toch!!!
edward van egendom ofoziets?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:15 schreef Compoantje het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Ja, volgens mij welquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
edward van egendom ofoziets?
Huh heb ik wat gemist... ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
D
[..]
Dat hele topic nog doorgelezen vanochtend, wat erg zeg
iemand verkocht een walkytalky of iets en de prijs was 160 de man bood 150 euro de verkoper vroeg 155 euro blijkt het een downie te zijn betaald 150 euro die verkoper stalkt hem voor de 5 euro dus die man stort 5 euro op zijn rekening is dit het bericht erbij: ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:
O god dat heb ik ooit gelezen ja... hahahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
iemand verkocht een walkytalky of iets en de prijs was 160 de man bood 150 euro de verkoper vroeg 155 euro blijkt het een downie te zijn betaald 150 euro die verkoper stalkt hem voor de 5 euro dus die man stort 5 euro op zijn rekening is dit het bericht erbij: ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
was gekickt opeensquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
O god dat heb ik ooit gelezen ja... hahahaha
Ik dacht al waar komt me dat bekend van voor.
no way heb dit even nagecheckt dan moetten ze eerst toestemming vragen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:54 schreef practics het volgende:
[..]
Bullshit kan gewoon gestorneerd worden. Alleen niet voor een normaal persoon, maar als de koper op welke manier dan ook onder curatele staat, kan het gewoon per direct terug geboekt worden. Geintjes werd door mensen in de schuldsanering nog wel eens gedaan, op de dag dat geld binnen kwam direct betalingen doen goederen binnen krijgen, week later word het door welke instantie dan ook gewoon weer terug getrokken. Jij spul en geld kwijt, hun wat gezeik en hun geld en de spullen die ze dan gewoon weer tegen contant verkopen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Nou TS reageert niet meer dus kan deze wel dicht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je TS?
-Advies over de rechtelijke gang in dit soort dingen? Dan gaat dit topic naar WGR.
-Hulp met het overwinnen van je angsten? Dan ga je naar R&P
-De spullen aan een ander verkopen -> V&A
-De spullen hier weggeven? Welkom!
Lees anders even de FAQ van FHF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |