Wel, dat staat er toch? Met het huidige contract krijgen de eredivisieclubs gemiddeld 5,5 miljoen euro dus clubs als PSV of Ajax krijgen nu wellicht al een 7-8 miljoen euro aangezien topclubs meer krijgen dan laag geranschikten.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die 5,5 miljoen krijgen de Nederlandse topclubs nu al geloof ik. Zo ongeveer.
Dus feitelijk haal je alles over hoop voor de winst van een paar miljoen?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Wel, dat staat er toch? Met het huidige contract krijgen de eredivisieclubs gemiddeld 5,5 miljoen euro dus clubs als PSV of Ajax krijgen nu wellicht al een 7-8 miljoen euro aangezien topclubs meer krijgen dan laag geranschikten.
4,5 miljoen euro extra per club. Europa league levert hoop en al 2 miljoen euro op voor 3 clubs ofzo terwijl bij een beneliga ELKE club 4,5 miljoen euro extra (wie weet zelf meer) krijgt.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus feitelijk haal je alles over hoop voor de winst van een paar miljoen?
Een paar miljoen die de Eredivisieclubs nu misschien ook nog wel kunnen winnen met EL?
EL=Eredivisie Livequote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef bojan het volgende:
[..]
4,5 miljoen euro extra per club. Europa league levert hoop en al 2 miljoen euro op voor 3 clubs ofzo terwijl bij een beneliga ELKE club 4,5 miljoen euro extra (wie weet zelf meer) krijgt.
En dat is enkel aan TV gelden, sponsorinkomsten en tv recettes moet je daar nog bij rekenen
Waar haal jij die 7 van?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
EL=Eredivisie Live
7 - 5,5 = 1,5 miljoen extra.
Plus van die extra opbrengst moeten de clubs worden afgekocht die buiten de boot vallen.
En dat komt van een PSV'er?quote:
ah ergens wat verkeerd gelezen. Maargoed. Nu concreet. Wat is het tv geld van de Beneliga waard? Waarmee we dus gaat naar toplanden kunnen dichten. En dan graag onderbouwd met onderzoek o.i.d.quote:
beerschot rent nog weg voor de hooligans van RBC en Haarlemquote:Op maandag 7 januari 2013 15:50 schreef bojan het volgende:
[..]
En dat komt van een PSV'er?
U must be kidding me? Sorry maar wij maken gehakt hoor van eindhoven sulletjes
Wat is dat nou voor domme vraag om het te onderbouwen met onderzoek, dat kan jij evenmin voor de vraag andersom, daarvoor ben je geheel afh van de clubs.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah ergens wat verkeerd gelezen. Maargoed. Nu concreet. Wat is het tv geld van de Beneliga waard? Waarmee we dus gaat naar toplanden kunnen dichten. En dan graag onderbouwd met onderzoek o.i.d.
Ben je daar trots op ja? Ik dacht dat het ging om gezellig naar voetbal kijken. Tenminste, dat is de reden dat ik altijd naar het stadion ga.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:50 schreef bojan het volgende:
[..]
In 2002 heeft Beerschot NAC Breda afgetroeft in hun eigen stad. (was ik niet bij)quote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
beerschot rent nog weg voor de hooligans van RBC en Haarlem
geloof er helemaal niets van, iedereen weet dat NAC de hardste supporters heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef bojan het volgende:
[..]
In 2002 heeft Beerschot NAC Breda afgetroeft in hun eigen stad. (was ik niet bij)
Harde kern van NAC heeft hun nederlaag zelf toegegeven
Iets recenter voorbeeld is 2009 in Nijmegen waar we aan NEC getoond hebben wie de bazen zijn
Doe dan maar eens navraag in Bredaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
geloof er helemaal niets van, iedereen weet dat NAC de hardste supporters heeft.
Ik heb wat kennissen gevraagd (mijn oma staat daar op de camping) en die weten van niets hoor. Volgens mij probeer je nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.quote:
Bij de hoofdingang kwamen ze recht tegenover een groep NAC-aanhangers te staan. Nadat er een poosje over en weer werd gedreigd, gingen de NAC-supporters op de loop. De uitsupporters dreven hen in de richting van een café,quote:Op maandag 7 januari 2013 16:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb wat kennissen gevraagd (mijn oma staat daar op de camping) en die weten van niets hoor. Volgens mij probeer je nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.
Dat zou zo verzonnen kunnen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:14 schreef bojan het volgende:
http://www.angelfire.com/ns2/BredaHooligans/Kranten/gba.html
Hierzo
Stoer hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:15 schreef bojan het volgende:
[..]
Bij de hoofdingang kwamen ze recht tegenover een groep NAC-aanhangers te staan. Nadat er een poosje over en weer werd gedreigd, gingen de NAC-supporters op de loop. De uitsupporters dreven hen in de richting van een café,
Ik ga voor het voetbal, randmongool met je hooligan toetsenbord vingers. Dat jij je op internet wil profileren met geweld moet je zelf weten, zal wel aan het niveau van scholing liggen....quote:Op maandag 7 januari 2013 15:50 schreef bojan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |